عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 260
نویسنده : نوری

 

 

۱/ رانیا عبدالله (ملکه رانیا)

 

همسر ملک عبدالله دوم و ملکه اردن در این لیست به عنوان زیباترین زن خاورمیانه برگزیده شده است. این ملکه ۴۶ ساله علاوه بر زیبایی اش به فعالیت های انسان دوستانه اش نیز شهرت دارد. او همچنینی حضوری پر رنگ در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام و توییتر دارد. رانیا عبدالله بیش از ۴ میلیون فالوئر در توییتر دارد.

 

برگزیدگان

 

۲/ صوفیا المریخ

 

صوفیا هنرمند عرصه موسیقی پاپ در کشور مراکش است. او طی سالیان گذشته به یکی از پرطرفدارترین چهره های خاورمیانه بدل شده است که صفحات او در شبکه های اجتماعی جزء پربازدیدترین صفحات چهره های خاورمیانه است.

 

 

 

برگزیدگان

 

۳/مونا ابوحمزه

 

مونا یکی از محبوبترین چهره های تلویزیونی لبنان است که اخیرا تبدیل به یکی از چهره های جهانی شده است. استعداد ویژه او در اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در کنار چهره زیبای او محبوبیتی بی نظیر نه فقط در خاورمیانه که در جهان برایش به همراه آورده است.

 

برگزیدگان

 

 

 

۴/لیلا حاتمی

 

این هنرپیشه زیبای ایرانی از زمان حضور موفق “جدایی نادر از سیمین” در جشنواره های معتبر جهانی مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر Actor ۴۴ ساله بارها در لیست زیباترین زنان خاورمیانه جای گرفته است.

 

برگزیدگان

 

 

 

۵/ سیرین عبدالنور

 

بازیگر و خواننده لبنانی سیرین عبدالنور در جایگاه پنجم این لیست جای گرفته است. او به دلیل آلبوم های موسیقی اش در دنیای عرب بسیار پرطرفدار است. سیرین علاوه بر استعدادش در زمینه موسیقی و بازیگری به چهره زیبایش نیز شهرت دارد.

 

برگزیدگان

 

۶/لامیتا فرنجیه

 

این بازیگر و مدل لبنانی یکی از محبوبترین چهره های آسیایی در شبکه های اجتماعی است که پس از حضور موفق در مسابقات انتخاب دختر شایسته لبنان در سال ۲۰۰۴ رفته رفته به چهره ای شناخته شده بدل شد.

 

برگزیدگان

 

۷/ می حریری

 

می حریری خواننده و بازیگر لبنانی تبار دیگر چهره این لیست است. او که همسر سابق خواننده مشهور، ملحم برکات است با پخش اولین موزیک ویدئویی اش به سرعت مورد توجه قرار گرفت. او از جمله چهره هایی که توانست موفقیتی زودهنگام را تجربه کند.

 

برگزیدگان

 

۸/ دنیا سمیر غانم

 

این خواننده و بازیگر مصری بواسطه حضور موفق خود در بسیاری از فیلم ها و حضور در برنامه ایکس فاکتور عرب در سال ۲۰۱۵ تبدیل به یکی از چهره های مشهور خاورمیانه شد.

 

 

 

برگزیدگان

 

۹/هیفا وهبی

 

این خواننده، مدل و بازیگر لبنانی با حضور در مسابقات انتخاب دختر شایسته لبنان شناخته شد. یکی از موفق ترین خوانندگان آسیایی است. هیفا جزء لیست ۵۰ نفره زیباترین زنان جهان مجله پیپل قرار گرفته است.

 

برگزیدگان

 

۱۰/ گابریل بو راشد

 

این بازیگر و مدل لبنانی در سال ۲۰۰۵ به عنوان دختر شایسته لبنان انتخاب شد. چهره این بازیگر شیه عروسک های باربی است و همین مسئله شهرتی فزاینده را برای او به همراه آورده است. اما این چهره محبوب تنها به حفظ ظاهر زیبای خود بسنده نکرده است؛ گابریل به چهار زبان مسلط است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

برگزیدگان


تاریخ :
بازدید : 284
نویسنده : نوری

 

اخبار,اخبار بازیگران,اخبار فرهنگی

 

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

 

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مثل همیشه با گزیده ای از فعالیت چهره ها در شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

 


