عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 746
نویسنده : نوری
۶ راه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات


همه زندگیتان در یک صفحه روشن و درخشان روی میز کارتان است. اسناد، شماره‌های حساب، پسوردها، فیش‌ها، اطلاعات مالی و … همه آنها به صورت دیجیتال در کامپیوترتان ذخیره شده‌اند.

تنها مشکل این اطلاعات مهم و محرمانه در کامپیوترتان این است که بفهمید چطور می‌توانید امنیت آنها را حفظ کنید. اینجا به ۶ راه برای امن نگه داشتن همه اطلاعاتی که برایتان مهم است اشاره می‌کنیم. دیگر نیازی به مشاوره با خدمات فناوری اطلاعات ندارید.


۱) از رمز عبور استفاده کنید.

گزینه حفاظت رمز عبور را روی کامپیوترتان فعال کنید. به این طریق، وقتی بخواهید لحظاتی کامپیوترتان را ترک کنید، برای دسترسی دوباره به آن، می‌بایست دوباره رمز عبور را وارد کنید. این کمک می‌کند از اطلاعاتی که روی کامپیوترتان است دربرابر کسان دیگری که نباید به آنها دسترسی داشته باشند، محافظت شود.

مرتباً رمز عبورتان را تغییر دهید، نه فقط رمز وارد شدن و دسترسی به کامپیوتر بلکه رمز وارد شدن به هرکدام از حساب‌های آنلاینتان. اگر به طور اتفاقی یک نفر رمز عبورتان را ببیند، می‌تواند دسترسی نامحدودی به کامپیوتر یا حساب‌های آنلاین شما داشته باشد. با تغییر مرتب و مداوم از این خطر جلوگیری می‌کنید.

از یک رمز عبور برای دو حساب مجزا استفاده نکنید. همانطور که ذکر کردیم، ایجاد تغییر مداوم برای رمز عبورتان به محافظت از تمامی حساب‌هایتان کمک می‌کند. وقتی یک نفر یکی از رمزهایتان را بداند، آخر دنیا نیست. اما اگر آن رمزعبور را برای حساب‌های دیگرتان هم استفاده کرده باشید، دیگر دچار مشکل شده‌اید.

رمز عبور می‌تواند راه قابل‌اعتمادی برای محافظت از کامپیوترتان باشد، اما نباید تنها راه شما باشد. آنها خیلی زود دچار مشکل می‌شوند و راه‌هایی هم برای پیدا کردن آنها وجود دارد. پس دقت کنید که مراحل احتیاطی زیر را هم برای محافظت از کامپیوتر و حساب‌هایتان به کار گیرید، و تنها به رمز عبور بسنده نکنید.

۲) یک مرورگر اینترنت متفاوت انتخاب کنید.

امروزه برای انتخاب مرورگر اینترنت گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست. مَک مرورگر سافاری را در خود دارد، ویندوز اینترنت اکسپلورر را و گوگل مرورگر کروم، موزیلا، فایرفاکس را دارد و این لیست همینطور ادامه پیدا می‌کند. استفاده از یک مرورگر متفاوت برای یک هدف متفاوت ایده بدی برای محافظت از اطلاعاتتان نیست. ممکن است به تماشای ویدئو علاقه داشته باشید، این کار را مثلاً با کروم انجام دهید. شاید دوست داشته باشید کتاب‌های آنلاین را مطالعه کنید، این کار را با سافاری انجام دهید. برای وب‌گردی‌های روزمره‌تان هم از فایرفاکس استفاده کنید.

همانطور که می‌بینید اسمی از اینترنت اکسپلورر در مثال‌هایمان نیاوردیم. این کار عمدی بود زیرا اینترنت اکسپلورر برای امنیت کامپیوترتان تاحدی تهدید محسوب می‌شود. اگر ویروسی از طریق اینترنت اکسپلورر وارد کامپیوترتان شود، ممکن است تخریب عمومی برای کل سیستمتان به همراه داشته باشد. با استفاده از سایر مرورگرها، اطلاعاتتان را امن‌تر نگه خواهید داشت.

۳) نرم‌افزار آنتی‌ویروس نصب کنید.

این کار را باید به محض خرید کامپیوترتان انجام دهید. سعی کنید ایمن‌ترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس موجود را تهیه کرده و آن را روی سیستمتان نصب کنید.

نرم‌افزار آنتی‌ویروس را باید به‌روز نگه دارید. وقتی جدیدترین نسخه نرم‌افزار را داشته باشید، بهترین محافظت از حافظه کامپیوتر و ایمیل‌تان انجام خواهد گرفت. ویروس‌ها راحت‌تر به این دو جا وارد می‌شوند.

اگر نمی‌دانید ویروس چیست، اجازه بدهید برایتان توضیح دهید. ویروس هر چیزی است که برای خراب کردن عملکردهای طبیعی کامپیوترتان به آن فرستاده می‌شود یا باعث می‌شود هکرها به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. ویروس‌ها هر کاری از خاموش کردن کامپیوتر تا به طور کل از بین بردن حافظه کامپیوترتان می‌توانند انجام دهند تا به همه اطلاعات شخصی و مالی که در کامپیوترتان ذخیره شده است، دسترسی پیدا کنند.

