عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 327
نویسنده : نوری

مصرف کدام روغن مناسب تر است، جامد یا مایع؟

 

امروزه بسیاری از افراد از مضرات روغن جامد مطلع هستند و نسل روغن های پرطرفدار جامد در حال انقراض است و مردم بیشتر به مصرف روغن های مایع گیاهی اروی آورده اند اما هنوز هم کسانی هستند که روغن نباتی مزه غذا را بهتر می کند.

 

استفاده از هر روغن مایعی نیز برای سرخ کردن مواد غذایی مناسب نیست زیرا روغن های مایع معمولی هم برای سرخ کردن و حرارت بالا تولید نشده اند و باید برای سرخ کردن از روغن های مخصوص سرخ کردن استفاده کنید.

 

بد اقبالی روغن سرخ کردنی در دنیا

در فرهنگ غذایی کشورهای دیگر نیازی به استفاده از روغن سرخ کردنی نیست زیرا موادغذایی را فقط کمی تفت می دهند البته در این کشورها روغن سرخ کردنی وجود دارد اما مردم ترجیح می دهند از روغن های خالص مثل روغن کنجد، زیتون، سویا و. . . استفاده کنند.

 

در کشورهای خارجی برای سرخ کردن موادغذایی از روغن سرخ کردنی استفاده نمی کنند زیرا این مواد را با سرخ کردن های طولانی مدت مصرف نمی کنندوفقط در برخی رستوران ها روغن سرخ کردنی که پایه آن پالم و مشتقات پالم است را مصرف می کنند.

 

در مصرف روغن مایع اعتدال را رعایت کنید!

چربی های ترانس، سبب بالا رفتن میزان کلسترول بد خون و کاهش کلسترول خوب خون می شود و در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقیرا افزایش می دهد. در غذاهای سرخ شده، ساندویچ ها و روغن نباتی چربی های ترانس وجود دارد.

 

برای هر ایرانی ، سرانه مصرف روغن جامد حدود 14 کیلوگرم و روغن مایع حدود 40 گرم است . برای کاهش اسیدهای چرب اشباع شده و ایزومر ترانس صنایع کشور باید استراتژی خود را ، به صورتی تنظیم کنند که مصارف خوراکی مناسب تر و از خطرات کمی برخوردار باشند.

 

مضرات روغن مایع سرخ کردنی

هیچ وقت از روغن مایع برای سرخ کردن مواد غذایی، استفاده نکنید به این علت که سریعا اکسیده شده و مواد سرطان زا تولید می کند. از روغن مخصوص سرخ کردنی یا روغن جامد برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده کنید. درجه چربی ترانس روغن سرخ کردنی باید کمتر از 10 باشد.

 

چربی های غیر اشباع بهترین گزینه است

در روغن زیتون گردو، آجیل، غذاهای دریایی و تخم مرغ چربی غیر اشباع وجود دارد که برعکس چربی اشباع، سبب کاهش تری گلیسیرید ها (اسید هایچرب) و افزایش کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد می شود و به این شیوه کلسترول وارد کبد می گردد.

 

چربی های اشباع در دمای معمولی جامد هستند اما چربی غیر اشباع در دمای معمولی مایع و برای ساخت سلول های مغز، سلامت قلب و اعصاب چشم مفید می باشند.

 

مقایسه روغن جامد و مایع

روغن های جامد از چربی های گیاهی و غیراشباع تولید می شوند و در ابتدای تولید به صورت مایع هستند و طی فرآیندی برای بالا بردن مقاومت آن ها و جلوگیری از فساد زود هنگام، به صورت جامد از طریق هیدروژنه کردن در می آیند.

 

اسیدهای چرب روغن در فرآیند هیدروژنه شدن، اشباع می شوند و به همین علت این نوع روغن ها، به عنوان روغن های اشباع شده شناخته می شوند.بر اثر فرآیند هیدروژنه، ترکیبات غیرعادی دیگری به نام اسیدهای چرب ترانس در روغن ایجاد می شود که سبب افزایش کلسترول بد خون می شوند.