 بیست و یکم شهریور ماه سال 1279، ناصر الدین شاه قاجار اولین دوربین فیلمبرداری را وارد ایران کرد و این عجیب ترین دلیل ممکن برای انتخاب این روز به عنوان روز ملی سینما در صد سال بعد بود! ولی خب به هر حال باید یک روزی برای ادای احترام به این هنر اصیل و تقدیر از بزرگان این هنر و همچنین تحویل گرفتن این و آن باشد، حالا دلیل انتخاب آن اهمیت چندانی ندارد. جشن سالانه روز ملی سینما شب گذشته در یک استادیوم فوتبال حوالی سیدخندانِ تهران برگزار شد و در آن از بهترین های سینما در سالی که گذشت تقدیر به عمل آمد و تندیس هایی اعطا گشت. مطلب امروز را با تصاویر پر شمار این جشن آغاز میکنیم.
 
 ساره خانم بیات، بانوی همیشه نامزدِ جایزه و همیشه دست خالی برگشته ی سینما در سال گذشته! 

 

اخبار,اخبار بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

 

آقا جهان شما کوتاه بیا، هوادار بود قصد نگاهِ چپ نداشت.

 

اخبار,اخبار بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

 

سارا بهرامی و ژستِ همیشگی اش در گوشه ای از این مراسم که در آن به سبک کنسرت های حامد همایون به استقبال میهمان ها رفته بودند.

 

اخبار,اخبار بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

 

کوروش تهامی و همسر جان هم حضور داشتند.

 

اخبار,اخبار بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

 


تاریخ :
بازدید : 278
نویسنده : نوری

 

 

روستای عمودی روکامادور,روستای عمودی روکامادور در فرانسه

 

 

 

از زمان قرون وسطی، روستای روکامادور در جنوب غربی فرانسه زائرانی را از سراسر اروپا برای آثار تاریخی و زیارتگاه هایش جذب خود می‌کرده است. گفته می‌شود سنت آماتور که به جمع آوری مالیات برای کتاب مقدس می‌پرداخته، بعد از ترک اورشلیم در اینجا زندگی کرده و مرده است. طبق افسانه‌ها بعد از پیداشدن جسد سنت آماتور، چندین معجزه اتفاق می‌افتد و بعد از اینکه قدرت شفابخشی او مشهور می‌شود زائران زیادی جذب آن می‌شوند و شاهان و ملکه‌های فرانسوی کمک مالی زیادی برای رشد این سایت به عنوان دهکده‌ای با زیارتگاه‌ها ومعابد متعدد می‌کنند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شد گردشگران زیادی جذب این روستا شوند موقعیت آن است. این روستا روی یک صخره و رو به دره‌ای قرار دارد که توسط رودخانه آلزو ایجاد شده است. ساختمان‌های روکامادور تا ارتفاع ۱۲۰ متری صخره بالا رفته اند. پله‌ها از قسمت پایینی شهر آغاز می‌شوند و تا کلیسا‌ها که ساختمان‌های عظیمی هستند بالا می‌روند. اصلی‌ترین آن‌ها کلیسای نوتردام است که در سال ۱۴۷۹ بازسازی شده و به شکل فعلی آن در آمده است و اصلی‌ترین جاذبه این سایت را دربرمی گیرد، تصویری سیاه و چوبی که گفته می‌شود توسط خود سنت آماتور کنده کاری و ساخته شده است. زیر کلیسای کوچک و قرن دوازدهمی سنت میشل نیز به تراسی راه دارد که زائران می‌توانند در آنجا جمع شوند و فلات سنت میشل نام دارد، جایی که شمشیر شکسته رولند، یکی از قهرمانان این منطقه قرار دارد. علاوه بر این‌ها کلیسا‌ها و عبادتگاهی زیادی در این روستای عمودی فرانسوی هستند که هرساله هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کنند.

 

 


تاریخ :
بازدید : 279
نویسنده : نوری

 

بان تیلانکا, خانه وارونه, خانه وارونه در جزیره پوکت

 

 

 

بان تیلانکا، خانه وارونه در جزیره پوکت
بان تیلانکا (Baan Teelanka) یا خانه وارونه در آوریل ۲۰۱۴ در جزیره پوکت افتتاح شد. بان تیلانکا یکی از جاذبه های نوآورانه در جزیره پوکت است. موزه بان تیلانکا یک خانه وارونه سه طبقه ساخته شده با تکیه بر سقف آن است که با یک باغ پر پیچ و خم در حیاط خلوت آن آراسته شده است.