بهترین حمله شما درمقابل یک ویروس: قبل از اینکه اصلاً بتوانند وارد کامپیوترتان شوند، یک آنتی‌ویروس روی سیستمتان نصب کنید. دومین حمله: قبل از باز کردن هر ایمیل، حتماً بگذارید آنتی‌ویروس آن را چک کند. قبل از باز کردن یا دانلود هر ایمیل بگذارید آنتی‌ویروس محتوای آن را چک کند.

۴) یک فایروال نصب کنید.

این یک اقدام طبیعی بعد از نصب نرم‌افزار آنتی‌ویروس است. فایروال به عنوان یک سد عمل می‌کند تا هر نیروی مخرب (بالاخص ویروس‌ها) را از کامپیوترتان دور کند. وقتی ویروسی وارد کامپیوترتان می‌شود، فایروال از انتشار آن جلوگیری کرده و نمی‌گذارد صدمه‌ای به دیگر بخش‌های سیستم وارد کند.

مهمتر از همه اینکه یک فایروال همه محتوایی که وقتی الاین هستید، از شبکه وارد کامپیوتر شما می‌شوند را فیلتر می‌کنند. به هر اطلاعاتی که فایروال آن را مخرب فرض کند، اجازه ورود داده نمی‌شود. همچنین محتوای ایمیل‌هایی که به شما داده می‌شود را نیز بلاک می‌کند.

۵) مرتباً از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر اطلاعات مهمی را روی کامپیوترتان ذخیره می‌‌کنید، به طور مرتب از آن پشتیبان بگیرید. بسیاری از سیستم‌های عامل، برنامه‌های داخلی برای پشتیبانی اطلاعات دارند که از اطلاعاتتان به طور روزانه پشتیبان می‌گیرند.

برای گرفتن پشتیبان یک ابزار ایمن انتخاب کنید. یک حافظه خارجی با رابط فایروایر بهترین انتخاب شماست. فایروایر ایمن‌تر از USB است اما همه کامپیوترها فایروایر را پشتیبانی نمی‌کنند. این ابزار خارجی را در محلی ایمن نگهداری کنید، مثلاً یک کمد یا کشوی قفل‌دار. اطلاعات شخصی‌تان را باید کاملاً شخصی نگه دارید و از آن مثل ارزشمند‌ترین دارایی‌تان محافظت کنید.

۶) آماده باشید.

شاید عملی‌ترین این راهکارها، آماده‌سازی خودتان برای یک تخریب شبکه‌ای یا حمله ویروسی باشد. لیستی از خدمات پشتیبان، متخصصین فناوری اطلاعات و برنامه‌های ریکاوری اطلاعات در دست داشته باشید تا اگر اتفاق بدی افتاد از آنها استفاده کنید. این اطلاعات را روی کامپیوتر ذخیره نکنید--چون در واقع اورژانسی به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

اگر اتفاقی افتاد، اقداماتی که برای درست کردن آن انجام داده‌اید را و اینکه موثر بوده‌اند یا نه به خاطر داشته باشید و یادداشت کنید. این اسناد در صورت بروز دوباره مشکلی دیگر کمکتان خواهد کرد.

اگر اتفاق بدی برای کامپیوترتان افتاد نترسید. متخصصین کامپیوتر به همین درد می‌خورند و می‌توانند مشکلتان را حل کنند. و تا زمانیکه نسخه پشتیبان از همه اطلاعاتتان داشته باشید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

اینکه بدانید چطور اطلاعاتتان را امن نگه دارید اولین قدم در امنیت تکنولوژی و یک راهکار شبکه‌ای کوچک است. اگر اطلاعاتی برایتان مهم است، مطمئناً نمی‌خواهید کسی از آن مطلع شود و به آن دسترسی داشته باشد. پس از نکات این مقاله برای محافظت از اطلاعاتتان استفاده کنید!



:: برچسب‌ها: ایمن نگه داشتن اطلاعات ,
تاریخ :
بازدید : 695
نویسنده : نوری

سخت ترین سوالات جهان!!!

 

عکس سخت ترین سوال جهان را جواب دهید

کدام دانش آموز خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟

کدامشان دوقلو می باشند؟

چند تا زن در عکس دیده میشود ؟

چند نفرشان خوشحال هستند؟

چند نفرشان ناراحت می باشند؟


تاریخ :
بازدید : 731
نویسنده : نوری

متولدین فروردین ماه :

به سوی من بیا
تاتو را حس كنم
و دنیا خواهد دید
داستان عشقی سوزان را
كه شعله اش در قلب من خواهى بود
به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر میكند.
قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست.
 
 
متولدین اردیبهشت ماه :

عشق را در چشمان منبنگر
چهره ی بر افروخته ام را ببین و عشق را حس كن
به صدای نفس های من گوش كن
و بشنو ترانه ی عشق را
عاشقی بی قرار است و كمرو ولی پرشهامت.
موسیقی بر او تاثیر فراوان دارد.
 