 

این روغن ها تحمل دمایی بالاتری نسبت به روغن های مایع دارند و به علت اسیدهای چرب اشباع شده سبب بروز بیماری هایی از جمله بیماری های قلبی و عروقی، چربی خون و فشار خون می شوند.

 

برای بدن و دستگاه گوارش هضم این نوع روغن ها مشکل تر است . استفاده از این روغن ها احتمال سکته و سرطان را بالا می برد. این روغن ها به علت تحمل دمایی برای تهیه غذاهای سرخ کردنی بهتر است.

 

روغن های مایع مانند روغن آفتابگردان، سویا، ذرت و زیتون اسیدهای ترانس ندارند و حاوی اسیدهای چرب اشباع کمتری هستند و استفاده از این روغن ها نسبت به استفاده از روغن های جامد سبب کاهش کلسترول خوب و افزایش کلسترول بد خون نمی شود .

 

روغن هایی که چربی های اشباع کمتری دارند در کل سالم تراند و استفاده از آنها در رژیم غذایی بهتر است. اما استفاده بیش از اندازه روغن، چه جامد و چه مایع باعث بروز چاقی و بیماری های حاصل از چاقی می شود.

 

بهترین روغن مایع و جامد امگا 3 ،بی نظیر ترین روغن دنیا

امگا 3 یکی از انواع چربی های غیر اشباع و ضروری برای بدن است که در بدن ساخته نمی شود. این چربی سبب کاهش چربی و فشار خون می شود و جلوی ضربان نامنظم قلب را می گیرد.

 

روغن آفتابگردان صنعتی و روغن های حاوی اسید آراشیدونیک مثل روغن جوانه ذرت، التهاب ایجاد می کند و درد و رنج افراد مبتلا به التهاب مفاصل را افزایش می دهد و رادیکال های آزادی را که برای بدن مضر است ، تولید می کند.

 

روغن های مایع آفتابگردان به علت مایع بودن بیش از حد استفاده می شوند عوارض آن ها برخی مواقع نسبت به روغن های جامد بیشتر است پس باید روغن دیگری را جایگزین آنها نمود و یا مصرف ان ها را به حداقل رساند.

 

بهترین روغن های مایع و جامد خوراکی سرخ کردنی:

1- روغن زیتون

2- روغن کنجد

3- روغن محلی (روغن زرد)

4- روغن دنبه گوسفند

 

روغن کنجد در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد پس برای سرخ کردن مناسب است زیرا دود نمی کند، کف نمیکند، تغییر رنگ نمیدهد و بوی نامطبوع تولیدنمیکند. به همین دلیل جهت سرخ کردن بسیار مناسب است. از روغن کنجد برای خوش طعم شدن مواد غذایی و برای تهیه و مصرف سالاد استفاده می شود.

روغن کنجد یکبار مصرف نیست و چندین بار از آن می توان برای سرخ کردن استفاده کرد و می توان بدون نگرانی از سرطان و یا بیماری دیگری از طعم خوش آن لذت برد.
نکته هایی برای استفاده از انواع روغن های مایع

روغن های مایع را در دمای 20 درجه نگهداری کنید.

به تاریخ مصرف روغن های مایع توجه کنید زیرا مصرف روغن های مایع تاریخ مصرف گذشته برای سلامتی مضر است.

روغن های مایع باید در ظرف های شفاف و به دور از تابش نور مستقیم خورشید نگهداری شوند.

نوع روغن مصرفی خود را در طول بازه های زمانی تغییر دهید.

هرگز و تحت هیچ شرایطی از روغنی که یک بار استفاده شده، مجددا استفاده نکنید زیرا سبب ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.

از روغن سالاد و پخت وپز برای سرخ کردن استفاده نکنید.

هر روغن تحمل دمایی متفاوتی دارد پس هرگز روغن ها را بیش از حد گرم نکنید.