 

 

 

بان تیلانکا, خانه وارونه در جزیره پوکت,خانه وارونه

 

 

بان تیلانکا اولین و تنها خانه وارونه در تایلند است

 

 

 

در آغاز، موزه بان تیلانکا توسط یک زن و شوهر سوئیس تایلندی طراحی و  مدیریت شد. این پروژه فکر کردن را به ارمغان می آورد و به بازدید کننده، نگرش و ابعاد دیگری را از یک جاذبه گردشگری ارائه می دهد و فرصت مناسبی است برای گرفتن  عکس های پر شور و هیجانی است.

 

 

 

خانه وارونه,بان تیلانکا, خانه وارونه در جزیره پوکت

 

بان تیلانکا, خانه وارونه,مکانهای دیدنی تایلند

 

 

 

بان تیلانکا اولین و تنها (در حال حاضر) خانه وارونه در تایلند است. این خانه وارونه ۱۳ متر ارتفاع دارد و با تخیل بالا و برجسته و بسیار دقیق ساخته شده است. وقتی وارد این خانه وارونه می شوید از سقف آن، عبور می کنید و از اتاق زیر شیروانی به طبقه دوم می رسید. شما می توانید از تمام اتاق های این خانه بازدید کنید و تنها تفاوت این است که شما این کار را در حالی که بر روی سقف راه می روید انجام می دهید!

 

 

 

تصاویر بان تیلانکا,جاذبه های گردشگری تایلند, خانه وارونه در جزیره پوکت

 

بان تیلانکا,خانه وارونه در تایلند, خانه وارونه در جزیره پوکت

 

در این خانه وارونه، سه اتاق خواب (از جمله اتاق خواب کودکان)، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام، با تمام مبلمان و دکوراسیون حلق آویز از کف و حتی ماهی های وارونه در دو آکواریوم را مشاهده خواهید کرد.


تاریخ :
بازدید : 301
نویسنده : نوری

آشنایی با زندگینامه پروفسور مجید سمیعی,درباره پروفسور مجید سمیعی

 

پروفسور مجید سمیعی ریاست و عضویت در گروه بنیانگذاری بسیاری از جوامع و موسسات بین المللی را بر عهده داشته اند.

 

پروفسور مجید سمیعی درتاریخ  29 خرداد 1316 در شهر تهران و در خانواده ای فرهیخته چشم به جهان گشودند.ایشان پس از اتمام تحصیلات دوره دبیرستان در ایران راهی کشور آلمان شدند و در دانشگاه ماینتز در رشته پزشکی مشغول به ادامه تحصیل گردیدند. نظر به موفقیتهای علمی ایشان در دوران تحصیلات پزشکی و کسب عالیترین نمرات ممکن در امتحانات پایان دوره پزشکی، جایزه ویژه وزارت علوم ایران برای برترین دانشجویان ایرانی مقیم اروپا به ایشان تعلق گرفت. پس از فراغت از تحصیل در رشته پزشکی و همچنین اتمام تحصیلات ثانوی در بیولوژی، ایشان تحصیلات تخصصی خود در رشته جراحی مغز و اعصاب را در دانشگاه ماینتزآغازنمودند و در سال 1970 موفق به دریافت مدرک بورد تخصصی این رشته از کشور آلمان شدند.

 

 