متولدین خرداد ماه :


با من به رویا بیا به رویای عشق
بیا تا بر فراز بلندترین كوه گام نهیم
بیا تا در ژرف ترین اقیانوس شنا كنیم
بیا تا به دورترین ستاره ها پر كشیم
بر عشق ما هیچ چیز ناممكن نیست
بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر ز رویاهای عاشقانهاست.
 

متولدین تیر ماه :

بهشت هیچ است
دربرابر گام برداشتن در كنار تو
در شبی زیبا
زیر نور ماه
دلی نازك و پرز محبت دارد و از دل سوختن می هراسد.


متولدین مرداد ماه :

گویی خورشید گرمای خود را از دست داده است
و گل های سرخ عطری ندارند
و ستارگان دیگر نمیخوانند
آن گاه كه چشم می گشایم و می بینم
با تو نیستم
عاشق پیشه است وبی عشق زندگی نمی كند.
 

متولدین شهریور ماه :

شاید به نظر برسد كه عاشق نیستم
شاید به نظر برسد كه نمی توانم عاشق باشم
شاید به نظر برسى كه حتی نمی خواهم عاشق باشم
ولی نه در برابر عشقی مانند عشق من به تو
كه تا آخرین لحظه عمر آن را در قلبم نگاه خواهم داشت
عشق او شعله ای كوچك ولی جاودان است و در پی عشقی حقیقی است.
 
 
متولدین مهر ماه :

با پر شورترین گفتارهای عاشقانه
با ماجراهای عاشقانه ای كه خواهیم داشت
با فداكاری هایم درراه عشق به تو
خواهی دید كه چگونه دوستت دارم
در امور عشقی ورزیده است وزندگی اش پر ز ماجراهای عاشقانه است .. . .
زن متولد مهر عشق خود را در عمل نیزبه اثبات می رساند.
 
 
متولدین آبان ماه :

در التهاب شنیدن ترانه ی گام های تو هستم
كه به سوی من می آیی
و عاشقم بر انتظار آن لحظه كه تو رادر كنار خود حس كنم
دوستت دارم
هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه است ودر عشق صادق است.

 
متولدین آذر ماه :

نجوایی از سوی تو
نگاهی كوتاه از تو
لبخندی شیرین بر لبان زیبایت
و من خود را غرق در عشق می یافتم
خوش بین است و راستگو. شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد.
 
 
متولدین دی ماه :

روزها ماه ها و سال هامی گذرند
و شاید هیچ چیز عوض نشود
جز من
كه بیش از پیش عاشق گشته ام
شاید در ظاهر بی احساس باشد ولی قلبی گرم و پر ز عشق دارد.
 
 
متولدین بهمن ماه :

می خواهم آزاد زندگی كنم
بسان پرندگان مهاجر
ولی قفسی ساخته از عشق تو
جایی است كه همواره روبه آن خواهم داشت
عشق خود را دیر ابراز می كنى و عاشق آزادی است. اولین عشق او قلبش را به تپش در می آورد و هرگز فراموش نخواهد شد.
 
 
متولدین اسفند ماه :

من آنی نیستم
كه بی عشق زندگی را سر كنم
آن گاه كه در رویایی عاشقانه هستم
و چشمانم را میگشایم
و عشق رویایی ام را در تو می بینم

در عشق بی نظیر است.جذاب و پرنشاط است.احساساتی و رویایی است.

تاریخ :
بازدید : 764
نویسنده : نوری
۱۰- Mazda3  با پیمایش۵۸ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۶۶ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ ها مشخصه‌ های استاندارد مزدا ۳ مجهز به سیستم SKYACTIV(A6)، شامل استفاده از موتوری ۲ لیتری I-4 با قدرت ۱۵۵ اسب بخار، با سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۶تایی، ترمزهای ضد قفل (ABS) چهارچرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا*، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۶ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص**، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری خودرو است.
 

*به گزارش پارس ناز سنسور اشغال کیسه هوا (Airbag Occupancy Sensor)  به تکنولوژی مجهز است که تشخیص می‌دهد چه کسی برروی صندلی نشسته، و درمواردی که استفاده از کیسه هوا خطرناک (یاحتی مرگبار) است ،مانند مواردی که خردسالان برروی صندلی جلو نشسته اند، این سیستم را موقتا غیرفعال می‌کند.

**سیستم پیمایش‌های خاص (Special Cruise system) مخصوص رانندگی درجاده‌های طولانی است و اکثرا درخودروهای آمریکایی به کار گرفته می‌شود تا خودروهای اروپایی. بدون استفاده از این سیستم، رانندگی ،مخصوصا برای خود راننده خسته  کننده خواهد بود. شرکتهای خودروسازی درحال کاربر روی نسل جدیدی از این سیستم هستند که با دنبال کردن مسیر خودروی جلویی، با تنظیم سرعت خودروی شما، از برخوردهای احتمالی هم جلوگیری می‌کند.

۹- Honda Civic  با پیمایش ۵۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۶۸ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Honda Civic HF شامل موتور ۱٫۸ لیتری I-4 باقدرت ۱۴۰ اسب بخار، سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۵تایی، ترمزهای ضد قفل (ABS) چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری VSA است.
 
