عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 536
نویسنده : نوری

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

لیلا برخورداری دختری است که هنر و ورزش به یک میزان در او پرورش یافته و در طول سال ها سعی کرده است بین آن دو، بالانس ایجاد کند. به همین خاطر وقتی حرف از ورزش به میان آمد با عشق و علاقه این گفتگو را پذیرفت.

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

لیلا برخورداری: هوا را از من بگیر؛ پیاده روی را نه!

 بعضی از آدم ها تک بعدی هستند و دوست ندارند جنبه های مختلف شخصیت شان را پرورش دهند و برعکس، عده ای دیگر چند بعدی هستند؛ یعنی به همان نسبت که عاشق هنر هستند، به ورزش هم می پردازند و با انجام حرکات ورزشی درست، مانند زمانی که یک اثر هنری خلق می کنند، لذت می برند.

نمونه این بعضی ها هم لیلا برخورداری است؛ دختری که هنر و ورزش به یک میزان در او پرورش یافته و در طول سال ها سعی کرده است بین آن دو، بالانس ایجاد کند. به همین خاطر وقتی حرف از ورزش به میان آمد با عشق و علاقه این گفتگو را پذیرفت و مثل یک ورزشکار حرفه ای پاسخگوی ما بود.

 لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

لیلا برخورداری: هوا را از من بگیر؛ پیاده روی را نه!

از کاراته باز ماندم

در زندگی من همیشه وقتی برای ورزش کردن هست و هیچ وقت ورزش را از برنامه روزمره ام حذف نکرده ام. حسی که در ورزش برایم وجود دارد فرای تناسب اندام و سلامتی است؛ چرا که به واسطه آن می توانم روحیه ام را شارژ کنم و با انرژی تر از همیشه به زندگی بپردازم.

وقتی نوجوان بودم به همراه خواهرم برای آموزش کاراته به باشگاه می رفتم. اتفاقا در این مسیر هم موفق عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز را بگیرم اما مادرم با این ورزش مخالف بود؛ چرا که حس می کرد کاراته خشن تر از آن است که یک دختر بخواهد به آن بپردازد. به همین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم در حالی که خیلی دوست داشتم آن را به شکل حرفه ای ادامه دهم.

برای ورزش نکردن دنبال بهانه نباشید

متاسفانه فرهنگ ورزش کردن، آنطور که باید در بین ما به ویژه خانم ها جا نیفتاده است. افراد می خواهند به بهانه های مختلف از انجام آن شانه خالی متاسفانه فرهنگ ورزش کردن، آنطور که باید در بین ما به ویژه خانم ها جا نیفتاده است. افراد می خواهند به بهانه های مختلف از انجام آن شانه خالی کنند. در حالی که ورزش کردن باعث می شد ما از هر جهت در شرایط بهتری قرار بگیریم. فکر می کنم همه افراد با هر شرایط کاری که دارند می توانند وقتی را برای ورزش کردن پیدا کنند. بسیاری از ما ساعت های زیادی را صرف تماشای تلویزیون یا فضای مجازی می کنیم اما همین که پای ورزش به میان می آید می گوییم وقت کافی نداریم و نسبت به سلامتی مان بی تفاوت هستیم.

از آمادگی جسمانی تا ایروبیک

در آن مقطع که من کاراته را رها کردم، ایروبیک به شکل امروزی در باشگاه ها مرسوم نبود. به همین خانم اکثر خانم ها برای ورزش، آمادگی جسمانی را انتخاب می کردند. من هم علاقه زیادی به آن داشتم و همین علاقه ام هم باعث می شد که با جدیت به آن بپردازم. در نهایت این موضوع باعث شد تا چند مدال هم در این رشته در سطح باشگاهی به دست بیاورم.

لیلا برخورداری: هوا را از من بگیر؛ پیاده روی را نه!

روحیه من به گونه ای است که ورزش های غیرگروهی و انفرادی را به ورزش های جمعی ترجیح می دهم. وقتی شما می خواهید با یک گروه ورزش کنید، همه چیز باید در سطح مناسبی قرار داشته باشد، اگر غیر از این باشد نمی توانید توانایی های خودتان را نشان دهید. به همین خاطر دوست ندارم خودم را درگیر چنین اتفاقاتی کنم و ترجیح می دهم به تنهایی ورزش کنم.

شاید به خاطر همین دردسرهای کارهای گروهی است که وقتی می خواهم به باشگاه بروم یا تنهایی پیاده روی کنم از دوستانم نمی خواهم با من همراه شوند؛ چون می دانم اگر بخواهم هر روز با آنها برای ورزش هماهنگ کنم هیچ وقت موفق به این کار نمی شوم چون یک نفر مهمان دارد، آن یکی می خواهد به مهمانی برود و نفر بعدی هم ناخوش است. به همین خاطر بی خیال این هماهنگی ها کفش ورزشی ام را می پوشم و خودم به سراغ ورزش می روم؛ چرا که معتقدم هیچ چیزی نباید ما را از انجام حرکات ورزشی بازدارد.

بعضی از دوستانم از این روحیه من تعجب می کنند، می گویند چطور می توانی تنهایی ورزش کنی، بدون اینکه کسی همراهی ات کند و جواب من به آنها این است که «با انگیزه ای که خود ورزش به من می دهد».

یک باشگاه کوچک در خانه دارم...

من چند وسیله ورزشی کوچک مانند دوچرخه هفت کاره و ... را خریداری کردم و در خانه از آنها استفاده می کنم. برخی از افراد هدف شان از خرید این وسایل صرفا جهت دلخوشی است و فکر می کنند با نگاه کردن به آن هم ممکن است وزن کم کنند و به تناسب برسند؛ در حالی که اینطور نیست. این وسایل برای من کاملا جنبه کابردی دارد و در خانه با عشق و علاقه به واسطه آنها ورزش می کنم و حضورشان برای من کاملا جنبه کاربردی دارد.

 لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

عکس های لیلا برخورداری

هوا را از من بگیر، پیاده روی را نه؟

از بین ورزش های مختلف علاقه زیادی به پیاده روی دارم و همین موضوع باعث شده است که این ورزش در برنامه زندگی من جای خودش را باز کند. من هر شب به شکل منظمی به باشگاه انقلاب می روم و بین دو تا سه ساعت پیاده روی می کنم. این کار در روحیه من تاثیر شگفت آوری دارد. فکر می کنم کسانی که نمی توانند برنامه زندگی شان را با باشگاه تطبیق دهند، بهترین و ساده ترین کار برای آنها پیاده روی است چون سلامت و تناسب اندام را یک جا به شما می دهد.

با ورزش، افسردگی را خط بزنید

در جامعه ما افسردگی شیوع زیادی پیدا کرده است و بر کسی پوشیده نیست که اولین دشمن افسردگی ورزش است. اگر ما به شکل منظم و درست ورزش کنیم خیلی زود می توانیم از شر افسردگی و بیماری های روحی خلاص شویم. ورزش به ما کمک می کند تا به هیجانات روحی مناسبی دست پیدا کنیم.

در کنار ورزش های مختلفی که انجام می دهم، علاقه زیادی به مدیتیشن و یوگا دارم و در روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف این کار می کنم. این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف به دست بیاورم و بتوانم با آرامش به کارهای مختلفم بپردازم.

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

تصاویر لیلا برخورداری

رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

با وجود این که همیشه حواسم به اضافه وزنم هست اما همیشه قانون خاص خودم را در رژیم غذایی دارم و آن قانون این است که هر چیزی را که دوست دارم بخورم اما کم. متاسفانه بسیاری از ما فکر می کنیم با منع کردن خودمان از مواد غذایی می توانیم خودمان را سالم و لاغر نگه داریم، در حالی که بدن ما به ویتامین های مختلف احتیاج دارد و ما باید به شکل درست و برنامه ریزی شده ای آن را مصرف کنیم.

من خودم عاشق انواع سبزیجات دانه های گیاهی هستم و سعی کردم در طول سال ها اطلاعاتم را در این زمینه بالا ببرم و با آگاهی آنها را مصرف کنم چرا که معتقدم گیاهان بهترین منبع تغذیه هستند. شاید به همین خاطر است که مصرف روزانه چای سبز با زنبیل و لیمو، نان جو، جو دوسر، بذر کتان، انواع سالاد و ... هیچ وقت از برنامه روزانه من حذف نمی شود، ضمن این که من علاقه زیادی به لبنیات هم دارم و آن را به شکل درستی مصرف می کنم.

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

 

 

بیوگرافی لیلا برخورداری :

لیلا برخورداری بانوی بازیگر اهل کشور ایران است. وی متولد سال ۱۳۵۷ در شهر تهران است.

لیلا فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است.

 

 

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

گریم جالب لیلا برخورداری


 لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

عکس های جدید لیلا برخورداری

 لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

لیلا برخورداری در کنار بازیگران زن مشهور

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

تصاور جدید از لیلا برخورداری

لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

عکس های جدید لیلا برخورداری

 لیلا برخورداری در خانه اش باشگاه دارد ! / رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

عکس لیلا برخورداری با گریم جالبش



:: برچسب‌ها: لیلا برخورداری ,
تاریخ :
بازدید : 653
نویسنده : نوری

از نظر سنتی ، توصیه قدیمی ها به مصرف کلیه مغزها خصوصاً پسته، توصیه به مصرف دارچین( در غذا و شیرینی های دارچینی ) و توصیه به مصرف زنجبیل است. شما می توانید هر روز یک لیوان معجون حاوی پودر پسته، گردو و بادام زمینی+ کاکائو+ عسل+ یک عدد زرده تخم مرغ + شیر درست کنید و بخورید.

