عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 572
نویسنده : نوری


تاریخ :
بازدید : 605
نویسنده : نوری


تاریخ :
بازدید : 670
نویسنده : نوری

عکس و بیوگرافی مادر شوهر و پدرشوهر مهناز افشار



خانم دکتر سوسن صفاوردی که در دولت دهم معاون هماهنگی و همکاری بین‌الملل مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری بود، مادر شوهر مهناز افشار می باشد
شروع فعالیت‌های او در عرصه سیاسی به ماه‌های اول انقلاب در خارج از کشور برمی‌گردد. او از مسئولان انجمن اسلامی شهر کلاوستان در کشور آلمان بوده و مسئولیت فعالیت‌های مربوط به زنان، کودکان و خانواده در این انجمن را بر عهده داشته است.

او در سال 1995 بعد از هفده سال زندگی در آلمان به همراه همسرش به ایران بازگشت و به فعالیت‌های خود در ایران ادامه داد. وی عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد، مسئولیت امور زنان مجمع جهانی اهل بیت، عضویت در شورای مرکزی شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان را در سابقه خود دارد. او همچنین در طول فعالیت‌های خود اقدام به تشکیل چندین انجمن غیردولتی از جمله انجمن غیردولتی اهل بیت کرده است.

عکس و بیوگرافی مادر شوهر و پدرشوهر مهناز افشار



از صفاوردی کتاب‌هایی از فارسی به آلمانی و آلمانی به فارسی ترجمه شده است. او در سال 1388 به نمایندگی از تشکل انجمن زنان پیرو اهل بیت در اجلاس دوربان 2 در ژنو که احمدی‌نژاد نیز در آن حضور داشت شرکت کرد.

عکس و بیوگرافی مادر شوهر و پدرشوهر مهناز افشار



صفاوردی همچنین کتاب "72 ساعت در فرودگاه جان‌اف کندی" را به نگارش درآورده که در واقع به شرح سفر اعضای سازمان غیردولتی که مسئولیت آن را بر عهده دارد به آمریکا اشاره می‌کند که در آنجا در فرودگاه آمریکا قصد انگشت‌نگاری از آنان داشتند که آنها مخالفت می‌کنند و بعد از این مخالفت آنها از آمریکا اخراج می‌شوند.

عکس و بیوگرافی مادر شوهر و پدرشوهر مهناز افشار



مدارج علمی خانم دکتر سوسن صفارودی بدین شرح ی باشد :
دکتری: علوم سیاسی . دانشگاه ملی دوشنبه ،تاجیکستان ، .2009
کارشناسی ارشد: آموزش زبان آلمانی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، ایران ،
کارشناسی: مترجمی آلمانی . دانشگاه تهران ، ایران ، 1365

عکس و بیوگرافی مادر شوهر و پدرشوهر مهناز افشار



همسر وی محمدعلی رامین در سال 1332 در دزفول به دنیا آمد و به علت وضعیت بد معیشت خانواده تا 13 سالگی نتوانست درس بخواند و در کوره‌های آجرپزی مشغول به کار بود و طبق گفته خودش شش سال ابتدایی را در طول پنج ماه گذراند. البته قبلش پدرش حروف الفبا و چهار عمل ریاضی را به او یاد داده بود.
او تحصیلات خود را در آلمان به انجام رساند و هفده سال در این کشور بود. از جمله مسئولیت‌های مهمی که محمدعلی رامین در طول این سال‌ها بر عهده داشته، معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در دولت دهم بوده .

عکس و بیوگرافی مادر شوهر و پدرشوهر مهناز افشار



مهریه همسر محمدعلی رامین یک جلد کلام‌الله قرآن و همچنین تفسیر المیزان است و حاصل ازدواج این دو، دو پسر و یک دختر است. آنها در شهرک شهید محلاتی تهران زندگی می‌کنند. 

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com