:: برچسب‌ها: مصرف کدام روغن مناسب تر است جامد یا مایع , روغن جامد , روغن مایع , روغن ,
تاریخ :
بازدید : 294
نویسنده : نوری

کیمبرلی نوئل کارداشیان Kimberly Noel Kardashian متولد 21 اکتبر 1980 در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال 2010 کیم با 6 میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

مجله آمریکایی هارپر بازار  Harpers Bazaar یک مجله مد آمریکایی است که اولین بار در سال 1867 منتشر شد. این مجله امریکایی ماهنامه بوده و در نیویورک به چاپ می رسد. موضوع مجله بازار تمام مد، فشن و مسائل مربوط به زنان است.

کیم کارداشیان و همسرش, جدیدترین تصاویر کیم کارداشیان و همسرش

جدیدترین تصاویر کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست روی مجله هارپر بازار

 

عکس های کیم کارداشیان روی مجله هارپر بازار, تصاویر کیم کارداشیان و همسرش روی مجله بازار

تصاویر کیم کارداشیان و همسرش روی مجله هارپر بازار

 

جدیدترین تصاویر کیم کارداشیان و همسرش, عکس ستارگان روی مجله مد

عکس های کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست روی مجله هارپر بازار

 

تصاویر کیم کارداشیان و همسرش روی مجله هارپر بازار, جدیدترین تصاویر کیم کارداشیان روی مجله هارپر بازار

 



:: برچسب‌ها: جدیدترین عکس های کیم کارداشیان , عکس های جدید کیم کارداشیان Kim Kardashian و همسرش کانیه وست Kanye West روی مجله هارپر بازار Harper Bazaar ,
تاریخ :
بازدید : 352
نویسنده : نوری

ریحانا یکی از زنان پر سر و صدای هالیوودی است که علاوه بر خوانندگی، بازیگری، مدلینگ و ... برند لوازم آرایش خودش را هم دارد. او به تازگی برای جدیدترین شماره مجله ووگ Vogue عکس هایی زیبا و جالب گرفته است.

 

تصاویر ریحانا روی مجله ووگ, عکس های ریحانا روی مجله مد ووگ


:: برچسب‌ها: جدیدترین عکسهای ریحانا ,
تاریخ :
بازدید : 347
نویسنده : نوری

جنیفر لوپز Jennifer Lopez یکی از پرطرفدارترین زنان هالیوودی است که به تازگی عکس هایی برای مجله Instyle گرفته است. به همین بهانه عکس های جدید جنیفر لوپز را گردآوری کرده ایم.

 

جنیفر لین لوپز Jennifer Lynn Lopez با نام مستعار جِی لو متولد 24 ژوئیه 1969 خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

 

عکس های جدید جنیفر لوپز روی مجله Instyle 

 

جنیفر لوپز, عکس جنیفر لوپز

 



:: برچسب‌ها: جدیدترین عکس های جنیفر لوپز ,
تاریخ :
بازدید : 497
نویسنده : نوری

کریستن جیمز استوارت Kristen Jaymes Stewart متولد ۹ آوریل ۱۹۹۰ بازیگر آمریکاییِ سینما و تلویزیون و متولد یک خانوادهٔ فیلم گرا است. کریستین استوارت در لس‌آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد، همان جایی که توسط پدر و مادرش در صنعت سرگرمی مطرح شد. اما بعضی از سال‌های اولیه زندگیش را در کلرادو گذرانده و سپس دوباره به لس‌آنجلس بازگشته است.

 

کریستین استوارت Kristen Stewart به تازگی با مجله مد هارپر بازار Harper Bazaar همکاری داشته و عکس هایی برای این مجله مد گرفته است. در ادامه عکس های این بازیگر را گردآوری کرده ایم.