در آوریل 1970 و تنها در سن 32 سالگی ایشان موفق به دریافت عنوان دانشیاری در رشته جراحی مغز و اعصاب گردیدند و فعالیت خویش را بعنوان معاون دپارتمان جراحی مغز و اعصاب دانشگاه ماینتز ادامه دادند. یکسال بعد و در سال 1971 ایشان موفق به دریافت عنوان استادی (پروفسور) در رشته جراحی مغز و اعصاب گردیدند. در این سال پیشنهاد عنوان استادی و ریاست دپارتمان رشته جراحی مغز و اعصاب دردانشگاه ملی ایران (دانشگاه شهید بهشتی کنونی) به ایشان داده شد. لیکن ایشان جهت ادامه فعالیت علمی خود در دانشگاه ماینتز از پذیرش این سمت مهم امتناع نمودند. در سال 1977 ایشان ریاست دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان نورداشتات در هانوفر آلمان را پذیرفتند، سمتی که ایشان تا سال 2003 عهده دار آن بودند. پس از چندین پیشنهاد برای ریاست دپارتمان های جراحی مغز و اعصاب از طرف دانشگاههای لایدن هلند و ماینتز آلمان ، ایشان در نهایت سمت استادی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه پزشکی هانوفر (MHH) را در سال 1988 پذیرفتند. از سال 1996 ایشان ریاست هر دو دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان نورداشتات و دانشگاه پزشکی هانوفر را عهده دار شدند. در سال 2000 پروفسور سمیعی موسسه بین المللی علوم اعصاب را در هانوفر بنیان نهادند و ریاست آنرا برعهده گرفتند. در سال 2003 ایشان بازنشستگی خود از ریاست دپارتمانهای جراحی مغز اعصاب در بیمارستان نورد اشتات و دانشگاه پزشکی هانوفر را اعلام نموده و خود را وقف توسعه موسسه بین المللی علوم اعصاب نمودند. در سال 2004 پروفسور سمیعی همچنین ریاست موسسه بین المللی علوم اعصاب چین واقع در دانشگاه پزشکی پایتخت (Capital Medical University) در پکن را نیز تقبل نمودند. در سال 2010  ساخت موسسه بین المللی علوم اعصاب ایران در تهران برنامه ریزی و عملیات ساختمانی آن آغاز گردید. پروفسور مجید سمیعی بیانگذار و رئیس موسسه بین المللی علوم اعصاب ایران میباشند که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

 

 

اهتمام پروفسور سمیعی به آموزش و پیشبرد رشته جراحی مغز و اعصاب یکی از جنبه های بسیارمهم و برجسته در فعالیتهای علمی ایشان می باشد. ایشان از آغاز فعالیتشان بعنوان پروفسور جراحی مغز و اعصاب، کوشش وتوجه ویژه ای به آموزش جراحان مغز و اعصاب درسراسر جهان داشتند. ایشان از سال 1971  دوره های منظم سالانه یا دوسالانه آموزش جراحی میکروسکوپی مغز و اعصاب (میکرونوروسرجری) را در دانشگاه ماینتز برگزار می نمودند. پروفسور مجید سمیعی  همچنین در سال 1979 نخستین دوره آموزشی جراحی قاعده جمجمه در جهان را در هانوفر پایه گذاری نمودند. علاوه بر دوره های منظمی که ایشان در آلمان برگزار می نمودند، دوره های آموزشی مشابه دیگری نیز درسایر کشورها در سراسر جهان جهت ارتقای دانش جراحان مغز و اعصاب توسط ایشان پایه گذاری و برگزار گردید. در سال 2004 ایشان بعنوان رئیس موسسه بین المللی علوم اعصاب چین دوره بین المللی سالانه جراحی مغز و اعصاب بالینی را سازماندهی وبنیانگذاری نمودند. در سال 2004 سازمان تامین اجتماعی ایران ریاست دپارتمان جراحی مغز و اعصاب بیمارستان میلاد تهران را به پروفسور مجید سمیعی پیشنهاد نمودند.ازآن پس وبه رهبری ایشان، دوره های آموزشی منسجم و جامعی برای کارکنان دپارتمان برنامه ریزی و اجرا گردید که نتیجه آن تبدیل این دپارتمان به یکی از توسعه یافته ترین و پیشرفته ترین مراکز جراحی مغز واعصاب بوده است. از سال 2006 پروفسور سمیعی سمپوزیوم بین المللی جراحی مغز و اعصاب را بطور مستمردر تهران و به رهبری خود بنیاد نهادند.

 

پروفسور مجید سمیعی ریاست و عضویت در گروه بنیانگذاری بسیاری از جوامع و موسسات بین المللی را بر عهده داشته اند. پروفسور سمیعی در طی دوران زندگی علمی خویش مقامهای علمی بسیاری را در قالب استادی افتخاری، دکترای افتخاری و استاد میهمان ازدانشگاههای سراسر جهان کسب نموده اند. ایشان همچنین سخنرانی های افتخاری و سخنرانی های یادبود بسیاری نیز ایراد نموده اند. ایشان عضویت افتخاری بسیاری از آکادمیهای ملی علوم پزشکی وهمچنین جوامع جراحی مغز و اعصاب ملی، بین المللی و قاره ای را دارا می باشند. ایشان تا کنون جوایز، افتخارات ومدالهای ارزشمند و گرانبهای ملی و بین المللی بسیاری را کسب کرده اند. ایشان میهمان افتخاری  دربسیاری از گردهمایی های جراحی مغز و اعصاب بوده اند و به عنوان سخنران ویژه و مدعو، بیش از 1000 سخرانی در کنگره های بین المللی ایراد نموده اند.