 
۸- Volkswagen Jetta با پیمایش ۵۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۷۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر دربزرگراه‌ ها مشخصه‌های استاندارد  Volkswagen Jetta 2.0 TDI  استفاده از موتور ۲ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و خنک کنندگی توروبو، سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۶تایی، ترمزهای ضدقفل (ABS) چهارچرخ،، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع براساس شرایط آب وهوایی محیط، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۶ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری است.
 

۷- Chevrolet Cruze با پیمایش ۴۸ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۶۵ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ ها مشخصه‌های استاندارد Chevrolet Cruze ECO شامل موتور ۱٫۴ لیتری Ecotec I-4 ، با خنک کنندگی توربو، سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۶تایی، ترمزهای ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوایی در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوایی بالای سر در هر دو ردیف، کیسه‌های هوایی مخصوص زانو برای راننده و سرنشینان، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۷ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری خودرو است.
 

۶- Volkswagen Passat با پیمایش ۵۲ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۷۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌های استاندارد Volkswagen Passat 2.0L TDI SE شامل موتور ۲٫۰ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۰ اسب بخار، سیستم خنک کنندگی داخل موتور، سیستم تعویض دنده ۶تایی، ترمز ضد قفل (ABS)چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع براساس شرایط آب وهوایی محیط، رینگ‌ های آلومینیومی‌۱۶ اینچی، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری است.
 

 ۵- Honda Civic Hybrid با پیمایش ۷۵ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Honda Civic Hybrid  شامل موتور ۱٫۵ لیتری با قدرت ۹۰ اسب بخار،سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل(ABS) چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری VSA است.
 

۴- Ford Fusion Hybrid  با پیمایش ۸۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Ford Fusin Hybrid SE شامل موتور ۲٫۰ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۱ اسب بخار، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل(ABS) چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا درکنارصندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۷ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری AdvanceTrac است.
 

۳-Toyota Prius  باپیمایش ۸۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۸۷ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر دربزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Toyota Prius 2 شامل موتور ۱٫۸ لیتری I-4 با قدرت ۹۸ اسب بخار، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری است.
 

۲- Toyota Pirus Plug-in  با پیمایش ۸۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۸۷ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Toyota Pirus Plug-in شامل موتور ۱٫۸ لیتری I-4 با قدرت ۹۸ اسب بخار، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS است.
 

۱-Chevrolet Volt Hybrid  با پیمایش ۱۶۱ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۱۷۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Chevrolet Volt Hybrid  شامل موتور ۱۴۹ اسب بخاری و سیستم تعویض دنده یک حالته، ترمز ضد قفل، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۷ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصکاک هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری StabiliTrak است.
 
www.parsnaz.ir - کم‌ مصرف‌ ترین اتومبیل های صندوق‌ دار پرفروش دنیا (عکس)


:: برچسب‌ها: کم‌ مصرف‌ ترین اتومبیل های صندوق‌ دار پرفروش دنیا ,
تاریخ :
بازدید : 618
نویسنده : نوری

برای استفاده از این تصاویر بر روی تصویر مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه copy را زده و سپس در محل مورد نظر مجددا کلیک راست کنید و گزینه past را بزنید.

از این تصاویر میتوان برای جدا کردن بخش های مختلف متن ها و یا جدا کردن پست ها استفاده کرد.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 


:: برچسب‌ها: تصاویر جداکننده متن ,
تاریخ :
بازدید : 666
نویسنده : نوری

عکسهای بازیگران در شب اختتامیه جشنواره

































 


























































































 








 
 







































































































:: برچسب‌ها: اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر ,
تاریخ :
بازدید : 707
نویسنده : نوری


دوست داشتین همسایه شما بود ؟؟؟

............................................... نظر یادت نره .................................................



:: برچسب‌ها: این زنه یا مرد ,
تاریخ :
بازدید : 857
نویسنده : نوری

اگرچه "تيلور سوئيفت" در زندگي شخصي اش شانس چنداني در ماجراهاي عشقي ندارد اما اين خواننده 25 ساله محبوب براي تبليغات يک پارک در ديزني لندن در نقش "راپانزل" شخصيت معروف و مو بلند انيميشني ايفاي نقش کرده است. در تصوير تبليغاتي که از وي منتشر شده است اودر حالي ديده ميشود که در برج معروفش در انتظار شاهزاده نشسته است.

"تيلور سوئيفت" در اين رابطه ميگويد واقعا باعث افتخار من است که از من خواسته شد در نقش اين شخصيت رومانتيک ظاهر شوم. من و برادرم دوست داشتيم هميشه به جاي شخصيت هاي انيميشني بازي کنيم.

او ميگويد دنياي فانتزي انيميشني ها هميشه سرشار از آرامش است و هرکس در هر سني دوست دارد گاهي خود را در دنياي انيمشن قرار دهد.

او اخيرا دوباره رابطه برهم خورده اش با "هري استايل" را از سر گرفته است و اين دو براي حضور در جشنواره موسيقي کن آخر هفته را باهم گذراندند.