از جنبه تغذیه ای مصرف منابع روی، ویتامین E و اسید فولیک مفید است. 
منابع غذایی روی شامل : جگر – گوشت قرمز- مرغ و بوقلمون- ماهی- میگو- تخم مرغ – شیر و لبنیات - غلات سبوس دار – آجیل - بادام زمینی و کره بادام زمینی– مخمر - گردو– حبوبات - عدس – انواع لوبیا– تخمه کدو و سایر انواع تخمه ها است. 
بهترین منبع ویتامین E آجیل و روغن های گیاهی مثل : روغن جوانه گندم، آفتابگردان، بادام، گردو ، فندق ، ذرت و زیتون است.
منابع غنی از اسید فولیک عبارتند از : جگر، مخمر (ماءالشعیر)، حبوبات پخته، اسفناج پخته، جوانه گندم خام، کاهو، آب پرتقال ، کلم، زرده تخم مرغ و موز .
دوست گرامی پسته و بادام و بادام زمینی از مغزهای بسیار مفید هستند و حاوی عناصر زیادی برای ساخت اسپرم و افزایش قوای جنسی هستند. نارگیل نیز بسیار مفید است که توصیه می کنم هر روز از این مواد در حد تعادل استفاده کنید. به علاوه برای رشد اسپرم احتیاج به ویتامین C و اسید فولیک است که مصرف سبزیجات تازه به مقدار زیاد (سبزی خوردن و سالاد باهر غذا) بسیار کمک کننده است.
مواد غذایی مفید برای افزایش قوای منی به شرح زیر است :
انار شیرین، مغز پسته، نارگیل ، خوردن شیر با گردو و خرما و پیاز باعث ازدیاد منی می شوند. خوردن به و گلابی در حالت ناشتا منی را پاک و فرزند را نیکو میسازند. خوردن پیاز، سیر، فلفل سبز، سبزی تره و نعناع باعث تقویت و تحریک میل جنسی میشوند


تاریخ :
بازدید : 601
نویسنده : نوری

 

تاثیر خیال پردازی بر جسم و روح افراد

تاثیر خیال پردازی بر جسم و روح افراد

خیالپردازی و تمرین مغز

توانایی یادآوری گذشته و تصویرسازی از آینده، شکل بسیار پیچیده ای از تفکر است و همانگونه که می دانیم، انسان تنها گونه ای ست که این قابلیت را دارد. خیال پردازی و تفکر، در واقع همان تاثیر ساختار فیزیکی مغز است که در هر شخصی در پاسخ به اطلاعات جدید، بطور مداوم تغییر می کند.

خیالپردازی و احساس خلاق بودن

زمانیکه خیال پردازی می کنید، ذهن شما میان بخش های مختلف مغز سفر می کند و اطلاعاتی را جمع آوری می کند که بعدها ممکن است به هم مرتبط شوند. این ارتباطات، اغلب به ایده های جدید و خلاقانه منجر می شوند.

خیالپردازی و احساس روشنفکر بودن، درک و همدلی بیشتر

هر شخصی نیمی از ساعات بیداری خود را صرف خیال پردازی می کند. اگر قادر باشید بخشی از این زمان را صرف اندیشیدن درباره ی احساس و تفکرات دیگران کنید، شکل تعاملات تان با آنها تغییر خواهد کرد و شانس بیشتری برای ایجاد ارتباط خواهید داشت.

خیال پردازی

خیالپردازی و بهبود حافظه ی کاری

حافظه ی کاری همان توانایی مغز برای ذخیره و یادآوری اطلاعات به هنگام مواجهه با حواس پرتی هاست. بررسی های اخیر در دانشگاه ویسکانسین و موسسه ی Max Planck برروی علوم شناختی و مغزی انسان، ارتباط میان این نوع خاص از حافظه و خیال پردازی را نشان می دهد.

خیالپردازی و بهبود کارایی و بهره وری شما

مطالعه ای در دانشگاه کرنل، ارتباط میان “عملکرد بهبود یافته” و خیال پردازی را اثبات کرده است و بررسی ها در دانشگاه بار ایلان نشان داده است که “افکار خودفرمان و خودانگیز تاثیری مثبت و همزمان روی عملکرد کاری دارد.” که منظور آنها از افکار خودفرمان و خودانگیز، همان خیال پردازی است.

خیالپردازی و سالم تر بودن

به هنگام خیال پردازی، استرس و فشار کمتری را تجربه می کنید که همین به معنای سلامت روانی شما می باشد. از دیگر راه های کاهش استرس از طریق خیال پردازی، آمادگی قبلی است. اگر قرار است تجربه ی جدیدی داشته باشید (مثلا حضور برای اولین بار در محل کار) می توانید آن را در ذهن خود تصور کنید تا برای حضور واقعی، آماده تر باشید. خیال پردازی همچنین با مغزی سالم تر در ارتباط است. بیماران اوتیسم یا کسانی که دچار آلزایمر هستند، توانایی خود هیپنوتیزمی را ندارند.

تاثیر خیال پردازی بر جسم و روح افراد

خیالپردازی و دست یافتن به اهداف

به هنگام خواب ذهنتان را رها کنید زیرا در این هنگام است که شبکه ی عصبی رفع مشکلات مغزی فعال است، نه زمانیکه بروی مسائل روزمره متمرکز هستید. بنابراین اهداف خود را مشخص کنید، برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید و به هنگام برخورد با موانع به مغزتان اجازه ی کمک دهید.

خیالپردازی و شادتر بودن

یکی از دلایل رابطه میان خیالپردازی و شادی این است که آرزو و امید هر دو بشدت با لذت مرتبط بوده و محصول پرسه زدن ذهن هستند.


تاریخ :
بازدید : 793
نویسنده : نوری
چگونه یک شکم صاف داشته باشیم

چگونه یک شکم صاف داشته باشیم

داشتن شکم بزرگ ، مشکل اصلی بیشتر زنان و مردان است. همه دوست دارند شکم صاف و زیبا با عضلاتی محکم و قوی داشته باشند. اما واقعا برای داشتن شکم صاف و مسطح باید چکار کرد؟ در ادامه به معرفی راهکارهایی عالی در این زمینه می پردازیم:

۱- ۲ تا ۳ ساعت قبل از خواب از خوردن هرگونه مواد غذایی اجتناب نمایید زیرا زمانی که خواب هستید، هضم غذا در معده به درستی انجام نمی گیرد و از طرفی فعالیت شما بسیار کم است و در نتیجه انرژی کمی هم مصرف کرده و کالری کمتری نیز خواهید سوزاند.
این بدان معناست که هر آنچه که شب می خورید به صورت چربی انباشته در بدن شما ذخیره خواهد شد.

۲- غذاهای سالم مصرف کنید و از هرگونه مواد غذایی بی ارزش و تنقلات که هیچگونه ارزش غذایی ندارند، بپرهیزید. از غذاهای سالم مانند میوه ها، سبزیجات تازه و همه غلات استقبال کرده و به همه غذاهای ناسالم مانند آب نبات، شکلات، شیرینی، چیپس و انواع فست فودها نه بگویید. فقط از طریق این راه می توانید به شکمی صاف دست یابید.

۳- پروتئین های بدون چربی مانند حبوبات، آجیل و گوشت بدون چربی مصرف نمایید البته سعی کنید آنها را بدون چربی طبخ نمایید.

۴- برای داشتن شکم صاف غلات سبوس دار بخورید. غلات سبوس دار از مهمترین عوامل کاهش وزن می باشند و باعث به دست آوردن شکم صاف و تخت می گردند.

۵- محصولات لبنی کم چرب مصرف نمایید. حتما در رژیم غذایی خود محصولات لبنی کم چرب را جایگزین نوع پر چرب آن کنید. محصولات لبنی کم چرب غنی از پروتئین و ویتامین B6 هستند.

۶- از چربی های سالم استفاده کنید. همه چربی هایی که می شناسید بد نیستند. چربی های اشباع شده موجود در آواکادو، روغن ماهی و آجیل در واقع بسیار مفید می باشند و در کاهش وزن شما کمک خواهند کرد. فقط از چربی های ترانس موجود در غذاهای پخته و یا محصولات فرآوری شده اجتناب نمایید.

۷- مصرف سدیم خود را کاهش دهید. سدیم باعث می شود که بدن، آب خود را حفظ کرده و بدین صورت، بدن شما مخصوصا اطراف شکم، حالت پف کرده و برآمده پیدا کند. سعی کنید در غذاهای خود بجای سدیم و نمک گزینه های بهتری را جایگزین نمایید. از نمک های مطمئن و نمک دریا استفاده کنید. از مصرف سس سویا که حاوی نمک است، بپرهیزید.

۸- میزان غذای خود را کاهش دهید. بجای خوردن حجم بالایی از انواع غذاهای اشتباه، به میزان کافی از غذاهای سالم و مناسب خود استفاده کنید. زمانی که به حالت سیری رسیدید و حتی قبل از رسیدن به این حالت، دست از غذا خوردن بردارید. اگر وعده های غذایی خود را درست و به موقع مصرف نمایید ، کمتر احساس گرسنگی خواهید کرد.

۹- یک ترفند مناسب این است که از بشقاب های کوچک استفاده کنید تا حجم کم غذا، به نظر شما زیاد برسد و سعی نمایید نصف بشقاب خود را از سبزیجات پر کنید تا به مرور یک شکم صاف داشته باشید.

۱۰- بسیار آرام غذا بخورید و هر لقمه را زیاد بجوید. آرام جویدن غذا باعث می شود، زودتر احساس سیری به شما دست بدهد و از طرفی مواد غذایی که بخوبی جویده شده اند، به راحتی در معده هضم شده و معده کمتر ورم می کند.

چگونه یک شکم صاف داشته باشیم

 

۱۱- هنگام غذا خوردن؛ بین هر لقمه، کمی استراحت به خود دهید. این عمل موجب می شود که معده تصور کند که پر شده است و بنابراین، پرخوری نخواهید کرد.

۱۲- غذاهای پایین آورنده قند خون بخورید. اینگونه غذاها دیر هضم هستند و باعث می شوند که تا ساعتها احساس سیری کنید. بعضی از اینگونه غذاها عبارتند از کلم، هویج، گل کلم، کرفس، خیار، کدو سبز، کاهو، پیاز، گلابی، گوجه فرنگی، شاهی آبی، کلم بروکلی، موز، سیب و توت.

۱۳- سعی کنید تا آنجا که می توانید مصرف شکر و قند را کم کنید. با این کار علاوه بر کاهش کالری مصرفی، قند کمتری در سیستم بدنی خود خواهید داشت که آن نیز به نوبه خود سطح انسولین خون را کاهش می دهد. سطح انسولین خون پایین برابر است با تولید بیشتر هورمون گلوکاگون. گلوکاگون ماده ای است که باعث می شود گلوکز به صورت انرژی بسوزد و در نتیجه به به شما کمک می کند تا یکشکم صاف داشته باشید.

۱۴- داشتن میان وعده های غنی از پروتئین در ساعات ۳ و ۴ بعد از ظهر، از جمله عوامل مؤثر افزایش سوخت و ساز و تعادل قند خون محسوب می گردد. به عنوان مثال، کمی تخمه کدو تنبل، بادام و یا حتی تکه کوچکی پنیر گزینه های خوبی می باشند. داشتن قند خون متعادل، باعث کاهش میزان انسولین در سیستم شما می گردد. کاهش میزان انسولین باعث می شود چربی های کمتری دور کمرتان ذخیره و انباشته شود.

۱۵- تعداد وعده های غذایی را زیاد کرده و حجم آنها را کم کنید. نخوردن میان وعده بین وعده های اصلی یعنی صبحانه، نهار و شام، اشتباه بزرگی است زیرا موجب می شود اینگونه غذا خوردن بر سطوح قند خون تأثیر منفی داشته باشد و بیشتر احساس گرسنگی کنید و در نتیجه از دست دادن وزن سخت تر می گردد.