 

 

پس از انتخاب پروفسور سمیعی به سمتهای ریاست درجامعه جراحی مغز و اعصاب آلمان، جامعه جراحی قاعده جمجمه آلمان، جامعه بین المللی جراحی قاعده جمجمه، گروه بین المللی مطالعات قاعده جمجمه و جامعه جراحی پلاستیک و ترمیمی آلمان، ایشان در سالهای 1997 تا 2001 به سمت ریاست فدراسیون جهانی انجمنهای جراحی مغز و اعصاب (WFNS) انتخاب گردیدند. در سال 1998 ایشان بنیاد فدراسیون جهانی انجمنهای جراحی مغز و اعصاب (WFNS)  را بنیان نهادند. پروفسور سمیعی از سال 2001 به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون جهانی انجمنهای جراحی مغز واعصاب (WFNS) و همچنین رئیس بنیاد این مجمع ایفای نقش نموده اند.

 

در سال 2011 فدراسیون جهانی انجمنهای جراحی مغز واعصاProfessor Madjid Samii ب (WFNS) پروفسور سمیعی را بعنوان سفیراین فدراسیون درآفریقا منصوب نمود که بنیانگذاری پروژه بسیار مهم "آفریقا 100" جهت ارتقای دانش جراحی مغز واعصاب در سراسر این قاره از ابتکارات ایشان در این سمت بوده است.

 

 

پروفسور سمیعی ادیتور، عضو گروه ویراستاری و ادیتورافتخاری بسیاری از مجلات پزشکی هستند. ایشان تا کنون 17 کتاب در رشته جراحی مغز و اعصاب منتشر نموده اند. کارهای علمی ایشان همچنین در قالب بیش از 500 مقاله علمی منتشر شده است.

 

 

یکی از مهمترین دستاوردهای مهم پروفسور سمیعی، آموزش بیش از 1000 جراح مغز و اعصاب از سراسر جهان می باشد که اغلب  این جراحان در کشورهای خود دارای مراتب بالای علمی ، اجرایی و آموزشی هستند. در سال 2002 دوستان و شاگردان ایشان جامعه بین المللی جراحی مغز و اعصابی به نام "کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی (MASCIN)" را بنیان نهادند. این جامعه سپس به "جامعه بین المللی جراحان مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی (MASSIN)" تغییر نام یافت.

 

 

در سال 2011 فدراسیون جهانی انجمنهای جراحی مغز و اعصاب (WFNS) در اقدامی بیسابقه، مدال افتخار این فدراسیون به همراه جایزه 10000 یورویی خود که هر دو سال یکبار به برجسته ترین جراحان مغز و اعصاب از سراسر جهان اهدا خواهد شد را به افتخار پروفسور مجید سمیعی "مدال افتخار مجید سمیعی (Madjid Samii Medal of Honor)" نامگذاری نمود. نخستین جایزه و مدال افتخار مجید سمیعی در سال 2011 در کشور برزیل و همزمان با برگزاری مجمع این فدراسیون به پروفسور Maurice Choux از کشور فرانسه و استاد دانشگاه مارسی اهدا شد.

 

پروفسور مجید سمیعی در سال 1961 با مهشید سمیعی ازدواج نمودند و دارای دو فرزند می باشند. دختر ایشان امیره سمیعی در رشته اقتصاد تحصیل نمودند و پسر ایشان پروفسور امیر سمیعی، پروفسور مشهور جراحی مغز و اعصاب و معاون مرکز جراحی مغز و اعصاب در موسسه بین المللی علوم اعصاب هانوفر می باشند.

 

 


تاریخ :
بازدید : 251
نویسنده : نوری

جمهوري ايسلند شمالي­‌ترين کشور اروپا و کشوري است جزيره‌اي در شمال اقيانوس اطلس. پايتخت و بزرگ‌ترين شهر آن ريکياويک و جمعيت اين کشور ۳۲۰ هزار نفر است.