 

عکس های کریستین استوارت برای مجله مد هارپر بازار Harper Bazaar

عکس های کریستی استوارت,عکس های کریستی استوارت برای مجله هارپر بازار

 



:: برچسب‌ها: کریستن جیمز استوارت Kristen Jaymes Stewart ,
تاریخ :
بازدید : 290
نویسنده : نوری

حتما شما هم کلمه سلبریتی را خیلی شنیده‌اید و کنجکاوید که بدانید معنای دقیق آن چیست و اصلا چرا به بعضی از افراد سلبریتی می‌گویند؟ اگر توجه کرده باشید، این لقب، هم می‌تواند به یک سیاست‌مدار داده شود و هم به یک مدل لباس، پس نقطه مشترک این دو فرد چیست که هر دو را جزء سلبریتی‌ها قرار می‌دهد؟...

معنای سلبریتی (Celebrity) چیست و سلبریتی ها چه کسانی هستند؟

سلبریتی بودن به هیچ عنوان یک شغل ویژه نیست و سلبریتی‌ها هرگز برای اینکه سلبریتی هستند، کار خاصی انجام نمی‌دهند. در واقع سلبریتی که در لغت به معنای ستاره و فرد مشهور است، دارای شخصیت و چهره‌ای محبوب و پرطرفدار در میان همه مردم دنیاست که مربوط به حوزه فعالیت خودش می‌شود.

هر فرد تاثیرگذار، مشهور و شناخته شده‌ای در عرصه سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ، سینما، موسیقی، ورزش، مدلینگ و... می‌تواند یک سلبریتی محسوب شود. ستاره‌ها این سلبریتی شدن را مدیون رسانه‌ها هستند که آن‌ها را به مردم دنیا می‌شناسانند و البته رسانه‌ها هم از این راه هم برای خود و صاحبان صنعت و ثروت درآمدزایی می‌کنند.

به هر حال معنای سلبریتی هر چه که باشد و فرد سلبریتی هر کسی که باشد، مردم دنیا، حضور او در مراسم‌ها و محافل گوناگون را از منظر سبک لباس پوشیدن، مدل آرایش، مدل مو، جواهرات، تیپ و رفتار و حتی ثروت و درآمدش می‌بینند و به همین دلیل است که بیشتر مدها، ترندها و سبک‌های جدید را سلبریتی‌ها روی کار می‌آورند، زیرا آن‌ها کاملا دیده می‌شوند!



:: برچسب‌ها: معنای سلبریتی (Celebrity) چیست و سلبریتی ها چه کسانی هستند؟ ,
تاریخ :
بازدید : 337
نویسنده : نوری

 

سلبریتی ها ، سلبریتی های دنیا
در این مطلب فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین سلبریتی های دنیا را گردآوری کرده ایم که میتوانید تصاویری از آن را مشاهده کنید.

خوش استایل ترین سلبریتی های دنیا

ستاره ها و سلبریتی های دنیا همیشه زیر ذره بین هواداران و مخالفان خود هستند و ظاهر و لباسشان همواره مورد توجه سایر افراد قرار دارد . این سلبریتی های مشهور سبک خاصی برای آرایش و طرز لباس پوشیدن دارند که گاهی آنها را به خوش پوش ترین و خوش استایل ترین سلبریتی های دنیا تبدیل میکند.سلبریتی ها



:: برچسب‌ها: خوش پوش ترین سلبریتی های دنیا + تصاویر ,
تاریخ :
بازدید : 312
نویسنده : نوری

بیژن بنفشه خواه در اینستاگرامش نوشت:
نوروز ۱۳۹۸ خورشیدی خجسته باد
سال نو مبارک
عیدتون مبارک
شاید مهمترین خصیصه نوروز اینه که ما ایرانیها همه و همه با هر دین و عقیده و مسلکی اونو دوست داریم و عاشقشیم. از تفرقه دوره و اتحاد و همبستگی میاره. 
راستی چقدر سخته با اوناییکه قهریم زنگ بزنیم و یا پیام بدیم، شما اینکارو کردید؟ 
سال خوبی داشته باشید، ارادتمند و دوستدار شما هستم

AndroidOnlineNewsImage (14)


تاریخ :
بازدید : 378
نویسنده : نوری

رامبد جوان با انتشار این عکس نوشت: عیدتون مبارک.