۱۶- آب زیاد بنوشید تا شکم صاف داشته باشید. بجای تمام نوشیدنی های قندی و انواع نوشابه ها، آب را جایگزین نمایید زیرا آنها سرشار از قند بوده و کالری بالایی دارند و باعث نفخ معده می گردند. آب موجب دفع سموم از سیستم بدنی شما گردیده و باعث تحرک بیشتر روده می شود که هر دو عامل برای داشتن شکم صاف و مسطح بسیار مهم هستند. به غیر از آب، می توانید از سایر میوه ها و سبزیجاتی مانند پرتقال، خیار، لیمو، نعناع و ریحان تازه که سرشار از آب می باشند نیز استفاده کنید.

۱۷- برای داشتن یک شکم صاف ورزش را فراموش نکنید. روزانه ورزش های ایروبیک را حتما انجام دهید. تمرینات هوازی، دمای مرکزی سیستم بدنی شما را بالا خواهند برد و باعث بهبود گردش خون خواهند شد که هر دو امر در دستیابی به شکمی صاف، بسیار حائز اهمیت هستند. حداقل هفته ای چند روز و روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کنید. فعالیت هایی مانند رقصیدن، دویدن، پیاده روی ، دوچرخه سواری و دراز و نشست، بهترین تمارین هوازی محسوب می گردند که موجب بالا رفتن ضربان قلب شما می گردند.

۱۸- می توانید تمرینات متناوبی برای بالا بردن ضربان قلب انجام دهید؛ بدین صورت که تمارین متناوبی بین دوی سرعت و پیاده روی داشته باشید. به این معنا که در ابتدا شروع به دویدن کنید و زمانی که خسته شدید، آرام راه بروید و زمانی که حس کردید نفس هایتان آرام شده دوباره شروع به دویدن کنید. سعی کنید این تمرین را ۲۰ دقیقه انجام دهید.



:: برچسب‌ها: چگونه یک شکم صاف داشته باشیم ,
تاریخ :
بازدید : 522
نویسنده : نوری
روش طبیعی و موثر برای از بین بردن موهای پشت لب

روش طبیعی و موثر برای از بین بردن موهای پشت لب

 

آنچه مورد نیاز است:

  • آرد
  • ماست
  • زردچوبه
  • یک کاسه کوچک
روش طبیعی و موثر برای از بین بردن موهای پشت لب

روش طبیعی و موثر برای از بین بردن موهای پشت لب

روش آماده سازی:

۱٫ همه ترکیبات را در کاسه به خوبی با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر در آیند.
۲٫ ترکیب را بر روی پشت لب یا هر ناحیه از صورتتان که می خواهید موهای آن را از بین ببرید،قرار دهید.
۳٫ صبر کنید تا ترکیب بر روی آن ناحیه خشک شود.
۴٫ خمیر را با حرکت دست بر خلاف جهت رویش مو بکشید.
به منظور درک طریقه کشیدن خمیر، تصویر می تواند به شما کمک کند.

نکته: حتما نیازی به کندن خمیر از روی پوست، مثل اپیلاسیون با موم نیست و بعد از چند دقیقه که خمیر روی پوست خشک شد می توانید صورت خود را با آب بشویید. وجود زردچوبه در خمیر باعث می شود به مرور زمان رشد موهای زائد کم شده و در نهایت از بین بروند.

مترجم: الهه تدین


تاریخ :
بازدید : 1028
نویسنده : نوری
محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون مورد توجه بسیاری از افراد نیست. رنگ خاکستری برای این دسته افراد رنگی غم انگیز محسوب می شود. شاید به این دلیل که این رنگ برای آنها یادآور روزهای گرفته و ابری و باران های شدید است. اما واقعیت این است که رنگ خاکستری در دکوراسیون می تواند بسیار زیبا باشد به شرطی که با استفاده از رنگ های روشن و براق به آن جلوه دهید. استفاده از دکوری ها، کفپوش ها و اشیائی با رنگ های گرم می تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را دو چندان کند.

محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

رنگ خاکستری یک گزینه عالی برای خانه های مدرن است. هم رنگ خاکستری روشن و هم خاکستری تیره در دکوراسیون مدرن می توانند زیبا جلوه کنند. رنگ خاکستری روشن جزو رنگ های خنثی است که در دهه اخیر پر استفاده‌ترین رنگ در دکوراسیون مدرن بوده است. یک رنگ خاکستری خنثی ترکیبی از سیاه و سفید است، اما به سختی می توان چنین رنگی را در طبیعت و فضاهای دیگر پیدا کرد. رنگ‌های خاکستری گرم دارای ته‌رنگ زرد یا قهوه‌ای هستند. رنگ‌‌های خاکستری سرد دارای ته‌رنگ آبی هستند. رنگ ارده‌ای مایل به قهوه‌ای که در همه جا می بینید یک رنگ خاکستری بسیار گرم است که بسیار شبیه رنگ بژ است.

رنگ خاکستری

رنگ‌های خاکستری سرد یا متمایل به آبی دارای ظاهری روشن و خنک هستند. این رنگ در کنار رنگ‌ سفید روشن در اتاق‌های رسمی و نیز رنگ‌های آبی و بژ ترکیب زیبایی ایجاد می کند.
رنگ‌های خاکستری گرم یا متمایل به زرد با رنگ‌های سفید کرم و رنگ‌هایی گرم همچون زرد، صورتی، و چوب‌های طبیعی ترکیب زیبایی خلق می کنند.
رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

استفاده از رنگ خاکستری برای اتاق نشیمن باید با ظرافت خاصی صورت گیرد. بهتر است برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق نشیمن به رنگ خاکستری از ۲ طیف رنگی بسیار روشن و روشن آن استفاده کنید. به این ترتیب که ۲ دیوار اتاق نشیمن را از رنگ روشن‌تر و دیوارهای باقی مانده را با رنگ روشن رنگ آمیزی کنید یا درصورت تمایل از ترکیبی از این ۲ رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها کمک بگیرید به‌طوری که این ترکیب هماهنگی خاصی با نوع دکوراسیون و زینت آلات اتاق و محل زندگی‌تان داشته باشد. این اتاق نشیمن نه تنها کوچک و تاریک نخواهد شد بلکه جلوه‌ای بسیار خاص پیدا خواهد کرد به‌ویژه اگر با مبلمان سفید رنگ تکمیل شده باشد.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

طراحان برجسته از رنگ خاکستری در طراحی های جدید خود بسیار بهره می برند. فقط هنگام استفاده از این رنگ نورپردازی را فراموش نکنید!


تاریخ :
بازدید : 539
نویسنده : نوری
استفاده از کرم های مرطوب کننده

کارهای اشتباه در استفاده از کرم های مرطوب کننده

پوست دست و صورت نیاز به مراقبت فراوان دارد؛ این نگهداری و مراقبت شامل استفاده از انواع کرم است. یکی از انواع کرم ها که بیشتر در بین خانمها رواج دارد کرم مرطوب کننده است که در انواع مارک ها و با رایحه ها و ویتامین های مختلف در بازار موجود هستند. اما باید دانست که استفاده از کرم مرطوب کننده دارای شرایط و اصولی است که برای تاثیرگذاری بیشتر این نوع کرم ها بر پوست باید این اصول و شرایط به خوبی رعایت شوند. در این مطلب لیستی از این اصول و شرایط را برای شما عزیزان همراه در نظر گرفته ایم که امیدواریم هر کدام از این اصول را رعایت کنید تا پوستی شاداب و سلامت داشته باشید.
کرم های مرطوب کننده

لیست کارهای اشتباه در استفاده از کرم مرطوب کننده:

زمان نامناسب استفاده

یکی از اشتباهات رایج در این زمینه این است که وقتی پوست کاملاً خشک است، از کرم مرطوب کننده استفاده می شود.باید کرم را پس از شستن دست و صورت و زمانی که پوست هنوز کمی مرطوب است، روی دست و صورت بمالید تا رطوبت لازم پوست حفظ شود.

صبر نکردن برای جذب کرم

برخی افراد پس از استفاده از مرطوب کننده، برای جذب آن صبر نمی کنند و لایه بعد (آرایشی) را روی پوست قرار می دهند. این کار ظاهر خشک و کدری در پوست ایجاد می کند. بنابراین بگذارید ابتدا مرطوب کننده جذب پوست شود، سپس کرم بعدی را بزنید اما اگر عجله دارید، با دستمال کاغذی کمی کرم را جذب کنید.

کشیدن پوست

برخی افراد عادت دارند کرم را محکم به پوست بمالند که در پی آن پوست کشیده می شود؛ این عادت اشتباه به پوست آسیب می رساند و باعث چین و چروک آن می شود. هنگام استفاده از کرم از نوک انگشتان استفاده کنید و ماساژ را با حرکت گردشی انگشتان انجام دهید. برای استفاده از کرم دور چشم، از انگشت حلقه استفاده کنید زیرا ضعیف ترین انگشت است و نمی توان به وسیله آن فشار زیادی وارد کرد. از آن جا که چین و چروک دور چشم اولین نشانه پیری را نشان می دهد، مرطوب کردن آن اهمیت زیادی دارد.
استفاده از کرم های مرطوب کننده

چهارمین اشتباه:  بی توجهی به ظاهر پوست گردن

مرطوب نگه داشتن پوست گردن هم اهمیت خاص خودش را دارد. گردن و سینه را مرطوب کنید تا مانع از افتادگی و چین و چروک آن شود.

چربی پوست و استفاده از مرطوب کننده

برخی از افرادی که پوست چرب دارند، به اشتباه تصور می کنند که نباید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. اما باید دانست که شستن صورت و مرطوب نکردن آن باعث می شود پوست چربی بیش از حد تولید کند تا بتواند خشکی را جبران کند. بنابراین بعد از شستن، پوست را مرطوب کنید. مرطوب کننده ژل مانند که فاقد چربی است، مانع چرب شدن صورت می شود.

کرم هرچه گران تر، بهتر!

تبلیغات متعددی درباره کرم ها می شود اما نباید را باور کنید. ابتدا برچسب آن را مطالعه کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید. محصولات را با هم مقایسه کنید و نوع پوست خود را در نظر بگیرید. با خرید یک مرطوب کننده ارزان می توان از آسیب دیدگی پوست پیشگیری کرد. کافی است که درست انتخاب کنید یا این که از یک متخصص پوست کمک بخواهید.