واحد پول اين کشور کروناي ايسلند نام دارد و زبان رسمي آن زبان ايسلندي است. ۹۳٫۳۶ درصد مردم آن را ايسلندي‌ها تشکيل مي‌دهند که از تبار ژرمن هستند و مابقي عمدتاً از مهاجران ديگر کشورهاي اروپايي هستند. حدود ۸۸ درصد از مردم اين کشور مسيحي و بيشترشان پيرو آيين پروتستان هستند. 

 

دیدنی های ایسلند,تصاویر ایسلند

 

طبیعت زیبای ایسلند

 

 

 

کشور ايسلند در تاريخ ۱ دسامبر ۱۹۱۸ از دانمارک مستقل شده‌است.

 


ايسلند که تا قرن بيستم از فقيرترين کشورهاي جهان بود در سال‌هاي پس از جنگ جهاني دوم با صنعتي کردن ماهيگيري خود و دريافت کمک از طرح مارشال به رفاه دست يافت و توانست در دههٔ ۱۹۹۰ تبديل به يکي از مرفه‌ترين کشورهاي جهان شود و حتي در سال از لحاظ شاخص توسعه انساني در سال ۲۰۰۵ رتبهٔ اول را در ميان کشورهاي جهان به‌دست آورد.

ايسلند داراي بازاري آزاد است و ميزان ماليات در اين کشور نسبت به ديگر اعضاي سازمان همکاري اقتصادي و توسعه نسبتاً پايين است.

 


در سال ۲۰۰۸ نظام بانک‌داري کشور با دشواري عظيمي روبه‌رو شد و اين امر به ناآرامي سياسي انجاميد و آثار اين بحران هنوز به طور کامل رفع نشده‌است. با اين وجود بنا به اعلام سازمان ملل، ايسلند در سال ۲۰۱۱ چهاردهمين کشور توسعه‌يافته در جهان بود.

مساحت ايسلند ۱۰۳٬۰۰۰ کيلومتر مربع است و کناره‌هاي حاشيه‌اي جزيره در جنوب غرب جزيره ايسلند، دوسوم جمعيت اين کشور را در خود جاي داده‌است. زمين اين کشور از نظر آتشفشاني و زمين‌شناختي فعال است و در آن آبفشان‌هاي بسيار يافت مي‌شود و انرژي زمين‌گرمايي نيز در بسياري از نقاط آن در دسترس است. 

 

 

 

تصاویر ایسلند

 

 ايسلند  تا قرن بيستم از فقيرترين کشورهاي جهان بود

 

 

 


تاریخ :
بازدید : 310
نویسنده : نوری

ایسلند شمالی‌ ترین کشور اروپا و هجدهمین جزیره بزرگ جهان و دومین جزیره بزرگ اروپاست. این کشور شامل یک جزیره بزرگ و ۳۰ جزیره کوچک در اقیانوس اطلس شمالی است که کمی پایین‌ تر از مدار قطب شمال قرار گرفته‌ اند.

جمعیت ایسلند حدود ۳۲۰ هزار نفر بوده و  زبان رسمی آن زبان ایسلندی است. این کشور تا قرن بیستم از فقیرترین کشورهای جهان بود اما در سال‌ های پس از جنگ جهانی دوم با صنعتی کردن ماهی گیری خود و دریافت کمک از طرح مارشال به رفاه دست یافت و توانست در دهه ۱۹۹۰ به یکی از مرفه‌ ترین کشورهای جهان تبدیل شود.

ایسلند دارای آب و هوای سرد و قطبی است، اما جریان‌ های آب گرم گلف استریم در کرانه‌ های جنوبی آن، سبب افزایش نسبی دما و جلوگیری از یخبندان‌ های گسترده در زمستان می‌ شوند.

با همه این توضیحات خوب است اشاره کنیم که نکات عجیب و جالبی در مورد این کشور گفته می شود که بخشی از آن ها را می توانید در ادامه این مطلب مطالعه کنید. 

 

,مکانهای تفریحی ایسلند,جاذبه های گردشگری ایسلند

 

 

 

 

 

هات داگ یکی از مرسوم ترین و محبوب ترین غذاهای این کشور محسوب می شود که در همه جا از پمپ بنزین ها گرفته تا کنار جاده و داخل رستوران ها فروخته و عرضه می شوند.  