پوسترهاي تبليغاتي ديگري نيز براي اين پارک تهيه شده است که در يکي از آنها بيانسه در نقش "آليس" شخصيت معروف انيميشن "آليس در سرزمين عجايب" ديده ميشود.



:: برچسب‌ها: تيلور سوئيفت , خواننده , محبوب , رومانتیک ,
تاریخ :
بازدید : 959
نویسنده : نوری

دلیل غسل جنابت چیست؟…

 

به هنگام خروج منی یا آمیزش جنسی هم روح متأثر می شود و هم جسم. غسل جنابت که هم شستشوی جسم است و هم به علت اینکه به قصد قربت انجام می یابد شستشوی جان است، اثر دوگانه ای روی جسم و روح می گذارد تا روح را به سوی خدا و معنویت سوق دهد و جسم را به سوی پاکی و نشاط و فعالیت.

 


سوال: چرا اسلام دستور می دهد که به هنگام جنب شدن تمام بدن را بشوییم در حالی که فقط عضو معینی آلوده می شود و آیا میان بول کردن و خارج شدن منی تفاوتی هست که در یکی فقط محل را باید شست و در دیگری تمام بدن را؟


پاسخ این است که خارج شدن منی از انسان یک عمل موضعی نیست (مانند بول و سایر زواید) به دلیل اینکه اثر آن در تمام بدن آشکار می گردد و تمام سلول های بدن به دنبال خروج آن در یک حالت سستی مخصوص فرو می روند و این خود نشانه تأثیر آن روی تمام اجزاء بدن است.

طبق تحقیقات دانشمندان در بدن انسان دو سلسله اعصاب نباتی وجود دارد که تمام فعالیت های بدن را کنترل می کند (اعصاب سمپاتیک) و (اعصاب پاراسمپاتیک) این دو رشته اعصاب در سراسر بدن انسان و در اطراف تمام دستگاه ها و جهازات داخلی و خارجی گسترده اند.

وظیفه اعصاب سمپاتیک (تند کردن) و به فعالیت واداشتن دستگاه های مختلف بدن است و وظیفه اعصاب (پاراسمپاتیک) (کند کردن) فعالیت آنهاست و از تعادل فعالیت این دو دسته اعصاب نباتی دستگاه های بدن به طور متعادل کار می کند.

گاهی جریان هایی در بدن رخ می دهد که این تعادل را به هم می زند، از جمله این جریانها مسأله (ارگاسم = اوج لذّت جنسی) است که معمولاً مقارن خروج منی صورت می گیرد.

در این موقع سلسله اعصاب پاراسمپاتیک بر اعصاب سمپاتیک پیشی می گیرد و تعادل به شکل منفی به هم می خورد.

این موضوع نیز ثابت شده است که از جمله اموری که می تواند اعصاب سمپاتیک را بکار وادارد و تعادل از دست رفته را تأمین کند تماس آب با بدن است و از آن جا که تأثیر (ارگاسم) روی تمام اعضای بدن به طور محسوس دیده می شود و تعادل این دو دسته اعصاب در سراسر بدن به هم می خورد دستور داده شده است که پس از آمیزش جنسی یا خروج منی تمام بدن با آب شسته شود و در پرتو اثر حیات بخش آن تعادل کامل در میان آن دو دسته اعصاب در سراسر بدن برقرار گردد. (و اینکه می بینیم در خبری از امام علی بن موسی الرضا ـ علیه السّلام ـ نقل شده که فرمودند: ان الجنابه خارجه من کل جسده فلذلک وجب علیه تطهیر جسده کله» «جنابت از تمام بدن بیرون می آید و لذا باید تمام بدن را شست» (وسائل الشیعه، ج ۱، ص ۴۶۶) گویا اشاره به همین موضوع است.)

البته فایده غسل منحصر به این نیست بلکه غسل کردن علاوه بر این یک نوع عبادت و پرستش نیز می باشد که اثرات اخلاقی آن قابل انکار نیست و به همین دلیل اگر بدن را بدون نیّت و قصد قربت بشوییم غسل صحیح نیست.

در حقیقت به هنگام خروج منی یا آمیزش جنسی هم روح متأثر می شود و هم جسم. روح به سوی شهوات مادی کشیده می شود و جسم به سوی سستی و رکود. غسل جنابت که هم شستشوی جسم است و هم به علت اینکه به قصد قربت انجام می یابد شستشوی جان است، اثر دوگانه ای روی جسم و روح می گذارد تا روح را به سوی خدا و معنویت سوق دهد و جسم را به سوی پاکی و نشاط و فعالیت.

از همه اینها گذشته وجوب غسل جنابت یک الزام اسلامی برای پاک نگه داشتن بدن و رعایت بهداشت در طول زندگی است زیرا بسیارند کسانی که از نظافت خود غافل می شوند ولی این حکم اسلامی آنها را وادار می کند که در فواصل مختلفی خود را شستشو دهند و بدن را پاک نگاهدارند این موضوع اختصاصی به مردم اعصار گذشته ندارد در عصر و زمان ما نیز بسیارند کسانی که به علل مختلفی از نظافت و بهداشت بدن غافلند. (البته این حکم به صورت یک قانون کلی و عمومی است حتی کسی را که تازه بدن خود را شسته، شامل می شود).