تاریخ :
بازدید : 766
نویسنده : نوری

آرایش حرفه ای برای برجسته کردن لب ها

برای همه خانمها دلچسب است که آرایشی زیبا داشته باشند. یکی از اجراء صورت که آرایش آن حساس است و جلوه خاصی به صورت می دهد لب ها هستند. در واقع آرایش لب ها بسیار مهم است و در زیبایی شما نقش مهمی ایفا می کنند. در این خصوص برجسته کردن لب ها مطرح می شود.  برخی از خانمها برای زیبایی و برجسته کردن لب هایشان متحمل هزینه هایی مثل عمل جراحی و تزریق و … می شوند اما اگر با ما در این مطلب همراه باشید یاد می گیرید که چگونه با کمترین هزینه ممکن و فقط به کمک آرایش لب هایتان را برجسته و زیبا کنید. امیدواریم این مطلب را مفید ارزیابی کنید. با ما همراه باشید.
برجسته کردن لب ها

روش برجسته کردن لب ها با آرایش چگونه است؟

برای انتخاب رژ لب باید بدانید که رنگ های لب غنی و جذاب مثل شرابی، قرمز و شاتوتی امروزه در دنیای مد و آرایش رنگ های خیلی محبوبی هستند. قسمت مهم در استفاده درست از این رنگ ها این است که ابتدا رنگ درست را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست و دیگر آرایش های صورتتان بیاید و دوم اینکه درست رژلب بزنید. اما اغلب زنان تکنیک های نادرستی را برای رژ زدن اعمال می کنند و بعد مجبورند نتایج ناخواسته آن را اصلاح کنند. برای اجتناب از این اشتباهات آرایشی غیرجذاب ما سه نکته بهتان یاد می دهیم تا بهترین آرایش لب را داشته باشید

نکات مهم در آرایش و برجسته کردن لب ها:

در مرحله اول برای برجسته کردن لب های تان،آنها را تراشیده و تمیز کنید. چرا که ما نمی توانیم به اهمیت تراشیدن لبهایتان به اندازه کافی قبل از آرایش تاکید نکنیم. این کار یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با انجام دادنش مطمئن شوید لبهایتان ظاهری جذاب خواهد داشت. اگر به این قسمت از لبتان رژ نزنید با وجود پوست مرده، لب ظاهری ناهموار و زشت پیدا خواهد کرد.
برای تراشیده کردن لب ها یتان انواع تمیز کننده های مختلف برای لب در فروشگاه ها وجود دارد، شاید هم بتوانید این کار را با عسل و شکر بکنید اگر هم که عجله دارد می توانید این کار را به آرامی با یک مسواک انجام دهید.
آرایش حرفه ای برای برجسته کردن لب ها

قبل از رژ لب زدن اول خط لب بکشید

کشیدن یک خط باریک دور لب هایتان اهمیت بسزایی دارد، این کار روی لبه های لب تاکید کرده و یک خط لب تمیز و صاف بهتان می دهد. خط لب از تراوش رژلب به بیرون لب نیز جلوگیری می کند. و نیز مهم است که کل لبتان را با خط لب سایه دار کنید چرا که اگر قسمتی از رژتان پاک شود سایه زیر آن هنوز هست.

حتما از برس رژ برای رژ لب زدن استفاده کنید

خوب است بدانید که استفاده از برس کوچک برای رژ زدن به جای اینکه رژ را مستقیم روی لبتان بمالید بهتان کنترل بیشتری در آرایش کردن می دهد و همچنین کمک می کند تا بتوانید یک سایه پردازی عالی در آرایش لب داشته باشید. در واقع  استفاده از یک برس کوچک شما را مطمئن می سازد که خط لب خود را به صورت طبیعی حفظ کرده اید و حتی می توانید رنگ رژ مطلوب خود را به صورت چند لایه سایه پردازی کنید.



:: برچسب‌ها: آرایش حرفه ایآرایش حرفه ای لب هاآرایش کردنآرایش لبآرایش لب هاآموزش آرایش کردنآموزش برجسته کردن لب هاآموزش تصویری برجسته کردن لب هاآموزش رژ لب زدنآموزش کشیدن خط لبآموزش کشیدن خط لب حرفه ایآموزش گام به گام برجسته کردن لب هااشتباهات رژ لباصول انتخاب رژ لبانتخاب رژ لببرجستگی لببرجسته کردن لببرجسته کردن لب با آرایشبرجسته کردن لب هابرجسته کردن لب ها با آرایشبرجسته کردن لب ها با عمل جراحیبرس رژ لببرس رژ لب چیستبرس رژلبپوست لبپوسته لبتراشیدن پوست لبتراشیدن لب هاتراوش رژلبچگونه رژ لب بزنیم؟حجم دادن به لبحجم دادن به لب با آرایشخط لبخط لب تمیزخط لب حرفه ایخط لب صافدرست رژ لب زدندرست رژلب بزنیددرست کشیدن خط لبدلایل استفاده از برس رژ لبدنیای مد و آرایشراه های برجسته کردن لبراه های برجسته کردن لب هارژ لبرژ لب زدنرژ لب شاتوتیرژ لب شرابیرژ لب قرمزرژلب شاتوتیرژلب شرابی رژلب قرمز رنگ رژ لب رنگ لب رنگ های رژ لب رنگ های محبوب رژ رنگ های محبوب رژ لب رنگ های محبوب رژلب روش برجسته کردن لب روش برجسته کردن لب ها روش های انتخاب رژ لب روش های برجسته کردن لب ها زدن رژ لب زدن رژلب عوارض برجسته کردن لب ها کشیدن خط لب لب لب برجسته مدل های آرایش لب میکاپ ,
تاریخ :
بازدید : 572
نویسنده : نوری

هوا سرد است 
من از عشق لبریزم 
چنان گرمم 
چنان با یاد تو در خویش سرگرمم 
که رفت روزها و لحظه‌ها از خاطرم رفته است 

هوا سرد است اما من 
به شور و شوق دلگرمم 
چه فرقی می‌کند فصل بهاران یا زمستان است؟ 
تو را هر شب درون خواب می‌بینم..

تمام دسته‌های نرگس دی‌ماه را در راه می‌چینم 
و وقتی از میان کوچه می‌آیی 
و وقتی قامتت را در زلال اشک می‌بینم 
به خود آرام می‌گویم: 
دوباره خواب می‌بینم! 
دوباره وعده‌ی دیدارمان در خواب شب باشد 

بیا.. 
من دسته‌های نرگس دی ماه را در راه می‌چینم.

 

خواب زمستان عشق گل نرگس

تاریخ :
بازدید : 844
نویسنده : نوری
 
  • عشق ماشین /۱۰ ماشین برای بچه پولدارها

    عشق ماشین /۱۰ ماشین برای بچه پولدارها

    تصاویر ماشین بولور: ۱۰ تا از برترین، زیباترین و پرسرعت ترین ماشین هایی که در همه ی کشورهای جهان، بچه پولدارهای عشق ماشین دوست دارند داشته باشد. مازراتی گرن توریسمو اس  - MASERATI GRANTURISMO S قیمت ۱۵۰،۰۰۰ دلار  PORSCHE 918 SPYDER پورشه ۹۱۸ اسپایدر قیمت ۸۴۸,۰۰۰ دلار CHEVROLET CORVETTE C6 ZR1 شورلت کوروت سی ۶ زد آر وان قیمت ۱۱۲,۰۰۰ تا ۱۳۰,۰۰۰ دلار BENTLEY MULSANNE بنتلی مولسان ۳۰۶,۰۰۰ دلار عشق ماشین / ۱۰ ماشین برای بچه پولدارها ASTON-MARTIN RAPIDE آستون مارتین رپید قیمت ۲۰۱,۰۰۰ دلار FERRARI 458 فراری ۴۵۸ قیمت ۲۳۷,۰۰۰ دلار LAMBORGHINI AVENTADOR لامبورگینی آونتادور قیمت ۴۰۰,۰۰۰ تا ۴۴۰,۰۰۰ دلار . CHEVROLET CORVETTE C7 شورلت کوروت سی هفت HONDA (ACURA) NSX 2015 هوندا آکورا ان اس ایکس JAGUAR XF PREMIUM LUXURY جگوار ایکس اف 
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : جمعه ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ بازدید : [ 693 بار ]
تاریخچه پراید از ژاپن تا ایران +عکس
  • تاریخچه پراید از ژاپن تا ایران +عکس

    تاریخچه پراید از ژاپن تا ایران +عکس

    تاریخچه پراید کیا - از ژاپن و آمریکا تا کره جنوبی و ایران به گزارش بولور : کیا پراید یک خودرو جمع و جور توسط تولید کننده خودرو کره جنوبی کیا موتورز بین ماه های مارس ۱۹۸۷ و ژانویه ۲۰۰۰ فروخته شده است، و دوباره از سپتامبر ۲۰۱۱٫ تا آوریل ۲۰۰۵ با نام کیا پراید جدید فروخته شده است. همچنین کیا پراید در سال ۲۰۱۱ با نام کیا ریو به فروش رفته است. در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا ایران منتقل شد.   شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آنرا با نامهای نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و ۱۳۱ و ۱۱۱ و ۱۴۱ و وانت پراید در ایران عرضه کرد.   Kia Pride 1987–۲۰۰۰ Main article: Ford Festiva Kia New Pride 2005–۲۰۱۱ Main article: Kia Rio Kia Pride 2011–present Main article: Kia Rio     تاریخچه پراید  فروش نسل اول در کره جنوبی در سال ۱۹۸۷ تحت نام کیا پراید، تحت لیسانس کیا مونتاژ و آغاز شد. استرالیا و اروپا اولین نسخه بین سالهای ۱۹۸۷ و ۱۹۹۱ به عنوان "مزدا ۱۲۱" را دریافت کرد. پس از سال ۱۹۹۱، خرید و فروش پراید در استرالیا با نام "فورد Festiva" رخ داده ...
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : سه شنبه ۱۳۹۴/۲۶/۰۳ بازدید : [ 732 بار ]
جدول قیمت‌های جدید خودروهای وارداتی؛ قیمت برخی خودروها کاهش یافت
  • جدول قیمت‌های جدید خودروهای وارداتی؛ قیمت برخی خودروها کاهش یافت