 

,مکانهای تفریحی ایسلند,جاذبه های گردشگری ایسلند

 

هات داگ یکی از مرسوم ترین و محبوب ترین غذاهای کشور ایسلند محسوب می شود

 

  
با بررسی مدارک یافت شده از سال ۱۹۸۸ میلادی، مردم ایسلند به وجود جن و پری اعتقاد دارند. بر اساس نوشته های باقی مانده از آن زمان، جن های آتلانتیک در اندازه های مختلف از چند سانتی متر تا سه متر قد دارند. گاهی پیش می آید که در خانه های چندطبقه ساکن می شوند. اگر شما آن ها را به حال خود رها کنید، به دنبال پیدا کردن کسب و کار خودشان خواهند رفت.   

 

مکانهای تفریحی ایسلند,جاذبه های گردشگری ایسلند

 

با بررسی مدارک یافت شده از سال ۱۹۸۸ میلادی، مردم ایسلند به وجود جن و پری اعتقاد دارند

 

 
تقریبا تمامی برق کشور ایسلند از طریق انرژی هیدروالکتریک و منابع طبیعی آب گرم تامین می شود.   

 

مکانهای تفریحی ایسلند,جاذبه های گردشگری ایسلند

 

تقریبا تمامی برق کشور ایسلند از طریق انرژی هیدروالکتریک و منابع طبیعی آب گرم تامین می شو  

 

 
تا سال ۱۹۸۴ میلادی، داشتن سگ خانگی در پایتخت این کشور ممنوع بود تا اینکه این قانون به تدریج فسخ شد.    

 

جاذبه های گردشگری ایسلند

 

تا سال ۱۹۸۴ میلادی، داشتن سگ خانگی در پایتخت ایسلند ممنوع بود

 

 


تاریخ :
بازدید : 273
نویسنده : نوری

موسسه اقتصاد و صلح فعالیت خود را بر مبنای توسعه شاخص‌هایی برای تحلیل صلح و سنجش ارزش اقتصادی آن انجام می‌دهد. این موسسه با محاسبه هزینه جرم و جنایت، تحلیل سطح ریسک کشورها و شاخص‌هایی از این دست فهرستی از کشورهای آرام جهان را منتشر کرده که در ادامه به ۱۰ کشور اول این فهرست می‌پردازیم.

طبق شاخص صلح جهانی از سال ۲۰۰۸ تاکنون هر سال جهان خطرناک‌تر از قبل شده است. متاسفانه این روزها بسیاری از کشورها درگیر اقدامات تروریستی و مناقشات داخلی یا خارجی هستند. خوشبختانه کشورهایی هم هستند که هنوز در صلح و ثبات قرار دارند و اگرچه این کشورها هم کامل نیستند ولی به اندازه کافی آرام و امن هستند.

 

 

 

۱- ایسلند
ایسلند به دلایل مختلفی در رتبه اول آرام‌ترین و صلح‌ طلب‌ترین کشورهای جهان قرار می‌گیرد. این کشور با موفقیت بر بحران بانکی طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ غلبه کرد و حالا یکی از پیشرفته‌ترین جوامع با سطح سواد ۱۰۰ درصدی است. سطح سواد بالا و صبوری مردم ایسلند باعث شده تا نرخ جرم و جنایت در این کشور پایین باشد. این کشور مخارج نظامی بسیار کمی دارد و در حال حاضر بدون ارتش است. جاذبه‌های طبیعی ایسلند از جمله آتشفشان‌ها و یخچال‌های طبیعی همچنین مناظر بسیار دیدنی همه ساله گردشگران زیادی را به این کشور جذب می‌کنند.

مردم ایسلند بعنوان شادترین و سالم‌ترین جامعه موجود در کره زمین با بیشترین نرخ رضایت در جمعیت شناخته شده‌اند.

امروزه صلح جهانی با عوامل منفی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم چندان جای امنی برای زندگی نیست. طبق فهرست صلح جهانی کشورهایی که در بالا ذکر شدند هنوز هم امن‌ترین و راحت‌ترین کشورهای دنیا برای زندگی هستند. این کشورها دموکراتیک، متحد و البته دارای منابع طبیعی غنی هستند. از بین ۱۶۲ کشور بررسی شده در حال حاضر کشور ایران در رتبه ۱۳۸ این فهرست قرار دارد.        

