عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 934
نویسنده : نوری

جنيفرلوپز هنرپيشه وخواننده پاپ در ۲۴ جولای  سال ۱۹۷۰ در محله برونکس نيويورک  بدنيا آمد. او کارش را  به عنوان رقصنده شروع نمود و در صحنه های  ويدئو کليپ های موزيکال گوناگونی ظاهر شد.

 جدیترین عکسهای جنیفر لوپز

شکلک های محدثه



:: برچسب‌ها: جنیفر لوپز , عکس ,
تاریخ :
بازدید : 335
نویسنده : نوری

همای چهرآزاد

همای دختر بهمن پسر اسفندیار و معروف به چهرآزاد است. در کتب باستانی از او به عنوان هفتمین پادشاه سلسله کیانیان یاد شده است . در بندهش آمده است که همای بعد از بهمن مدت 30 سال پادشاهی کرد و داراب پسرش را ولیعهد خود کرد. او را سازنده شهر جزفادقان یا گلپایگان می دانند. حمزه اصفهانی نیز نوشته است که خمیهن شهری بود زیبا و شگفت آمیز در راستای تیمره در اصفهان که همای چهرآزاد دختر بهمن آن را ساخت و اسکندر آن را ویران کرد.

مهمترین زنان شاهنامه
شکلک های محدثه


:: برچسب‌ها: مهمترین زنان شاهنامه , عکس , عاشقانه , عکس تاریخی , لحظات تاریخی , , :: برچسب‌ها: مهمترین زنان شاهنامه , گردآفرید , تهمینه , رهاآورد , هما , سودابه , رودابه , ارنواز , شهر نواز , , ,
تاریخ :
بازدید : 360
نویسنده : نوری

آیا دعا نویسی درست است؟

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها به توصیه دوستانشان ممکن است برای حل برخی مشکلاتشان به دعانویس مراجعه کنند. عده ای معتقدند که این کار در زندگی آن ها بسیار تاثیر دارد ولی عده ای معتقدند که همه این کارها فقط خرافات است. نظر شما چیست؟ آیا شما فکر می کنید که دعانویسی در زندگی انسان تاثیر دارد؟ آیا خود شما تا به حال به دعانویس مراجعه کرده اید؟ اگر پاسختان مثبت است، چه نتیجه ای گرفته اید؟ سایت آسمونی در این مقاله مطالب جالبی در مورد دعانویسی و اینکه این کار درست یا اشتباه برای شما عزیزان عنوان می کند. پس با ما همراه شوید.
pray programming1 آیا دعا نویسی درست است؟

آیا مراجعه به رمال و دعانویس گناه است؟

 بقیه در ادامه


تاریخ :
بازدید : 313
نویسنده : نوری

hesab (1)


تاریخ :
بازدید : 321
نویسنده : نوری

hes (1)


تاریخ :
بازدید : 375
نویسنده : نوری

در هفته بیش از ۳۹ ساعت کار نکنید

شکلک های محدثه



:: برچسب‌ها: جدیدترین خبر , در هفته بیش از ۳۹ ساعت کار نکنید ,
تاریخ :
بازدید : 353
نویسنده : نوری

فرمت فایل‌های عکس

 

عکس خود را گرفته‌اید، حالا این عکس ها کجا می روند؟ عکس‌ها روی مموری کارت دوربین شما هستند اما سوال مهم‌تر این است که چه تعداد عکس را می‌توانیم روی مموری دوربین یا هارد کامپیوتر خود ذخیره کنیم؟ پاسخ این سوال در کیفیت عکس است. عکس ها با فرمت های مختلفی ذخیره می شوند که هر کدام از آنها بخشی از جزئیات عکس را در بر خواهند داشت و بخشی را دور خواهند ریخت. البته این اساس کار فشرده‌سازی است – حذف داده‌هایی که الزاما مورد نیاز نیستند و می‌توان از آنها صرف نظر کرد. سه فرمت اصلی عکس دیجیتال JPEG، TIFF و RAW هستند.

 

فشرده‌سازی فایل

 

فشرده‌سازی فایل اساسا از دو طریق بدون اتلاف (lossless ) و اتلاف دار (lossy) انجام می شود. آیا بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده (compressed) تمام اطلاعات اصلی (اورجینال) عکس قابل بازیابی است؟ پاسخ این سوال در اتلاف دار بودن یا بدون اتلاف بودن روش فشرده سازی است. در روش بدون اتلاف، تک تک بیت های فایل اصلی قابل بازیابی است. این تکنیک برای فایل های متنی مناسب است که از دست رفتن کلمات مشکل ساز می شود. فشرده سازی اتلاف دار با حذف اطلاعات اضافی فایل را کوچک می کند که قابل بازیابی نیستند. JPEG از روش اتلاف دار و فرمت عکس TIFF از فشرده سازی بدون اتلاف استفاده می کند.