مجموعه جهات سه گانه فوق روشن می سازد که چرا باید به هنگام خروج منی (در خواب یا بیداری) و همچنین آمیزش جنسی (اگر چه منی خارج نشود) غسل کرد و تمام بدن را شست.



:: برچسب‌ها: غسل جنابت , اعصاب پاراسمپاتیک , سمپاتیک , ارگاسم , اوج لذّت جنسی , غسل , منی , آمیزش جنسی ,
تاریخ :
بازدید : 605
نویسنده : نوری

از حیف نون پرسیدن خواهرت ازدواج کرد گفت دوماهه ! پرسیدن با کی گفت غریبه نیست دامادمونه

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

سوالات رایج مربوط به موبایل:

سال ۷۶ : آنتن دهی ش چطوره؟

سال ۷۹ : چقدر شارژ نگه میداره؟

سال ۸۲ : دوربینم داره؟

سال ۸۵ : دوربینش چند مگا پیکسله؟

صداش چطوره؟

سال ۸۸ : تاچه؟یا از این معمولیاس؟

سال ۹۱ : اندرویده؟

. .

سال ۹۴ : هوشمنده؟ یا معمولیه؟

سال ۹۷ : اخلاقش چطوره؟!

سال ۱۴۰۰: درکت میکـنــه ؟! یا نه؟

سال ۱۴۰۳: به اندازۀ کافی بهت توجه میکنـه؟

یا میخوای باهاش به هم بزنی؟ 

والا…!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سر کوچمون تیغ خریدم رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم! (از دفتر خاطرات یک خسیس)

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

چوپونه با گوسفنداش لج میکنه،می برتشون چمن مصنوعی.. 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

"آخرش هیچی نمیشی" چیست؟ نوید آینده ای مبهم از سوی والدین به فرزندان

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

پلیسه به یارو میگه : گواهینامه داری؟ میگه : بزار داشبورد رو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟ . . .

۷% : بخاطر نور خورشید

۲۳% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن

۷۰% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

  عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از ۱ متر باشه، درش قفل نداشته باشه، و رو به بیرون باز بشه، همش باید نیم خیز و آماده، مثل خط شروع دوی سرعت حالت بگیری!

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

حیف نون می ره دکتر، می گه آقای دکتر! من فراموشی گرفته‌ام. دکتر می گه: چند وقته این بیماری رو دارین؟ حیف نون می گه: کدوم بیماری؟

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

توصیه حیف نون به فرزندش: اگر به یکدیگر احترام بگذاری، یکدیگر نیز به تو احترام خواهند گذاشت!

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

یه روز کاغذ می خوره تو سر حیف نون. حیف نون جا در جا می میره! کاغذ رو بر می دارن نگاه می کنند، می بینن توش نوشته: “دو تا آجر”! هر هر هر!!! 

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

از حیف نون می پرسن این شعر از کیه؟ “سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز” می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید… می گن اسم شاعر توی خود شعر هست. می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام!

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

حیف نون زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!

 

∞∞∞∞∞::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

دکتر به بنده خدا گفت : زنت سکته ناقص کرده ! بنده خدا گفت : مرده شور برده هیچ کاریو کامل انجام نمیده

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

خدا هیچ چیز که به ما نداده باشه

دو چیز را زیاد داده

به من صبر زیاد و به تو روی زیاد !.

**********

پسر به دختر : می خوای خورشید زندگی من باشی ؟

دختر : آره

پسر : پس ۹۲,۹۵۵,۸۸۷٫۶ مایل از من دور بمون !

********** **********

دیگه به من زنگ نزن

حالا شناختمت

من نمیتونم دیگه با تو باشم

ازت بدم میاد

بی لیاقت

خداحافظ

این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت

میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

********** **********

غضنفر تو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه:

به سلامتی دارین برمیگردین؟!

**********

 


وقتی حاجیان به شیطان سنگ می زدند، شیطان می خندید و می گفت:

 
این جماعت که امروز به من سنگ می زنند، برسند تهران به من زنگ می زنند!

**********

وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند

عاشق دوستانش نیز میشوند !

********** **********

:: برچسب‌ها: اس ام اس طنز , خنده دار و جوک ,

تاریخ :
بازدید : 723
نویسنده : نوری

ثروت و ثروتمند شدن یکی از آرزوهایی است که تقریبا میان تمام انسان ها مشترک است و همه آدم ها در سراسر دنیا با هر اعتقاد و باوری دلشان ثروت می خواهد و پول زیاد.

در این میان یکی از گروه هایی که می توانند به این آرزو برسند، ایده پردازان و صاحبان ایده های نو هستند. کسانی که با دادن یک ایده نو کسب و کاری راه می اندازند و در ادامه راه هم می توانند به درستی آن را مدیریت کنند.

در ایمیل پیش رو شما را با 10 نفر از ثروتمند ترین زنان و مردان آمریکایی آشنا می کنیم. این افراد را مجله معتبر فوربس به عنوان ثروتمندترین ها معرفی کرده است.