AndroidOnlineNewsImage (4)



:: برچسب‌ها: تیپ عیدانه رامبد و نگار/عکس ,
تاریخ :
بازدید : 262
نویسنده : نوری

مارادونا

مارادونا

روسریو اولیوا، فوتبالیست 28 ساله آرژانتینی ششمین همسر دیگو آرماندو مارادونا، فوق ستاره فوتبال دنیا بود که چندی پیش از یکدیگر جدا شدند.

 

روسریو  که پیش‌تر این اتفاق را علنی نکرده بود، روز گذشته در اینستاگرام خود تایید کرد که از مارادونا جدا شده است.

 

مارادونا - روسریو
مارادونا - روسریو


:: برچسب‌ها: طلاق فوق ستاره فوتبال تایید شد+ عکس , ,
تاریخ :
بازدید : 174
نویسنده : نوری

جاستین بیبر خواننده سرشناس کانادایی هم از داشتن بدل مصدن نمانده است. جاستین بدلی دارد که با او مو نمی‌زند حتی گاهی عکسهایشان با هم اشتباه گرفته می‌شود.

 

سلبریتی‌ها و بدل هایشان همواره یکی از موضوعات جالب و پر طرفدار فضای مجازی بوده اند؛ از زنی که شباهت زیادی به آنتونی هاپکینز دارد تا دختر جوانی که کپی آنجلینا جولی است.

سایت bored panda تصاویری از بدل شخصیت‌های معروف را منتشر کرده و با کنار هم قرار دادن عکس آنها، مخاطبان را شگفت زده کرده است.

جنیفر لارنس

بدل سلبریتی ها، کپی برابر اصل! (+عکس)

جنیفر لارنس بازیگر سرشناسی که در این چندماه اخیر اخبار جنجالی بسیاری از او منتشر شد؛ هاروی وینشتاین تهیه کننده هالیوود ادعا کرد که با جنیفر لارنس رابطه غیر اخلاقی داشته و این ارتباط بوده که منجر به گرفتن اسکار توسط خانم بازیگر شده است. پس از مدتی این موضوع با اعتراض لارنس همراه بود. با این حال بدل خانم لارنس فارغ از همه این هیاهو‌ها به دلیل شباهت زیادی که به این بازیگر دارد در فضای مجازی مشهور شده و محبوبیت بسیاری کسب کرده است.



:: برچسب‌ها: بدل سلبریتی ها , کپی برابر اصل! (+عکس) ,
تاریخ :
بازدید : 360
نویسنده : نوری


این هفته در دنیای اینستاگرام ایرانیان شاهد دو خبر خیلی مهم بودیم. یکی جنبش بلاک کردن هتاکان در دنیای مجازی و دیگری واکنش اینستاگرامی گسترده هنرمندان به گزارشی که نشریه یالثارات درباره اهانت به این قشر منتشر کرد.



:: برچسب‌ها: اینستاگردی با سلبریتی های ایرانی , اینستاگرام ,
تاریخ :
بازدید : 291
نویسنده : نوری

ازدواج زشت ترین مرد ، داستان عشق موسی مندلسون

داستان ازدواج نامتعارف زشت ترین مرد دنیا موسی مندلسون که عاشق دختری زیبا گشت را در ادامه می خوانید، در واقعی بودن آن شک نکنید زیرا عشق تمام قوانین دنیا را به هم می ریزد.