 

JPEG

فرمت JPEG (که مخفف عبارت Joint Photographic Expert Group است) محبوب‌ترین روش ذخیره عکس است. هنگامی که در عکس‌گرفتن از JPEG استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس‌های بیشتری روی مموری دوربین خود ذخیره کنید و حتی سریع تر انجام می شود (از نظر ذخیره کردن روی دوربین و ویرایش عکس در آینده). البته از طرفی JPEG از سه فرمت دیگر بدتر است چرا که الگوریتم فشرده سازی آن بخش عظیمی از جزئیات عکس را حذف می‌کند که قابل بازیابی هم نیست. این فرمت معمولا به میزان ۱۰:۱ یا ۲۰:۱ فشرده‌سازی می‌کند که در کیفیت عکس زیاد مشخص نیست. میزان فشرده سازی در این فرمت قابل تنظیم است که کیفیت و حجم عکس نهایی را تعیین خواهد کرد. علاوه بر این با هر بار ویرایش مجدد عکس و ذخیره‌سازی آن به صورت JPEG بخش دیگری از کیفیت از بین خواهد رفت. با وجود این، JPEG به دلیل فایل های کوچکی که تولید می کند برای بیشتر موارد عکاسی دیجیتال مناسب است.

 

TIFF

فرمت TIFF مخفف Tagged Image File Format است که فرمت استاندارد عکاسی به حساب می‌اید چرا که بسیار انعطاف پذیر است و از یک الگوریتم فشرده سازی بدون اتلاف استفاده می‌کند در نتیجه هیچ بخشی از تصویر به دلیل فشرده سازی از دست نخواهد رفت. فرمت TIFF به دلیل این که هیچ بخشی از جزئیات را حذف نمی کند، برای آرشیو کردن عکس ها، فرمت بسیار مناسبی به حساب می‌آید. بر خلاف JPEG قابلیت ویرایش و ذخیره سازی مجدد بدون از دست رفتن اطلاعات را نیز دارد. همچنین وقتی از نرم افزاری مثل فوتوشاپ استفاده می کنید، به لایه های ویرایش و ذخیره شده عکس دسترسی خواهید داشت. دو نوع تنظیم برای TIFF وجود دارد – ۱۶ بیتی و ۸ بیتی. نوع ۱۶ بیتی اطلاعات بیشتری برای دستکاری در نرم افزار ویرایش عکس به شما می‌دهد (مثل saturation، brightness، contrast و …) و نوع ۸ بیتی برای پرینت گرفتن و آرشیو کردن مناسب تر بوده زیرا هر کار که تا کنون روی عکس انجام داده اید (لایه ها) را حفظ کرده ولی با حجم کمتری ذخیره می کند. به صورت عمومی فایل‌های TIFF حجیم هستند و به سادگی می‌توان حجم تقریبی ۴۸ مگابایت به ازای هر عکس را برای آنها پیشبینی کرد. بزرگترین عیب این فرمت این است که اکثر دوربین‌ها به صورت مستقیم عکسی با فرمت TIFF ثبت نمی‌کنند.

 

RAW

فرمت RAW (معنای لغوی: خام) همین است که می‌بینید – خام، بدون پردازش و بدون هیچ دستکاری. می‌توان به آن به چشم نگاتیو تصاویر دیجیتال نیز نگاه کرد چرا که کاری را می‌کند که نگاتیو در عکاسی آنالوگ میکرد. این فایل‌ها همانند نگاتیو عکاسی نیازمند ظاهر شدن هستند یعنی باید به یک فرمت قابل مشاهده (معمولا TIFF یا JPEG) تبدیل شوند. همچنین فایل‌های RAW همانند نگاتیوهای فیلم دارای دامنه دینامیکی وسیعی هستند. چرا باید عکسی با فرمت RAW گرفته شود؟ زمانی با چنین فرمتی عکس بگیرید که می‌خواهید وقت زیادی را روی ویرایش ثانویه عکس خود بگذارید. مثلا، عکسی را درون خانه زیر نور تنگستن می گیرید، اما فراموش می کنید و حالت تعادل رنگ سفید (White balance) روی نور روز می ماند. اگر این عکس را با فرمت JPEG گرفته باشید بخش عظیمی از رنگ‌ها را از دست خواهید داد و یک تصویر قرمز/زرد بدست می آید. در JPEG نمی‌توانید این اطلاعات از دست رفته را بازگردانید و این ویرایش را مشکل کرده در نتیجه عکس مطلوبی نخواهید داشت. اما اگر این عکس به صورت RAW ذخیره شده بود، تمام داده‌های رنگی موجود بودند و می‌توانستید آن را به خوبی اصلاح و ویرایش کنید.