اعضای خانواده والتون که میراث داران ثروت میلیاردی سم والتون، بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای وال مارت هستند، در این فهرست بیشترین سهم را دارند.

 

1. بیل گیتس، ثروت: 66 میلیارد دلار
 

ثروت سال گذشته: 59 میلیارد دلار

سن: 58 سال

بنیانگذار شرکت مایکروسافت دانشگاه را رها کرد تا به مایکروسافت را راه اندازی کند.
 

2. وارن بافت، ثروت: 46 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 39 میلیارد دلار

سن: 82 سال


 

آقای بافت مدیرعامل شرکت برکشایر هاتاوی و از سهامداران اصلی این شرکت است.


 

3. لری الیسون، ثروت: 41 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 33 میلیارد دلار

سن: 68 سال


 

آقای الیسون، بنیانگذار اوراکل، تا به حال مدرک فارغ التحصیلی حتی از یک کالج هم نگرفته است. اما عنوان کارآفرین را از مدرسه کسب و کار هاروارد در سال 1990 دریافت کرده است.


4. چارلز کُخ، ثروت: 31 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 25 میلیارد دلار

سن: 76 سال



جارلز کخ، یکی از بنیانگذاران و معاون اجرایی شرکت صنایع کخ است که به همراه برادرش این شرکت را تاسیس کردند.


5. دیوید کُچ، ثروت: 31 میلیون دلار

ثروت سال گذشته: 25 میلیارد دلار

سن: 72 سال

دیوید کخ، برادر بزرگتر چارلز و دیگر بنیانگذار شرکت صنایع کخ است.


6. کریستی والتون و خانواده اش، ثروت: 29/7 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 24/5 میلیارد دلار

سن: 57 سال

خانم والتون در سال 2005 بعد از مرگ همسرش جان والتون صاحب ثروت او شد. جان فرزند سم والتون بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای وال مارت بود


7. جیم والتون، ثروت: 26/8 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 21/1 میلیارد دلار

سن: 64 سال



یکی دیگر از وارثان ثروت وال مارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک خانوادگی آروست است که در آرکانزاس، کانزاس، اوکلاهاما و میسوری شعبه دارد.


8. آلیس والتون، ثروت: 26/3 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 20/9 میلیارد دلار

سن: 62 سال

دختر سم وال مارت، بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای وال مارت و یکی دیگر از وارثان ثروت میلیارد دلاری پدر است.


9. اس. رابسون والتون، ثروت: 26/1 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 21 میلیارد دلار

سن: 68 سال

پسر ارشد بنیانگذار وال مارت است و در حال حاضر به عنوان رئیس این شرکت فعالیت می کند.


10. میشل بلومبرگ، ثروت: 25 میلیارد دلار

ثروت سال گذشته: 22 میلیارد دلار

سن: 70 سال

آقای بلومبرگ که دوره سوم شهرداری نیویورک را پشت سر می گذارد، بنیانگذار و صاحب اکثریت شرکت بلومبرگ است.

تصاویری از خانه بیل گیتس، مردی که هر ثانیه 230 دلار درآمد دارد

بیل گیتس بنيانگذار شرکت مايکروسافت، یکی از ثروتمند ترین مردان دنیاست.

او در هر ثانیه ۲۳۰ دلار درآمد دارد!

خانه ای که بیل گیتس در آن زندگی میکند ظرف ۷ سال ساخته شده و هزینه ساخت این خانه  ۱۱۳ میلیون دلار بوده است.

این خانه ویلایی  پرهزینه بر روی زمینی به مساحت ٥ هزار متر مربع ساخته شده است.

در کنار معماری خاص این خانه، دکوراسیون پرهزینه آن نیز جلب توجه میکند.


 
S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N




S A L I  J O O N

S A L I  J O O N



:: برچسب‌ها: ثروتمندترین مردان و زنان آمریکا در سال 2012 ,
تاریخ :
بازدید : 715
نویسنده : نوری

فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان اعلام کرد «روجریو سنی» ۴۰ ساله که از ۲ دهه قبل در خدمت تیم برزیلی است، هم اکنون با ۵۱ گل زده از روی نقطه پنالتی و ۵۵ گل زده در جریان بازی(در مجموع ۱۰۶ گل زده) بهترین سنگربان گلزن طول تاریخ فوتبال باشگاهی جهان به شمار می‌رود. در فهرستی که به همین منظور انتشار یافت، خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه‌ بان اسبق تیم ملی پاراگوئه با ۶۲ گل زده در رتبه دوم قرار گرفت. ضمن آنکه رنه هیگوییتا دروازه‌بان پیشین تیم ملی کلمبیا با ۴۱ گل زده صاحب عنوان سوم است.

www.parsnaz.ir - دروازه بانی که با 106 گل زده بهترین گلزن دنیا شد (عکس)

فهرست ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان از نظر گلزنی به این شرح است :

۱- روجریو سنی، برزیل، ۱۰۶ گل زده

۲-خوزه لوئیس چیلاورت، پاراگوئه، ۶۲ گل زده(بازنشسته شده)

۳-رنه هیگوییتا، کلمبیا، ۴۱ گل زده(بازنشسته شده)