داستان عشق و ازدواج زشت ترین مرد و زیباترین زن

عشق اساسا تجربه نامتعارفی است که همه عادت ها و عرف ها را در می نوردد و قانون پذیر نیست. همه ما داستان های عشق نامتعارف زیادی را شنیده ایم اما شاید داستان عشق موسی مندلسون پدر بزرگ آهنگساز شهیر آلمانی را نشنیده باشید ، با ما همراه شوید تا داستان عشق یک زن زیبا و مرد گوژپشت را برایتان بازگو کنیم.ازدواج زشت ترین مرد

شکلک های محدثه



:: برچسب‌ها: ماجرای ازدواج زشت ترین مرد و زیباترین زن + عکس ,
تاریخ :
بازدید : 446
نویسنده : نوری
دختران نظامی ، مسؤولیت های نظامی
حضور و خدمت زنان و دختران نظامی شاید سابقه ای بیش از 2000 سال داشته باشد. در برهه های مختلف تاریخ و به شکل های گوناگون، زنان در بخش های مختلف سرویس های نظامی به خدمت مشغول بوده اند.

زنان و دختران زیبا در ارتش های مختلف جهان

امروزه زنان در اکثر کشورها می توانند اغلب مناصب و مسؤولیت های نظامی را عهده دار شوند و دوشادوش مردان به وظایف خود عمل کنند. زنان و دختران نظامی حتی به مأموریت های مختلف در اقصی نقاط دنیا اعزام می شوند طی سال های اخیر، میزان به کارگیری زنان در ارتش کشورهای مختلف به شدت افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از 15 درصد از پرسنل نظامی آمریکا را زنان تشکیل می دهند.

در این گزارش نگاهی داریم به زنان و دختران نظامی که در ارتش کشورهای مختلف دنیا خدمت می کنند.



:: برچسب‌ها: جذابترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر ,
تاریخ :
بازدید : 272
نویسنده : نوری

10 کشوری که زنان آن به زیبایی شهره هستند

زنان زیبا ، زنان زیبای جهان
زنان زیبای بسیاری در دنیا وجود دارند اما یک منبع انگلیسی اسامی کشورهایی که زیباترین زنان را دارند گردآوری کرده است.

این کشورها زنان زیبایی دارند

درست است که زیبایی تنها مربوط به چهره نیست و در آن چیزیست که به آن می نگرید! اما به هر حال زیبایی صورت نیز یکی از مسائلی است که افراد زیادی به آن توجه می کنند. در ادامه لیستی از 10 کشوری را آماده کرده ایم که زنان آن به زیبایی شهره هستند. البته پیش از هر چیز لازم به یادآوری است که این مطلب توسط منابع انگلیسی زبان گردآوری شده است!زنان زیبا



:: برچسب‌ها: 10 کشوری که زنان آن به زیبایی شهره هستند ,
تاریخ :
بازدید : 335
نویسنده : نوری

سلبریتی ها ، زیباترین چهره ها

در این مطلب تصاویری از سلبریتی هایی که زیباترین و متقارن ترین چهره ها را دارند از برد پیت تا امبر هرد را مشاهده میکنید.

سلبریتی هایی که از نظر علمی هم زیبا هستند

معیارهای زیادی برای انتخاب زیباترین چهره ها وجود دارد . یکی از مهم ترین معیارهایی که برای انتخاب یک فرد زیبا درنظر گرفته میشود تقارت اعضای صورت است.سلبریتی ها

سلبریتی ها

چه چیزی چهره را زیبا می کند؟ آیا اندازه و شکل دهان، بینی و چشم ها باعث این زیبایی می شود؟ آیا زیبایی مربوط به شکل صورت است؟ آیا زیبایی از نظر مردان و زنان و یا در فرهنگ های گوناگون متفاوت می باشد؟ همه ما وقتی که با یک چهره زیبا روبرو می شویم، زیبایی آن را تشخیص می دهیم. چه چیزی باعث این زیبایی فیزیکی می شود؟ چهره ی انسان شامل یک سری تناسب ها و یک سری تقارن هاست که این فاکتورها در هیچ انسانی یکسان نیست. تقارن در جسم و صورت یـــکی از عوامل بسیار مهم در هر دو جنس محسوب میگردد ، تطابق نیمه راست و چپ بدن. در بین سلبریتی ها برخی از تقارن بیشتری در چهره شان برخوردارند.