 

جمع‌بندی

سوالی که مطرح می‌شود این است: کدام فرمت؟ این تصمیمی است که باید بر مبنای نیازهای عکاسی خود بگیرید. انتخاب فرمت چیزی بیشتر از بررسی حجم عکس است. فرمت عکس به شما می‌گوید که چقدر ویرایش ثانویه در راه است. یکی از اشکالات فرمت RAW این است که استاندارد مشخصی در خصوص آن وجود ندارد و هر دوربینی به سبک خودش تصاویر RAW را ذخیره می‌کند. حرفه‌ای ها معمولا به صورت RAW عکاسی می‌کنند چرا که نیاز دارند تغییرات نامحدودی را برای راضی کردن نیاز مشتری (خودشان یا فردی که عکس را سفارش داده است) روی عکس انجام دهند. برای این که بهترین نتیجه را از RAW بگیرید باید در کامپیوتر حرفه‌ای باشید. علاوه بر این طبیعت غیر پردازش شده‌ی RAW به شما اجازه می‌دهد که گزینه‌های خود را با عرضه نرم افزار های پردازش تصویر جدید همچنان باز نگه دارید. در حالی که JPEG یکی از رایج‌ترین فرمت های عکس استفاده شده به حساب می‌آید و به شما اجازه ذخیره عکس با حجم کم و کیفیت بالا را می دهد، TIFF و RAW حجم بالایی را اشغال اما در عوض کیفیت خیلی بیشتری را ذخیره می کنند که بیشتر عکاسان حرفه ای این را ترجیح می دهند.



:: برچسب‌ها: فرمت فایل‌های عکس ,
تاریخ :
بازدید : 367
نویسنده : نوری

اجتناب از ۵ اشتباه مهم هنگام خرید دوربین و تجهیزات عکاسی جدید

 

در این مطلب، دستین اسپارکز (Destin Sparks) به بررسی برخی از مهم ترین (و رایج ترین) اشتباهاتی خواهد پرداخت که هنگام خرید یک دوربین جدید یا هر قطعه دیگر از تجهیزات عکاسی باید از آنها اجتناب کرد. در ادامه با ما همراه شوید.



:: برچسب‌ها: اجتناب از ۵ اشتباه مهم هنگام خرید دوربین و تجهیزات عکاسی جدید ,
تاریخ :
بازدید : 478
نویسنده : نوری

۱۰ اشتباه عمده در عکاسی دیجیتال

 

مشکلات و اشتباهات مشخصی در عکاسی وجود دارند که معمولا نه تنها برای عکاسان تازه کار، بلکه گاهی برای عکاسان باتجربه نیز رخ می دهند. خبر خوب این است که می توانید با اندکی بیشتر دانستن در موردشان از آن ها جلوگیری کنید.



:: برچسب‌ها: ۱۰ اشتباه عمده در عکاسی دیجیتال ,
تاریخ :
بازدید : 538
نویسنده : نوری

shahrematlab , افزایش سوخت ساز بدن , بهیاری , پرستاری , پزشکی , تغذیه , چربی سوزی , دانلود , درمان فوری جوش , درمان فوری چاقی , درمان فوری کبد چرب , سعید محمودی , شهر مطلب , صبحانه , کمک پرستاری , نوشیدنی , نوشیدنی های قبل صبحانه

نوشیدنی های قبل صبحانه

 آب : افزایش سوخت ساز بدن

 آب لیمو : چربی سوزی

 آب هویج : درمان فوری کبد چرب

 آب کرفس : درمان فوری چاقی

 آب سیب : درمان فوری جوش



:: برچسب‌ها: نوشیدنی های قبل صبحانه ,
تاریخ :
بازدید : 333
نویسنده : نوری

shahrematlab , بهیاری , پا , پرستاری , پزشکی , خدمت سربازی , درد پشت پاشنه پا , درمان , درمان گیاهی درد پاشنه پا , راه رفتن , راه رفتن روی پاشنه ی پا چه عوارضی دارد ؟ , سایت پرستاری , سایت پزشکی , سعید محمودی , شهر مطلب , صافی کف پا , عوارض , عوارض راه رفتن روی پاشنه ی پا , قوس کف پا , کمک پرستاری , معاف , معاف از رزم , معافیت سربازی