 

 کشورهای صلح آمیز

 

 ایسلند به دلایل مختلفی در رتبه اول آرام‌ترین و صلح‌ طلب‌ترین کشورهای جهان قرار می‌گیرد

 

 

 

۲- دانمارک
دانمارک دومین کشور آرام دنیا برای زندگی و مسافرت است. این کشور همیشه از مناقشات نظامی دوری می‌کند و بیشتر بر توسعه اقتصاد داخلی تمرکز کرده است. موفقیت این کشور با اصلاحات پیشرفته و سیاست‌های خردمندانه دولت محقق گشته است. مسائل بهداشت و درمان، برابری جنسیتی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی جزو اولویت‌های دانمارک است. دانمارک یک کشور متحد اروپایی با مردمانی تحصیل کرده و صبور است. مردم دانمارک بسیار همیار و پشتیبان یکدیگر و خوشبین هستند. کپنهاگ پایتخت دانمارک به عنوان مشهورترین پایتخت دوچرخه‌ها هم شناخته می‌شود. مردم دانمارک سبک زندگی آرام و بدون عجله‌ای دارند.        

 

کشورهای صلح آمیز

 

دانمارک دومین کشور آرام دنیا برای زندگی و مسافرت است

 

 


تاریخ :
بازدید : 1502
نویسنده : نوری

 

یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 09:16

 

بازیگران ترک همیشه از محبوبیت خاصی بین ایرانی ها برخوردار هستند زیرا شبکه های ترک همیشه در تلاش تهیه فیلم های مهیج و هیجانی هستند اما زمانی که فیلمی تازه ای از این شبکه شروع به پخش می شود همه در تلاش آن هستیم که بازیگران سریال را بیشتر بشناسیم  در این پست گزارشی کامل و جامع از زندگی هازال فیلیز که در نقش زینب خواهر کمال به ایفای نقش پرداخته است را برای شما عزیزانن گرد آوری کرده است

بیوگرافی زینب بازیگر سریال اکیا

 

بیوگرافی زینب بازیگر سریال اکیا

نام : هازال

نام خانوادگی : فیلیز

متولد : 10 اکتبر 1990

تحصیلات : دانشجو

زندگی نامه کاری هازال فیلیز

زینب ( هازال فیلیز ) از سال 2006 فعالیت هنری خود را شروع کرد اما وی تا کنون در هیچ فیلمی نقش مهمی مانند زینب در سریال ( اکیا , عشق سیاه , کاراسودا ) نداشته است و در اکثر فیلم بازیگر مهمان یا نقش مکمل را ایفا کرده است

زینب هازال فیلیز

زندگی نامه خانوادگی هازال فلیز ( زینب در سریال کاراسودا )

زینب در مرسین ترکیه در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمد پدر و مادر وی هر دو تحصیل کرده و وکیل هستند اما از مانی که وی سه ساله بود از هم جدا شدند و به همین دلیل هازال فیلیز از سه سالگی به انکارا رفت . لازم به ذکر است که هازال فیلیز تنها یک خواهر دارد که با هم دو قلو می باشند .

زینب در شب عروسی اش در کنار خواهر دوقلو و مادرش

زینب در شب عروسی اش در کنار خواهر دوقلو و مادرش

 

 


تاریخ :
بازدید : 1318
نویسنده : نوری

 

بسیاری از هنرپیشه های ترکی به خاطر شغل بازیگری ، در زندگی واقعیشان شکست خورده و با جدا شدن از یک دیگر به زندگی زناشویی شان خاتمه می دهند.

 

اما برخی دیگر هستند که در کنار شغل بازیگری زندگی پایدار و محکمی برای خود می سازند و سالها عاشقانه در کنار هم روزگار را سپری می کنند.

 

 این زوج های هنرپیشه ی موفقی که در هر دو عرصه ی کار و زندگی موفق بوده اند را به شما معرفی می کند.

 

بازیگران ترک و همسرانشان , شوهر بازیگران ترکی

 

خیلی جالبه ..... عفت و جمیل در سریال عفت زن و شوهر واقعی بودن ! ! !

 

بازیگران ترک و همسرانشان , شوهر بازیگران ترکی

 

سینیوریتا در حریم سلطان و همسر بازیگرش

 

بازیگران ترک و همسرانشان , شوهر بازیگران ترکی

 

اسمر و زن زیبای او در کنار یکدیگر

 


بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com