    جدول قیمت‌های جدید خودروهای وارداتی؛ قیمت برخی خودروها کاهش یافت

    جدول قیمت‌های جدید خودروهای وارداتی؛ قیمت برخی خودروها کاهش یافت قیمت برخی از خودروهای وارداتی به طور میانگین یک میلیون تومان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. ایسنا نوشت: قیمت روز خودروهای وارداتی (مدل ۲۰۱۵) در بازار به شرح زیر است:   نام خودرو شرکت سازنده کشور قیمت سوناتا هیوندای کره جنوبی ۱۷۲ میلیون تومان توسان هیوندای کره جنوبی ۱۵۸ میلیون تومان النترا هیوندای کره جنوبی ۱۲۲ میلیون تومان اسپورتیج کیا کره جنوبی ۱۵۹ میلیون تومان سراتو کیا کره جنوبی ۱۲۳ میلیون تومان اپتیما کیا کره جنوبی ۱۵۸ میلیون تومان RA4 تویوتا ژاپن ۲۱۶ میلیون تومان یاریس هاچ بک تویوتا ژاپن ۱۰۸ میلیون تومان کمری تویوتا ژاپن ۱۸۲ میلیون تومان لکسوسRX تویوتا ژاپن ۵۹۰ میلیون تومان بنز C200 بنز آلمان ۲۹۷ میلیون تومان بنز E200 بنز آلمان ۴۲۳ میلیون تومان
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ بازدید : [ 392 بار ]
نخستین ماشین پلیس در ایران
  • نخستین ماشین پلیس در ایران

    نخستین ماشین پلیس در ایران

    تصویری از نخستین ماشین پلیس در ایران این ماشین بنز، در سال ۱۳۲۱، به عنوان اولین اتومبیل پلیس مورد استفاده اداره شهربانی کل کشور قرار گرفت.  
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ بازدید : [ 265 بار ]
فیلم/ اتومبیل قاجار محصول جدید کمپانی رنو، رقیب قشقایی نیسان
  • فیلم/ اتومبیل قاجار محصول جدید کمپانی رنو، رقیب قشقایی نیسان

    فیلم/ اتومبیل قاجار محصول جدید کمپانی رنو، رقیب قشقایی نیسان

    رقابت قشقایی ها با قاجاریان از نوع اتومبیلی اتومبیل قاجار محصول جدید کمپانی رنو، رقیب قشقایی نیسان استفاده از نامهای ایرانی در شرکت های بزرگ دنیا همچنان ادامه دارد. این محصول جدید رنو به نام قاجار رقیبی برای مدل قشقایی نیسان است.  ویدیو معرفی رنو قاجار را ببینید ویدیو معرفی اتومبیل قاجار از کمپانی رنو  رنو قاجار یا نیسان قشقایی ؟ اتومبیل قاجار قاجار قاجار (قجر)، قاجاریه یا قاجاریان نام دودمانی است که از حدود سال ۱۱۷۴ تا ۱۳۰۴ بر ایران فرمان راندند. بنیانگذار این سلسله آقامحمدخان است که در تشابه با دولت عثمانی، سیستم خلافتی بنا نهاد و در سال ۱۱۷۴، تهران را دارالخلافه اعلام کرد. آخرین پادشاه قاجار احمدشاه است که در سال ۱۳۰۴ برکنار شد و رضاشاه پهلوی جای او را گرفت.     سردودمان قاجاریه مربوط به یکی از طایفه‌های ترک اغوز به نام ایل قاجار بود که بر اثر یورش مغول از آسیای میانه به ایران آمدند. آنان ابتدا در پیرامون ارمنستان ساکن شدند. ایشان تبار خود را به کسی به نام قاجار نویان می‌رساندند که از سرداران چنگیز بود.     عباس امانت معتقد است که دولت قاجاریه باوجود نقاط ضعف گوناگون، در نیمه اول قرن نوزدهم به عنوان پشتیبان و پرورندهٔ یک فرهنگ شاخص و قابل توجه در طول تاریخ ایران یگانه بود و قاجاریه در مقایسه با کشورهای ...
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : پنج شنبه ۱۳۹۴/۰۳/۰۲ بازدید : [ 405 بار ]
تصاویری از اتومبیل های کلاسیک
  • تصاویری از اتومبیل های کلاسیک

    تصاویری از اتومبیل های کلاسیک

    بولور: عکس هایی از جالب ترین ، قدیمی ترین ، اتومبیل های کلاسیک جهان ۱۹۷۰ Lancia Stratos HF Zero اتومبیل های کلاسیک ۱۹۳۷ Chevy Coupe Hot Rod Willys 1941 Preco R 79 990 Ano "اتومبیل های کلاسیک" Porsche 904 GTS ۱۹۳۹ Lincoln Zephyr Custom "اتومبیل" های کلاسیک ۱۹۶۳ Corvette ۱۹۳۷ lincoln zephyr اتومبیل های کلاسیک Talbot Lago 126 (1950) تصاویری از ماشین های قدیمی دنیا Buick LeSabre Convertible 1960 اتومبیل های کلاسیک ۱۹۵۳ Pegaso Z102B Thrill خودروهای کلاسیک جهان ۱۹۶۹ Camaro SS اتومبیل های کلاسیک Ferrari P5 concept - Pininfarina - 1969 Stingray de 1963 اتومبیل های کلاسیک Ford Mustang Boss 429 1969 ماشین های قدیمی Steve McQueen’s Jaguar XKSS اتومبیل های کلاسیک ۱۹۵۶ Buick Centurion Concept
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ بازدید : [ 861 بار ]
نمایشگاه خودروی ژنو 2015
  • نمایشگاه خودروی ژنو 2015

    نمایشگاه خودروی ژنو 2015

    امسال نمایشگاهی متفاوت را در ژنو سوئیس شاهد بودیم و به نظر می رسد جو شکل گرفته پیرامون صنعت خودروسازی اروپا را باید در سالن نمایش این رویداد ببینیم، ولی اگر بخواهیم پیام اصلی نمایشگاه خودروی ژنو را بازگو کنیم باید بگوییم (بازگشت سرعت)   نمایشگاه خودروی ژنو 2015 ابر خودروها، هاچ‌بک‌ها و جی‌تی‌ها حضور ویژه‌ای داشتند و در هر سو مدل‌ها و فناوری‌های جدید یا نوآوری‌هایی وجود داشت که هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.     بسیاری از غول‌های خودروسازی محصولاتی را همراه خود آورده بودند که از هفته‌ها قبل پیش‌نمایش آنها برای همه در دسترس بود. شاهد این موضوع را می‌توان فراری 488 یا فورد فوکوس آراِس دانست، اما بنتلی اسیپد 6 و استون مارتین DBX مفهومی کمی قواعد بازی را تغییر دادند.     EXP 10 Speed 6 نام کامل خودروی بی‌نظیر بنتلی بود که یک طراحی منحصر به فرد و با اصالت را نشان می‌داد و اگر قرار باشد بگوییم این کمپانی سراغ تولید خودروهای اسپرت کوچک یا یک SUV دیگر برود، این بار می‌دانیم چه پاسخی باید ارائه کنیم.   SUV استون مارتین را باید تحسین کنیم. جای هیچ‌ تعجبی نیست که از وقتی سکان کار به Andy Palmer سپرده شده، تا چه اندازه طراحی داخلی و دوخت صندلی‌ها و تودوزی خودرو منحصر به ...
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : جمعه ۱۳۹۳/۱۵/۱۲ بازدید : [ 1,317 بار ]
عکس/ پیکان جدید 1393 ایران خودرو چه شکلی است؟
  • عکس/ پیکان جدید 1393 ایران خودرو چه شکلی است؟

    عکس/ پیکان جدید 1393 ایران خودرو چه شکلی است؟

    تصاویری منتشر شده که نشان می دهد پیکان دوباره با ظاهری جدید وارد بازار خواهد شد،   عکس‌هایی از پیکان 1393 منتشر شده است. خبرهایی از تولید محصول ارزان‌قیمت در ایران خودرو گفته شده است. که پیکان جدید نام گرفته، این عکس‌ها و خبرها هم سبب شده دوباره شایعه تولید پیکان قوت بگیرد، اما چقدر این اخبار صحت دارد. معلوم نیست عکس ها پیکان جدید ایران خودرو 1393         عکس پیکان 1393 جدید ایران خودرو
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : سه شنبه ۱۳۹۳/۲۱/۱۱ بازدید : [ 3,265 بار ]
لیست ماشین های شاسی بلند ارزان قیمت + عکس
  • لیست ماشین های شاسی بلند ارزان قیمت + عکس

    لیست ماشین های شاسی بلند ارزان قیمت + عکس

      بهار : کلاس ماشین های شاسی بلند در میان خودروها همواره از طرفداران ویژه‌ای برخوردار بوده است و خریداران نیز توجیه منطقی برای خرید شاسی‌بلندها دارند، چرا که علاوه بر اینکه یک خودرو خانوادگی با فضای بار مناسب را خواهند داشت، از قابلیت‌های خارج از جاده مناسبی نیز بهره می‌برند، ضمن اینکه برخی از این خودروها قیمت مناسبی هم دارند. لیست تهیه شده توسط Edmunds، ماشین های شاسی بلند ارزان قیمت موجود در بازار را ارائه می‌دهد که البته علاوه بر قیمت پایین، کارایی و عملکرد قابل قبول در خارج از جاده نیز مدنظر قرار گرفته است. توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های درج شده، قیمت پایه و بدون آپشن هر مدل است. ------------------------------------------------------- جیپ پاتریوت (۱۶ هزار و ۹۹۰ دلار) جیپ همیشه به علت قابلیت‌های بی‌نظیر آفرود، مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد اما این مدل از جیپ حتی با وجود معرفی گیربکس شش سرعته اتوماتیک، از منظر فنی و عملکرد، فاصله زیادی با سایر شاسی‌بلندهای هم رده‌اش دارد که شاید قیمت پایین ۱۷ هزار دلاری آن، بتواند این امر را توجیه کند. مزایا: صندلی‌های راحت در جلو، امکانات مطلوب، قابلیت‌های آفرود بیش از حد انتظار از یک خودرو ۱۷ هزار دلاری در صورت سفارش آپشن‌های مرتبط. معایب: شتاب پایین، مصرف سوخت بالا، ایمنی پایین، سواری ناراحت و پر ...
اطلاعات پست
نویسنده : ادمین تاریخ پست : یکشنبه ۱۳۹۳/۱۹/۱۱ بازدید : [ 759 بار ]
نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروها

نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروها

نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروها

عکسهایی از جدیدترین اتومبیل های 2015 - نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروها 2015   تصاویر را در اندازه های بزرگ مشاهده نمایید  خودرو جدید هوندا - Honda نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 مازراتی جدید - Maserati نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 شورلت ولت Volt نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 مرسدس بنز جدید نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 خودرو طراحی شده بوسیله پرینترهای سه بعدی بیوک Buick Avenir نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 آئودی Q7 Audi -  Q7 فورد نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 بهترین خودروهای 2015 بیش از 500 اسب بخار کامارو Z / 28 بنتلی - Bentley نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 مزدا CX-3 Mini John Cooper - مینی جدید نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015 نمایشگاه خودرو دیترویت 2015، بهترین خودروهای 2015