۴-خورخه کامپوس، مکزیک، ۴۰ گل زده(بازنشسته شده)

۵-دیمیتار ایوانکوف، بلغارستان، ۴۰ گل زده(وی هنوز فعال است و تمام گل‌های خود را از روی پنالتی زده)

۶-آنتونی مارتین وگاس، پرو، ۳۹ گل زده

۷- فرناندو آرتورو کاسترو پاترسون، کاستاریکا، ۳۵ گل زده

۸- آلوارو میزل آلفارئو، السالوادور، ۳۱ گل زده(بازنشسته شده)

۹-هانس یورگ بوت،‌ آلمان، ۲۹ گل زده

۱۰- ونسان انیاما، نیجریه ۲۴ گل زده



:: برچسب‌ها: دروازه بان , بهترین گلزن دنیا , گل ,
تاریخ :
بازدید : 815
نویسنده : نوری

در زندگی نه هدفی دارم نه مسیری، نه منظوری و نه حتی معنایی

اما شادم و این نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد . . .

چارلز شولز



:: برچسب‌ها: جدیدترین اس ام اس های فلسفی ,
تاریخ :
بازدید : 710
نویسنده : نوری

عاشق اسمم می شوم

وقتی

تو صدایم می کنی . . .



:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,
تاریخ :
بازدید : 2594
نویسنده : نوری

عکس هایی از تیم ملی فوتبال بانوان ایران

تا لود شدن همه ی تصاویر شکیبا باشید

در صورت باز نشدن عکس ها رو عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.

. . . . . . . . . .



:: برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال بانوان ایران ,
تاریخ :
بازدید : 1544
نویسنده : نوری



:: برچسب‌ها: فوتبال ,
تاریخ :
بازدید : 965
نویسنده : نوری

روزی زنی روستائی که هرگز حرف دلنشینی از همسرش نشنیده بود

بیمار شد شوهر او که راننده موتور سیکلت بود و از

موتورش براى‌ حمل و نقل کالا در شهر استفاده مى‌کردبراى

 اولین بار همسرش را سوار موتورسیکلت خود کرد



:: برچسب‌ها: عشق , شوهر , بغل ,
تاریخ :
بازدید : 843
نویسنده : نوری

آقا ما یه همسایه داریم خعععععلی فوضوله
هر چی ام جواب سر بالا بهش می دی باز دوباره سوال می پرسه
دیروز دم در داشتم توی ماشینو جارو می کشیدم و شیشه هاشو تمیز می کردم



:: برچسب‌ها: همسایه , فضول , عکس ,
تاریخ :
بازدید : 849
نویسنده : نوری

Dear God.......

At the end of the day , let me not dwell on my failures or recount mye disappointments



:: برچسب‌ها: مناجات , Dear ,
تاریخ :
بازدید : 625
نویسنده : نوری

توجه!          توجه!

 

دوست عزیز سلام؛

 

این وبلاگ مجهز به سیستم ارائه تبادل لینک هوشمند است.

شما در صورت تمایل به تبادل لینک با من باید بوسیله کلیک کردن بر روی "تبادل لینک هوشمند" ابتدا لینک مرا در وب سایت خود قرار دهید و سپس لینک خود را در وبلاگ من ثبت نمایید.در این صورت سیستم ابتدا وجود لینک من را در وب سایت شما برسی مینماید و در صورت وجود لینک من در وب سایت شما، لینک شما را در وبلاگ من هم ثبت می نماید.

 

پیام تبادل لینک را میتوانید در ستون کناری وبلاگ ببینید.

با ثبت وبلاگ خود در جدول زیر "تبادل لینک هوشمند"، شما قادر به لینک وبلاگ خود در این وبلاگ خواهید بود و به این ترتیب، بازدید کننده های این وبلاگ از وبلاگ شما هم بازدید خواهند نمود.

 

همین حالا اقدام کنید...




:: برچسب‌ها: تبادل لینک هوشمند ,
تاریخ :
بازدید : 639
نویسنده : نوری

تحقیقات جدید دانشمندان پرده از تاثیرات مخرب استفاده افراطی از اینترنت بر روی ساختار مغزی نوجوانان برداشته است. به گفته محققان نوجوانانی که در استفاده از اینترنت افراط می کنند، دچار اختلال تحلیل ماده خاکستری مغز می شوند، اختلالی که روز به روز به صورت پنهانی در حال گسترده شدن است.



:: برچسب‌ها: آسیبهای مغزی اینترنتی در میان کاربران افراطی ,
تاریخ :
بازدید : 742
نویسنده : نوری

دلم حضور مردانه میخواهد ....
نه آنکه مرد باشد نه ....
مردانه باشد...
حرفش...
قولش...
فکرش...
نگاهش...
قلبش...
و آنقدر مردانه که بتوان تا بی نهایت دنیا به او اعتماد کرد...


تاریخ :
بازدید : 662
نویسنده : نوری

securedownload.jpg


تاریخ :
بازدید : 768
نویسنده : نوری

victorias angels21


تاریخ :
بازدید : 722
نویسنده : نوری

victorias angels09


بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com