برای اینکه از عوارض راه رفتن روی پاشنه ی پا آگاه شوید در ادامه مطلب از سایت شهر مطلب با ما همراه باشید .
■ راه رفتن روی لبه خارجی پا و پاشنه پا سبب تقویت عضلات ضعیف و اصلاح ناهنجاری صافی کف پا می‌شود.
■ کاهش ارتفاع قوس کف پا صافی کف پاست علت این ناهنجاری :

وزن زیاد، پای پهن، وراثت، کوتاهی وتر آشیل و انحراف قسمت جلو یا عقب پا به خارج است.
■ این ناهنجاری سبب معاف از رزم در طول خدمت سربازی شده

و عوارضی چون خستگی زودرس، زانوی ضربدری، درد در قسمت ‌داخلی و خارجی مچ پا، برآمدگی کفش در قسمت داخل و … را در پی دارد.
■ برجستگی، وجود صافی کف پا در فرد، کاهش ارتفاع لبه داخلی پا تا زمین، افزایش سطح تماس کف پا با زمین را از جمله علائم این ناهنجاری عنوان کرد.
■ برای اصلاح این ناهنجاری حتما باید از کفی طبی و در صورت لزوم از کفش طبی استفاده کرد

تا در طول روز، پا در وضعیت اصلاح شده قرار گیرد.
■ در صورت کوتاهی وتر آشیل باید از ورزش‌های کششی برای اصلاح آن استفاده کرد.
■ به عنوان مثال فرد روی یک جعبه شیب دار بایستد ،

راه رفتن روی لبه خارجی پا و راه رفتن روی پاشنه پا

از موارد دیگری است که سبب تقویت عضلات ضعیف و اصلاح ناهنجاری صافی کف پا می‌شود.



:: برچسب‌ها: راه رفتن روی پاشنه ی پا چه عوارضی دارد ؟ , پا ,
تاریخ :
بازدید : 308
نویسنده : نوری

♦️ علل مختلفی موجب خشکی پوست لب و در نتیجه باعث پوسته پوسته شدن یا ترک لب ها میگردد که میتوان به این موارد اشاره نمود : 
♦️ مرطوب کردن مرتب لبها به وسیله زبان

♦️ قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید

♦️ کشیدن سیگار

♦️ مصرف برخی داروها مانند آکوتان

♦️ ابتلا به برخی بیماریها مانند پسوریازیس

 

 درمان خشکی لب :

♦️ برای برطرف کردن خشکی لب ها از چرب کننده های بی رنگ طبی که حاوی موم زنبور عسل است میتوان استفاده نمود.



:: برچسب‌ها: علت پوسته پوسته شدن و یا ترک لب ها چیست ؟ , لب ,
تاریخ :
بازدید : 384
نویسنده : نوری
تاریخ :
بازدید : 11562
نویسنده : نوری
Image result for ‫هایده‬‎
نام : سکینه ده بالا

نام هنری : هایده
تاریخ تولد : 1321
محل تولد : کرمانشاه
تاریخ وفات : 1368
محل وفات : آمریکا
محل دفن : آمریکا
هایده در سال 13211 هجری شمسی در یکی از روستاهای کرمانشاه بدنیا آمد.
 وی کارش را در رادیو با برنامه گلهای رنگارنگ آغاز کرد و از همان اوایل نام خود را در شناسنامه موسیقی ایران به ثبت رسانید.
 هایده به گفته بسیاری دارای یکی از بهترین صداهای تاریخ موسیقی ایران بود.
زنده یاد هایده در 7 شهریور 13577 مانند بسیاری از هنرمندان دیگر وطن را به قصد لندن ترک کرد و پس از مدتی به آمریکا رفت و کار هنری خویش را در آنجا ادامه داد..............تا اینکه در سی دی سال 1368 با اینکه هنوز بیش از 47 بهار از عمرش نگذشته بود در آمریکا بر اثر سکته قلبی دیده از جهان فرو بست و دوستداران خویش را در غم و اندوه فرو برد.
 پیکر هایده در مراسمی باشکوه و با حضور هنرمندان زیادی در آمریکا به خاک سپرده شد.
 بانو هایده درمصاحبه ای که حدود سه چهار سال قبل از درگذشتش با او انجام شده بود تلخ ترین خاطره اش را چنین بیان میکند:


تاریخ :
بازدید : 917
نویسنده : نوری

گلوریا هاردی , عکس گلوریا هاردی , اینستاگرام گلوریا هاردی , همسر گلوریا هاردی , بیوگرافی گلوریا هاردی , سریال های گلوریا هاردی , گلوریا هاردی فرانسه

 

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. وی با ساعد سهیلی در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است. ساعد سهیلی بازیگر  سینما و فرزند سعید سهیلی از کارگردانان سینمای ایران است. اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود. احتمال می رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران، با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ظبط میشود استفاده کرد.

شکلک های محدثه



:: برچسب‌ها: بیوگرافی گلوریا هاردی ,
تاریخ :
بازدید : 835
نویسنده : نوری

 

اندیشه فولادوند (به انگلیسی ANDISHEH FOULADVAND: متولد ۷ مهر ۱۳۶۲ در تهران) شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایران است. اولین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش «نقره» در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی است.

همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND

او در فیلم‌های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و زندگی با چشمان بسته نیز به ایفای نقش پرداخته است. اندیشه فولادوند در سال ۱۳۶۲ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش در تهران به دنیا آمده است وی فارغ‌التحصیل کارشناسی فلسفه است. در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه‌مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده است.  

همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND

با اینکه اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما اولین حضورش به صورت حرفه‌ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود. بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره‌های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه داد. او برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برندهٔ «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم «جام جم» شد. وی علاوه بر بازیگری، شاعری صاحب سبک می‌باشد. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه‌های نحس (نشر ثالث) را چاپ کردکه بازتابهای گسترده‌ای در محافل ادبی داشت وبسیاری او را از بنیان‌گذاران شیوهٔ نوین غزلسرایی یا غزل «پست مدرن» میدانند. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. وی همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق در دست چاپ دارد که توسط انتشارات ثالث در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۳رونمایی خواهد شد. آلبومی نیز با نام «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» ازاشعارش وبا موضوع جنگ وآهنگسازی کارن همایونفر چندی پیش انتشار یافت که جنجالهای بسیار پیرامونش شکل گرفت که کلیه اجراها را خودش عهده داربود.

بیوگرافی اندیشه فولادوند + عکس

شکلک های محدثه



:: برچسب‌ها: فولادوند , اندیشه ,
تاریخ :
بازدید : 480
نویسنده : نوری

حدیث فولادوند , سریال جدید حدیث فولادوند ,بیوگرافی حدیث فولادوند , اینستاگرام حدیث فولادوند

 

زندگینامه حدیث فولادوند

حدیث فولادوند بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر بیستم دی ماه پنجاه و شش (۱۳۵۶/۱۰/۲۰) در شیراز و در میان خانواده ای بختیاری دیده به جهان گشود. وی دارای مدرک فوق دیپلم معماری می باشد و در سال ۱۳۸۹۹ به ازدواج رامبد شکرابی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون درآمد و هم اکنون در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می‌  کنند. آنها یک بوتیک لباس‌های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند. لازم به ذکر است که وی هیچ گونه نسبت فامیلی با اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون ندارد.

عکس حدیث فولادوند , عکس اینستاگرام حدیث فولادوند

عکس جدید حدیث فولادوند

او فعالیت هنری را از سن دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش گل‌ های دوستی روی صحنه رفت. وی اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ با بازی در نقش کوتاهی در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند آغاز نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌ دید. فولادوند اما در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی گمگشته در سال ۱۳۸۰۰ معروف  شد و در سریال معصومیت ازدست‌ رفته و با بازی در نقش رباب که از نقش‌ های اصلی و محوری سریال بود، در تلویزیون خوش درخشید. در ادامه ضمن نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر موفق و خوش چهره ایرانی ، جدیدترین عکس های اینستاگرام او و همسرش را در شبکه های اجتماعی مشاهده فرمایید.

زندگینامه،بیوگرافی حدیث فولادوندعکس اینستاگرام حدیث فولادوند

شکلک های محدثه



:: برچسب‌ها: بیوگرافی و عکس های شخصی اینستاگرام حدیث فولادوند ,

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com