تاریخ :
بازدید : 1284
نویسنده : نوری

تصاویر متحرک خنده دار

عکس گیف خنده دار از تاب افتادن

تصاویر متحرک خنده دار

عکس گیف شیرجه زدن به استخر

عکس های گیف خنده دار

عکس گیف خنده دار افتادن تو چاله

عکس های گیف خنده دار

عکس متحرک خنده دار دزدی ماشین

عکس خنده دار از رژه دختر

عکس خنده دار از رژه دختر

 
 

Gif-photos-booloor-com-004

 

عکسهای gif متحرک

عکسهای gif خنده دار متحرک با مضمون آرایش مردان

عکسهای gif متحرک

عکسهای gif متحرک خنده دار آب پاشی

عکسهای gif متحرک

عکسهای gif خنده دار متحرک با مضمون بوی جوراب

 

عکسهای gif متحرک

عکس گیف متحرک خنده دار با مضمون شادی

 

 

عکسهای gif متحرک

عکس gif متحرک خنده دار با مضمون خرابکاری

 

 

عکسهای gif متحرک

عکس gif متحرک با مضمون ورزشی


تاریخ :
بازدید : 1170
نویسنده : نوری
 

 بیش از 45 میلیون شاخه گل در این باغ کاشته شده است

باغ گلها وسط بیابان در دبی

باغ گلها وسط بیابان در دبی

 

باغ گلها وسط بیابان در دبی

باغ گلها وسط بیابان در دبی

باغ گلها وسط بیابان در دبی

باغ گلها وسط بیابان در دبی

باغ گلها در دبی

باغ گلها در دبی

باغ گلها در دبی

باغ گلها در دبی

باغ گلها

باغ گلها دبی

باغ گلها

باغ گلها دبی

باغ گلها دبی http://www.booloor.com/?p=8121

 


تاریخ :
بازدید : 2593
نویسنده : نوری
مدل های موی سرنا ساریکایا (یشیم)

 

serenay_sarikaya-Booloor

مدل های موی سرنا ساریکایا (یشیم)

مدل های موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل های موی سرنا ساریکایا (یشیم)

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم

مدل های موی سرنا ساریکایا (یشیم)

مدل موی یشیم

مدل موی یشیم


تاریخ :
بازدید : 909
نویسنده : نوری

رنگ سال ۲۰۱۶ رنگ های صورتی و آبی می باشد

رنگ سال , رنگ 2016 ,رنگ سال 2016

ست لباس با رنگ سال۲۰۱۶

رنگ سال 2016


تاریخ :
بازدید : 1271
نویسنده : نوری

 

cannibal-monks-of-Varanasi-14

کریستیانو اویستینِلی، عکاس ایتالیایی، به سراغ طایفه‌ی تبعید شده‌ی آگوری در شهر بنارس (واراناسی) در شمال هند رفته است. آن‌ها رسوم عجیبی از جمله خوردن گوشت انسان دارند.

کریستیانو از زندگی واقعی این راهبان عکاسی کرده است. او می‌گوید: «آن‌ها خیلی مرموز

هستند و هندی‌های به شدت از آن‌ها می‌ترسند. هندی‌ها می‌گویند که آن راهبان می‌توانند

آینده را پیش‌بینی کنند، بر روی آب راه بروند و کارهای اهریمنی انجام دهند

راهبان هندی که گوشت انسان , سر حیوانات زنده را می‌خورند ,آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

این راهبان از ترکیبی از ماری‌جوانا، برای رسیدن به حالت تعلیق خود استفاده می‌کنند تا بتوانند خود

را نزدیک‌تر به شیوا، یکی از خدایان هندو، نزدیک کنند.

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

اعضای قبیله آگوری همچنین فکرمی‌کنند که اگر خود را بدون هیچ پیش‌داوری درمعرض مسائلی که دیگران

تابو و آزاردهنده می‌دانند قرار دهند، می‌توانند در مسیر رسیدن به روشنگری و روشنفکری قدم بردارند.

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

از رسوم طایفه آگوری می‌توان به جویدن سرِ حیوانات زنده، رنگ زدن بدنشان به وسیله خاکستر اجساد

آتش زده شده و همچنین انجام مدیتیشن در بالای اجساد اشاره کرد.

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آن‌ها در محل‌های مرده سوزانی زندگی می‌کنند، جایی که گفته می‌شود «لرد شیوا» و خدای «کالیما»

در آنجا زندگی می‌کنند. تغذیه‌ی آن‌ها از بقایای چیزهایی است که دیگران در آنجا پرتاب می‌کنند.

در واقع مرگ و فرسایش این راهبان را احاطه کرده است. طایفه‌ی آگوری از متعلقات دنیوی اجتناب

می‌کنند و اغلب برهنه راه می‌روند. منطق آن‌ها نیز دوری از زندگی مادی و زمینی است و آن‌ها تمایل

دارند بدن را در خالص‌ترین شکلش به نمایش بگذارند.

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آگوری‌ها پیشینه‌ی خود را در قرن ۱۷ میلادی و شخصی به نام «بابا کینارام» جستجو می‌کنند.

گفته می‌شود که او ۱۷۰ سال عمر کرد.

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

راهبان هندی که گوشت انسان , سر حیوانات زنده را می‌خورند ,آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

آدم خوارها , راهب هندی , خوردن گوشت انسان ,قبیله آگوری

تابناک


تاریخ :
بازدید : 565
نویسنده : نوری

 

نگهبان چراغ دریایی در فرانسه، هر کسی در چنین آب و هوایی برای سیگار کشیدن به بیرون نمی آید

عجایب دنیا

*********************************************

تصاویر زیبای بالن ها در کاپادوسیا

عجایب دنیا

******************************************

منظره زیبای آبشار تورز ول در ارگن آمریکا

عجایب دنیا

****************************************

شب و روز. مجسمه ای در لیتوانی

عجایب دنیا

***************************************

استتار در پاییز

عجایب دنیا

******************************************

مورنینگ گلوری نام این نوع ابر است که بر فراز خلیج کارپنتاریا واقع در استرالیا دیده می شود

عجایب دنیا

*********************************************

این پل در استان شاندونگ چین و بر روی خلیج جیاژو به طول ۳۶ کیلومتر و دارای ۸ لاین برای

خودروها می باشد که طولانی ترین پل دریایی جهان است

عجایب دنیا

*************************************

مه شدید در سیدنی استرالیا که کل شهر را احاطه کرده است

عجایب دنیا

**********************************************

منظره طبقه ۱۶۳ آسمان خراش برج خلیفه در دبی، این آسمان خراش ۸۲۸ متر ارتفاع دارد.

**********************************************

و این هم دید از بالا به پایینش

عجایب دنیا

************************************************

این یک پدیده ژئولوژیکی است که در بخش هایی از چین مشاهده می شود. این پدیده حاصل

انباشتگی سنگ های قرمز بروی سنگهای دیگر در طی میلیون ها سال است

تصاویر خارق العاده

*************************************************************

در شهر بوفورد واقع در ایالات متحده، تنها یک نفر زندگی می کند. او هم بعنوان سرایدار و

هم شهردار کار می کند.

تصاویر خارق العاده

***************************************

رودخانه لنا در روسیه

تصاویر خارق العاده

***********************************

برج هلال ماه در دبی

تصاویر خارق العاده

******************************************

تصاویر طوفان در مونتانا آمریکا، ۲۰۱۰

تصاویر خارق العاده

*********************************************

پل بانپو در سئول کره جنوبی

تصاویر خارق العاده

**********************************************

بلندترین چرخ و فلک زنجیری جهان، واقع در وین، با ارتفاع ۱۱۷ متر

بولور دات کام

.

دفتر کار یک شرکت در مادرید اسپانیا

بولور دات کام

*************************************

فرودگاه گیبرالتار یکی از عجیب ترین فرودگاه های جهان

بولور دات کام

**********************************************

درخت های عجیب منحنی شکل در لهستان

بولور دات کام

*******************************************

خانه “ریتزی” در آلمان

بولور دات کام

.

دسترسی به این رستوران بسته به میزان آب دارد که هم با قایق و هم پیاده صورت می گیرد

بولور دات کام

********************************************************

یک رودخانه بر روی یک رودخانه دیگر. پل آبی ماگدبورگ در آلمان

بولور دات کام

************************************************************

پدیده ای در اسکاگن، شمالی ترین نقطه دانمارک. در اینجا دریای بالتیک و شمال با هم تلاقی می کنند

اما به علت تفاوت در چگالی، تداخل نمی کنند

بولور دات کام

***********************************************************

مرز بین بلژیک و هلند در درون یک کافه

بولور دات کام

*********************************************************

شهر فاولاس در برزیل، مرز بین فقر و ثروت

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

***********************************************************

فرودگاه مالدیو واقع در یک جزیره مصنوعی در میان اقیانوس هند

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

****************************************************

منظره غروب آفتاب از داخل یک موج

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

********************************************************

طولانی ترین صف ترافیک در جهان در چین، طول آن ۲۶۰ کیلومتر به ثبت رسیده است

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

*******************************************

کوچ ماهی های پهن براق در خلیج مکزیک

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

************************************************************

نمای بیرونی این بالکن

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

*********************************************

گلهایی که به طرز خارق العاده ای در میان یک کویر روییده اند. این اتفاق هر چند سال یکبار

می افتد

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

*********************************************************

فروشگاه بازی در پاریس، در واقع کف زمین کاملا مسطح است

بولور دات کام »BOOLOOR.COM«

***************************************

یک تونل عجیب در پارک ملی کالیفرنیا

بولور

****************************************************

بالکن در طبقه ۱۰۳ ساختمانی در شیکاگو

بولور

*****************************************************

دریاچه امرالد، واقع در دهانه یک آتش فشان منقرض در زلاند نو

بولور

*****************************************

بهشت گمشده در اقیانوس هند، جزیره لامو

بولور

**************************************************

آب این برکه در شمال شرق مونتانا واقع در ایالات متحده آنقدر زلال است که به نظر خیلی

عمیق نمی آید در حالی که نسبتا عمیق است!

بولور


تاریخ :
بازدید : 1041
نویسنده : نوری

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

رضا صادقی و همسرش

*********************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری

**********************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

علیرام نورایی و همسرش

***********************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

روناک یونسی و همسرش محسن میری

***********************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

صالح آقامیرزایی و همسرش

**************************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

*************************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

***********************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکس

نفیسه روشن و همسرش

*******************************************************

بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان + عکسسپیده خداوردی و همسرش


تاریخ :
بازدید : 809
نویسنده : نوری

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

 
در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
 

****

 

بدون حرف اضافی میرویم سراغ عکس ها. فریبا خانم نادری برای شرکت در مراسم اربعین به عتبات عالیات سفر کرده اند و به صورت زنده و لحظه به لحظه این مراسم را از طریق خبرگزاری اینستاگرام برای ما پوشش میدهند. التماس دعا فریبا خانم.