در این مطلب میخواهیم درباره هنرمندانی که چهره شان از نظر علمی دارای تقارن است و از نظر علم هم زیبا هستند صحبت کنیم.



:: برچسب‌ها: سلبریتی هایی که زیباترین و متقارن ترین چهره ها را دارند ,
تاریخ :
بازدید : 304
نویسنده : نوری

طالع بینی متولدین فروردین ماه

طالع بینی کامل متولدین فروردین ماه و خصوصیات اخلاقی کامل زن و مرد متولد فروردین ماه را دراین مجموعه بخوانید . متولدین فروردین ماه چه شخصیتی و خصوصیات اخلاقی دارند و علاقه های این افراد به چیست و از چه چیزهایی لذت نمی برند.

خصوصیات اخلاقی متولدین فروردین ماه

 متنفّر از مداخله دیگران، فعّال و جنجالی، با شهامت، با مطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوّع، با حس مسئولیّت، پر انرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بی پروا، زود عکس العمل نشان میدهد، لایق و کاردان، عاشق قدرت، بی صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهی، طرّاح، اهل هیجان، حادثه جو، پرتوقّع، ریاست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی کند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خودرا نمی‌پذیرد، با مدیریّت عالی، خودخواه، گاهی سرکش، بی ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند.

طالع بینی متولدین فروردین ماه | شخصیت شناسی متولد فروردین ماه



:: برچسب‌ها: طالع بینی متولدین فروردین ماه ,
تاریخ :
بازدید : 257
نویسنده : نوری

مدل مانتو رنگ سال 98

مد۹۸ : انواع مدل مانتو با رنگبندی زیبا و شیک را در این پست مشاهده کنید.

مدل مانتوها بر اساس فصل های سال، مدل ها، پارچه ها، کیفیت، بلندی یا کوتاه بودن و طراحی قسمت های مختلف مانند یقه یا آستین و یا دکمه ها انتخاب می شوند.



:: برچسب‌ها: مدل مانتو رنگ سال ۹۸ + جدیدترین مدل مانتو ۲۰۱۹ ,
تاریخ :
بازدید : 295
نویسنده : نوری

مدل مانتو رنگ سال 98

مد۹۸ : انواع مدل مانتو با رنگبندی زیبا و شیک را در این پست مشاهده کنید.

مدل مانتوها بر اساس فصل های سال، مدل ها، پارچه ها، کیفیت، بلندی یا کوتاه بودن و طراحی قسمت های مختلف مانند یقه یا آستین و یا دکمه ها انتخاب می شوند.



:: برچسب‌ها: مدل مانتو رنگ سال ۹۸ + جدیدترین مدل مانتو ۲۰۱۹ ,
تاریخ :
بازدید : 1665
نویسنده : نوری

جدیدترین مدل مو پسرانه و مردانه 2019 که برای شما عزیزان آماده کردیم، برترین و بهترین مدل مو مردانه 98 – 2019 است که مد شده است که می‌توانید به عنوان مدل مو انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این مدل‌های مو چند هفته یکبار بروزرسانی شده و جدیدترین مدل ها به آن اضافه می‌شود.

مدل مو مردانه 2019



:: برچسب‌ها: جدیدترین مدل مو پسرانه و مردانه 2019 ,
تاریخ :
بازدید : 572
نویسنده : نوری

در این مطلب برای شما طرح های زیبا و دیدنی از  رنگ موی سال 98  بسیار و جذاب را فراهم اورده ایم .ماههای آخر سال بازار مد و زیبایی داغ است و اکثرا خانم ها مدام سرچ می کنند تا بهترین و زیباترین رنگ مو را برای عید سال نو انتخاب کنند ، رنگ مو و هایلایت هایی که مدام با ترکیبات جدید در سالن های آرایشگری موها را تغییر می دهند.

رنگ موی سال 98 شیک با طرح های دخترانه و زنانه

رنگ مو عید 98 و جدیدترین هایلایت های تیره و روشن 2019



:: برچسب‌ها: رنگ موی سال 98 ,

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com