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 
نگار خانم جواهریان در جشنواره فیلم معتبر آسیا پاسیفیک که هر سال در استرالیا برگزار میشود و همیشه میزبان تعدادی از هنرمندان ایرانی است. خدارا شکر امسال هم هموطنان عزیزمان عرصه را در این جشنواره خالی نکردند و مثل هر سال با لباس های عجیب و غریب و بدون شرحشان بار دیگر جمله «هنر نزد ایرانیان است و بس» را به صورت جهانیان کوبیدند! البته نگار گناهی نداشت، خیاطی که قرار بود از این پارچه مخصوص برای نگار شال بدوزد بدقولی کرد و آن را به موقع تحویل نداد و نگار از روی جبر، توپ پارچه را باز کرد و سرش کرد. طرح بالاتنه مانتوی نگار هم مانند این است که یک گبه را از پهنا کشیده باشی! خلاصه تبریک به نگار عزیز.

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 
از روزی که پوریا شکیبایی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده است هر روز با عکس هایی بدیع و دیدنی از عمو خسرو رو به رو میشویم که خیلی اتفاق خوبی برای هواداران ایشان است. عکسی جالب که پوریا از پدر عزیزش و داریوش خان مهرجویی در کنار جکی چان به اشتراک گذاشته است. عکسی مربوط به اکران فیلم هامون در ژاپن.

 

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 
عکسی زیبا از حدیث خانم مدنی، بازیگر جوانی که این روز ها هوادارانش منتظر اکران فیلم «عین شین قاف» ساخته قاسم جعفری با هنرمندی ایشان هستند. در کنار بهاره کیان افشار، سیما تیرانداز، ارمیا قاسمی، نیما رئیسی و خیلی های دیگر. از آثار قاسم جعفری همین که به سریال ماندگار «خط قرمز» اشاره کنیم کفایت می‌کند و تضمینی برای کاردرست بودن ایشان است.

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 
آنا نعمتی، شب گذشته، در مراسم اکران خصوصی فیلم «خواب تلخ» ساخته محسن امیریوسفی. فیلمی که پس از 12 سال مجوز اکران گرفت! مسئولین چند سال دیگر کشش میدادند میتوانستیم رکوردی جدید در گینس به ثبت برسانیم.

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 
محسن بنگر در یک روز تعطیل در یک نمایندگی فروش «BMW» در تهران. احتمالا محسن همچنان پیگیر سند بی ام دبلیویی است که محمد رویانیان سه چهار سال پیش قالبش کرده بود!

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 
اردلان فقط یک زنجیر در دستش، یک مشت تخمه ژاپنی و یک تتوی “رفیق بی کلک مادر” روی بازویش کم دارد تا بتواند برای تامین امنیت کوچه شان و حفاظت از نوامیس محل در برابر نگاه های چپ، اعلام آمادگی کند.

داغ ترین عکسهای بازیگران و شخصیت های معروف در اینستاگرام

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



تاریخ :
بازدید : 2099
نویسنده : نوری
 
نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 


نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس

 

 

نوشته های عاشقانه و رمانتیک روی عکس


تاریخ :
بازدید : 2819
نویسنده : نوری

 

 
بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام

 

بهترین تصاویر عاشقانه و love متن دار برای تلگرام


تاریخ :
بازدید : 1773
نویسنده : نوری

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زبیاترین دل نوشته های عاشقانه

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

جملاتی زیبا و عاشقانه

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

عکس نوشته های عاشقانه

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

لطیف ترین جملات عاشقانه

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

زیباترین نوشته های عاشقانه به روایت تصویر

 

 

 


تاریخ :
بازدید : 868
نویسنده : نوری

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

 

جدیدترین عکس نوشته های مفهومی عاشقانه و عرفانی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

 

 

 

 

 


تاریخ :
بازدید : 652
نویسنده : نوری

مجموعه : نکات سلامت مو

ترمیم و رشد سریع مو با آب پیاز قرمز

ترمیم و رشد سریع مو با آب پیاز قرمز

 

موهای هر شخص در حدود نیم اینچ (۱٫۳ سانتی متر) در ماه رشد می کنند . به گزارش پارسناز هر تار مو می تواند ۲ تا چهار سال روی سر شما عمر کند. بعد از این مدت این تار مو ریزش می کند و احتمالا موی تازه جایگزین آن خواهد شد. عوامل بسیاری بر الگوی رشد مو تاثیر می گذارند. این عوامل شامل سن، وراثت، رژیم غذایی، وضعیت عمومی سلامت فرد و شرایط پوست است.

 

متخصصین‌ امراض‌ پوستی می‌گویند که اثر مخرب بر روی پوست سر معنایی ندارد. از طرفی، موی درخشان و سالم نیز یکی از خواسته‌های هر شخصی است.به گزارش پارسناز اگر به فکر داشتن موهای درخشان، ضخیم، بلند و براق هستید، ما می‌توانیم راه حلی طبیعی را به شما معرفی کنیم. این روش بدون نیاز به هیچ ماده شیمیایی به دست می‌آید.

 

بسیاری از افراد معتقدند که درمان موهای آسیب دیده توسط پیاز قرمز بسیار موثر بوده و چندین تن از بازیگران هالیوودی نیز از این روش استفاده می‌کنند. متخصصین‌ امراض‌ پوستی نیز می‌گویند که این روش هیچ نوع اثر مخربی بر روی پوست سر ندارد.

 

پیاز سرشار از سولفور است و به همین دلیل یک ماده استثنایی محسوب می‌شود. سولفور نیز تولید کلاژن در بدن را تحریک کرده و در نتیجه رشد مو سرعت می‌گیرد.کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند، می‌گویند که نتیجه استفاده از آب پیاز قرمز در عرض یک ماه مشخص می‌شود.

 

طرز تهیه و نحوه مصرف آن نیز ساده است. کافی است چهار پیاز متوسط را رنده کرده و آب آن‌ها را بگیرید. سرتان را به مدت 15 دقیقه با آب پیاز ماساژ دهید. اگر عجله ندارید اجازه دهید تا آب پیاز یک ساعت بر روی سرتان باقی بماند.پس از ماساژ سر با آب پیاز، سرتان را مطابق معمول شسته و از نرم کننده مو استفاده کنید. ماهی دو مرتبه این کار را انجام دهید. نگران نباشید، موهایتان بوی بدی به خود نمی‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    


تاریخ :
بازدید : 1105
نویسنده : نوری

 

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

 

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*****

عکس آتلیه ای سام درخشانی و همسرش عسل خانم. از سری عکس هایی که این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار دست به دست چرخیده و با نظرات فراوانی رو به رو شده است. نظراتی که بیشتر آن ها به یک نکته نه چندان مهم اشاره می‌کند. با آرزوی خوشبختی برای سام عزیز و همسر محترم.

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

خیلی زود یک سال شد. یک سال از پرواز ابدی مرتضی پاشایی گذشت ولی هنوز باور آن برای جامعه هنری و عاشقان مرتضی آسان نبوده است. روبه نعمت اللهی و شهرام شکوهی در مراسم سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی.

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

سردار آزمون و فرهاد قائمی، دو ستاره اهل گنبد کاووس که در دیار مادری شان به تماشای مسابقات اسب دوانی رفته بودند.

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

خوش و بش دو دوستِ هم دانشگاهی در جریان دیدار خیریه یاران علی دایی و تیم منتخب رسانه.

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

جدیدترین عکس علی آقا کریمی در اینستاگرامش. عکس هایی که هیچ توضیحی ندارد و صفا یک فضای خوب برای ابراز لطف و علاقه هواداران در زیرش است.

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

رضا عطاران و یکی از همکاران در پشت صحنه فیلم «آی ام نات سالوادور» که اوایل امسال در برزیل فیلمبرداری شد و هنوز به مرحله اکران نرسیده است. شاید هم رسیده و در راهروهای وزارت ارشاد معطل مجوز و حق پخش است!

داغ ترین تصاویر هنرمندان در شبکه های مجازی

 

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی                                 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

 


تاریخ :
بازدید : 602
نویسنده : نوری

 

 لجبازی در کودکان, لجبازی کودک, لجبازی

 

بهترین نحوه برخورد والدین با کودکان لجباز

 

این روزها اکثر پدر و مادرها به جایی رسیده اند که در جدال بین خواسته های خود و فرزندان، این فرزندان آنها هستند که پیروز شده اند; با این حال هنوز بسیاری از والدین، مهارت های کنترل مناسب این شرایط را نیاموخته اند. شکی نیست که منطقی بودن با کودک لجباز کار سختی است و گاهی اوقات صبر شما به پایان می رسد، اما راه های موثری برای حل مشکل لجبازی بچه ها وجود دارد تا خانه شما را از یک منطقه جنگی به بهشتی آرام تبدیل کند. آگاه باشید که اجرای این راهکارهای از اوان کودکی نتایجی کارآمدتر به همراه خواهد داشت. لذا بهتر است پیش از بچه دار شدن با همسرتان در مورد اهدافتان از روش های تربیتی صحبت کنید.
 آگاهی از لجبازی کودکان 
لجبازی در کودک کاملا طبیعی است. هر کودکی تا حدی لجبازی می کند، چون این طبیعت آنهاست که اطرافشان را آزمایش کنند و بفهمند که تا کجا می توانند پیشروی کنند. با این حال، بچه ها حد و مرز خود را نمی شناسند و این وظیفه والدین آنهاست که محدودیت ها را برای آنها مشخص کند. اینجاست که نقش مدیریتی پدر و مادر شروع می شود که هرچه زودتر باشد، بهتر است.
 راه حل چیست؟ 
«نظم موثر»، بهترین راه پیشگیری و همکاری با یک کودک لجباز است. برای به کار بردن این روش می باید از دو قانون  استفاده کرد.
-  قانون اول: در رفتار با کودک باید ثابت قدم بود. یعنی اینکه شما و همسرتان باید از قبل، در مورد اینکه فرزندتان مجاز به انجام چه کارهایی است و چه کارهایی را نباید انجام دهد، هماهنگ باشید. و نیز باید بدانید، در صورتیکه فرزندتان ازحد خود تجاوز کرد چگونه با او برخورد کنید که در این مورد نیز نیاز به هماهنگی قبلی دارد. وقتی کودک کار خطایی انجام می دهد نباید یکی از شما کودک را دعوا کند و دیگری از او حمایت کند. همچنین نباید در مورد یک عمل کودک یک روز بی توجه باشید ولی روز دیگر بخاطر همان کار او را دعوا کنید. نتیجه آنکه روش شما باید مداوم ، مشابه، و هماهنگ باشد.
- قانون دوم: وقتی کودکی لجبازی می کند، آرام اما محکم و ثابت قدم باشید. اگر این دو قانون را درست اجرا کنید، حد و حدود خود را درک می کند. داشتن برنامه ریزی روزانه برای کودک باعث می شود تا شرایطی که باعث تنش شده کم شود و کودک بفهمد که شما چه توقعاتی از او دارید. مثلا بهتر است که برنامه غذا، ساعت خواب و دیگر مسائلی که برای شما اهمیت دارد از قبل مشخص شود تا کودک بداند که شما چه توقعی از او دارید. البته همانگونه که بچه ها موظف هستند که بدون سوال، برنامه مورد نظر شما را اجرا کنند، شما نیز باید وقتی برای کارهای مورد علاقه کودک در نظر بگیرید. باید بدانید که کودکان دارای نظرات خاص خود هستند و می توانند برای خود تصمیم بگیرند. این مسئله بخش مهمی از شکل گیری شخصیت کودک را شامل می شود. حتی گاهی اوقات زمانی را با در نظر گرفتن نظر او و مشورت با او برای انجام فعالیت تنظیم کنید .پس این شما هستید که مسائل قابل بحث و غیرقابل بحث را مشخص کنید. 
   تا چه حد سخت گیر باشیم؟ 
والدین نباید در مورد تنبیه کودکشان خیلی سهل انگار یا خیلی خشن عمل کنند. هر دو عملکرد نتایج ناخوشایندی خواهد داشت. اگر کودکی بدون آنکه فرصت کافی برای تصمیم گیری داشته باشد، جواب منفی بشنود هرگز قادر نخواهد بود که برای خود تصمیم بگیرد یا نظر بدهد. بهترین راه برای مهار کودکی که بر سر مسئله ای پافشاری می کند، اجرای سه راه حل زیر است:
- اول: آرام اما محکم و قاطع به فرزندتان بگویید که به رفتارش خاتمه دهد و دوست ندارید که این کار تکرار شود چون به هیچ وجه آن را نمی پذیرند.
- دوم: اگر از کار خود دست برنداشت به کودکتان بگویید اگر به کارش ادامه دهد، تنبیه خواهد شد. اخطار و آگاهی دادن از مراحل مهمی بشمار می رود. 
- سوم: در آخرین مرحله اگر کودک به خواسته شما عمل نکرد باید تنبیه شود. اما بهتره در مورد چگونگی تنبیه هم اطلاعاتی کسب کنید که خود جای بحث دارد. کنترل همیشگی از سوی والدین شخصیت کودک را ضعیف می کند. از سوی دیگر اگر کودک به حال خود رها شود یا به ندرت از سوی والدینش راهنمایی شود و همیشه راه خودش را برود نتیجه آن کودکی خواهد بود غیرقابل کنترل، که حرف والدینش هیچ تاثیری بر او ندارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین نحوه برخورد والدین با کودکان لجباز ,
تاریخ :
بازدید : 674
نویسنده : نوری

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو

 

 

 

بیوگرافی امیر تتلو :

 

 

نام : امیر حسین

نام فامیل : مقصود لو

لقب : تتلو ( در مورده لقبش گفته که یه اسمه مثل همه ی اسم ها و معنی خاصی نداره .

تاریخ فوت : !!!!!!!!!!!!!! هنوز نمرده

اولین ترک : واقعیت ( با سبک ار ان بی )

نام استاد :شاهرخ سالار سولفژ ( تو دوبی زندگی میکنه )

اهنگ ساز و تنظیم کننده کارهاش : محسن صادقی

نام شاگرد : تتلو امیر اردلان ( طعمه ) رو اموزش داده و الان طعمه جزء رپرای بزرگه ولی مثله اینکه یه چند وقتیه خداحافظی کرده

 

بیوگرافی کامل امیر تتلو:

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده ( قبلش یه 2 سالی پاپ میخونده ) و در سال 1380 با سفر به دبی و اشنا شدن با شاهرخ تونست سبک ار ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به ار ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ……

 

امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن

 

لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند(کلیپه برو از پیشه من ) و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن

 

امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن البته مثله اینکه جدیدن و بعد از کلیپ گیر میدادی با هم اشتی کردن ولی دیگر گروه تی ان تی وجود ندارد

 

نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ البومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بیرون امده به صورت تک اهنگ بوده است

 

امیر تتلو را همگان با سبک ار ان بی میشناسند ولی امیر تاکنون در 3 یا 4 ترک رپ نیز خوانده است

 

امیر تتلو که با سروش و رضا پیشرو نیز رابطه یه صمیمانه ای داشت سر قبول نکردن عضویت در صامت با انان نیز به مشکل برخورد و الان با هیچ کدوم رابطه دوستانه ندارد

 

امیر تتلو با این که حدود 25 سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده است

 

تتلو از پیشگامانه سبک ار ان بی در ایران است ولی یه چند وقتیه دچار سردرگمی در اهنگهاش شده ( اهنگای خالتوریش زیاد شده )   (از رپ بی رپ)

 

منبع:rap50..com

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو ,
تاریخ :
بازدید : 847
نویسنده : نوری

عکس های جدید آشا محرابی  + بیوگرافی

آشا محرابی ,بیوگرافی آشا محرابی ,عکس آشا محرابی ,تصاویر آشا محرابی

 

تو این مقاله میخوام آشا محرابی بازیگر و هنرمند زن تئاتر و تلویزیون رو به شما کاربران معرفی کنم

بیوگرافی کامل آشا محرابی

نام : آشا

نام خانوادگی : محرابی

تولد : ۱۳۵۲/۸/۱۳

تحصیلات : کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی – کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل

محل تولد : تهران

آشا محرابی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و از هنرپیشگان رادیو در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد.او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است.

همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است.

او در سال ۱۳۷۴ هجری شمسی ، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر ، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. در چند برنامه از مجموعۀ پنجره رؤیا که هر شب از رادیو جوان پخش می‌شد، به روایت داستان می‌پرداخت.

پس از ورود به رادیو، کار در صحنۀ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل “خسیس” ، “خانۀ برنارد آلبا” ، “سه خواهر” ، “زیرگذر سقاخانه” ، “اتوبان” ، “من حرفی ندارم دنبالشو نگیر” و … به ایفای هنر پرداخت.

او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانۀ تئاتر ایران است.

 

آشا محرابی ,بیوگرافی آشا محرابی ,عکس آشا محرابی ,تصاویر آشا محرابی

فعالیت در رادیو

او در سال ۱۳۷۴ ، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.
تئاتر

پس از ورود به رادیو، کار در صحنۀ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل “خسیس” ، “خانۀ برنارد آلبا” ، “سه خواهر” ، “زیرگذر سقاخانه” ، “اتوبان” ، “من حرفی ندارم دنبالشو نگیر” و … به ایفای هنر پرداخت.

او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانۀ تئاتر ایران است.

تله تئاتر

*  مسافرخانه سعادت (مجموعۀ تلویزیونی)
*   توی گوش سالمم زمزمه کن (مجموعۀ تلویزیونی)
*   من حرفی ندارم، دنبالشو نگیر (در مقام کارگردان)

مجموعه‌های تلویزیونی

وی با بازی در مجموعه های تلویزیونی تئاترگونۀ محمد رحمانیان و مخصوصاً مجموعه تلویزیونی مسافرخانه سعادت به بینندگان تلویزیون معرفی شد. مجموعه های تلویزیونی که آشا محرابی در آنها به ایفای نقش پرداخته است، به ترتیب عبارتند از:

* آینه
* مسافرخانه سعادت
* توی گوش سالمم زمزمه کن (۱۳۸۵)
* تاوان
*  مرگ تدریجی یک رؤیا (۸۷-۱۳۸۵)
*  آشپزباشی[۱] (۸۹-۱۳۸۸)
* ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)
*  قلب یخی (سریال ویدئویی)
*  سرزمین کهن
* مهمانان ویژه
*خط

فیلم های تلویزیونی آشا محرابی

* حبیب
* فریدون مهربان است
* پنجره‌ای رو به حیاط
* بن بست یلدا
* وارونگی

فیلم های ویدئویی آشا محرابی

*  مردی که گیلاس‌هایش را خورد

فیلم های سینمایی آشا محرابی

*   بیخوابی
*   پاداش
*  پاشنه بلند

دوبلاژ

در سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد. نخستین نقش آفرینی شاخص او، آنا در سریال خارجی جنایتهای غیر حرفه‌ای بود. او همچنین نقش اما در سریال خارجی “آوای وحش” را نیز دوبله نموده است.

 

عکس های جدید از آشا محرابی

 

آشا محرابی ,بیوگرافی آشا محرابی ,عکس آشا محرابی ,تصاویر آشا محرابی

 

زندگینامه آشا محرابی ,فیلم های آشا محرابی ,سریال های آشا محرابی ,همسر آشا محرابی

 

زندگینامه آشا محرابی ,فیلم های آشا محرابی ,سریال های آشا محرابی ,همسر آشا محرابی

 

همسر آشا محرابی ,اینستاگرام آشا محرابی ,عکس آشا محرابی 93,آشا محرابی 2014

 

همسر آشا محرابی ,اینستاگرام آشا محرابی ,عکس آشا محرابی 93,آشا محرابی 2014

 

همسر آشا محرابی ,اینستاگرام آشا محرابی ,عکس آشا محرابی 93,آشا محرابی 2014

 

آشا محرابی ,بیوگرافی آشا محرابی ,عکس آشا محرابی ,تصاویر آشا محرابی

 

آشا محرابی ,بیوگرافی آشا محرابی ,عکس آشا محرابی ,تصاویر آشا محرابی

 

همسر آشا محرابی ,اینستاگرام آشا محرابی ,عکس آشا محرابی 93,آشا محرابی 2014

 

همسر آشا محرابی ,اینستاگرام آشا محرابی ,عکس آشا محرابی 93,آشا محرابی 2014

عکس های جدید آشا محرابی , بیوگرافی کامل آشا محرابی

آشا محرابی ,بیوگرافی آشا محرابی ,عکس آشا محرابی ,تصاویر آشا محرابی

عکس های جدید آشا محرابی , بیوگرافی کامل آشا محرابی

زندگینامه آشا محرابی ,فیلم های آشا محرابی ,سریال های آشا محرابی ,همسر آشا محرابیزندگینامه آشا محرابی ,فیلم های آشا محرابی ,سریال های آشا محرابی ,همسر آشا محرابی



:: برچسب‌ها: عکس های جدید آشا محرابی ۹۳ + بیوگرافی کامل آشا محرابی ,

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com